جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس:

وزارت ورزش به پرسپولیس کم‌لطفی نکرد

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۳۳
کد مطلب: 338996
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که وزارت ورزش به سرخپوشان کم لطفی نکرده است.
به گزارش جهان، محمدصادق اکبری در گفت‌وگو با تسنیم در مورد استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای هیئت مدیره در اولین فرصت در مورد این مسئله تصمیم‌گیری خواهند کرد. باید در یکی دو روز آینده جلسه بگذاریم تا در این خصوص به جمع‌بندی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شخصی‌اش در مورد استعفای رویانیان چیست، تاکید کرد: نمی‌توانم نظر شخصی‌ام را بگویم چون در این مورد یک رای دارم. فعلا باید دوستان را جمع کنیم، حرف‌هایشان را بشنویم و بعد تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به ناراحتی محمد رویانیان از وزارت ورزش به دلیل اینکه کمکی به این باشگاه نمی‌شود اظهار داشت: من به چنین چیزی اعتقاد ندارم. به نظر من وزارت ورزش کمال همکاری را با ما داشته اما ما در شرایطی قرار داریم که در هیچ قسمتی از دولت اعتبار وجود ندارد و خود من در جریان این مسائل هستم. به نظر من وزارت ورزش کم‌لطفی در حق پرسپولیس نکرده است و من چیزی در این مورد ندیدم.

اکبری در مورد اینکه آیا این صحبتش در مخالفت با محمد رویانیان است گفت: بالاخره هر کسی نظر خودش را دارد و من هم در این خصوص نظر خودم را گفتم.

وی درباره شکست امروز سرخپوشان مقابل گسترش فولاد تبریز نیز گفت: پرسپولیس تیمی است که با بردش هواداران خوشحال می‌شوند و با باختش غمگین؛ قطعا با وجود کادر فنی خوبی که در تیم است وضعیت بهتر می‌شود امروز هم اتفاقات فوتبالی به شکلی رقم خورد و با توجه به بازی خوب توپ‌های پرسپولیس به گل تبدیل نشد. مسلما ما نباید هیچ فرصتی را برای قهرمانی از دست بدهیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: نجیب‌ترین و شریف‌ترین هواداران عالم فوتبال برای پرسپولیس هستند که هیچ‌وقت پشت تیم را خالی نکرده‌اند و با حمایت آنهاست که پرسپولیس نتایج خوبی می‌گیرد. امیدوارم بتوانیم پاسخ اعتماد هواداران را بدهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *