چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

مرضیه افخم، انفجار بیروت را محکوم کرد

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 338992
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در جنوب بیروت، با بازماندگان این انفجار تروریستی ابراز همدردی کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام تروریستی اخیر در لبنان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حادثه تروریستی و ضد انسانی امروز سه شنبه در بیروت را که به کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان بی گناه این کشور گردید، به شدت محکوم می نماید و با بازماندگان این حادثه دلخراش ابراز همدردی و برای مجروحین آن شفای عاجل مسئلت دارد.

وی افزود: بی تردید اقدام تروریستی گروه های تکفیری و اقدامات مشابه آن در لبنان و منطقه در راستای اهداف رژیم صهیونیستی قرار دارد که با هدف صدمه زدن به وحدت ملی و ثبات و امنیت لبنان صورت می گیرد. غافل از اینکه مردم مقاوم لبنان و رهبران طیفهای مختلف این کشور بیش از هر زمان دیگر در قبال فتنه های دشمنان لبنان آگاه بوده و اجازه نا امن سازی این کشور را نخواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *