پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳

'ابهامات از شرکت ملی نفت پابرجاست'

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 338803
یکی از طراحان تحقیق و تفحص از شرکت ملی نفت با بیان اینکه ابهامات تفحص‌کنندگان پابرجاست، گفت: این تفحص را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و یکی از طراحان تحقیق و تفحص از شرکت ملی نفت در گفت‌وگو با فارس، در بیان آخرین وضعیت تحقیق و تفحص مذکور، گفت: ما در ابتدا ابهاماتی در حوزه نفت داشتیم که این ابهامات علی‌رغم نشست‌های برگزار شده همچنان باقی است.
 
وی اضافه کرد: هنوز دغدغه و ابهامات موجود در این بخش برطرف نشده و پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای در این خصوص به اعضای هیئت تحقیق و تفحص ارائه نشده است؛ قرار بود پس از نشست‌های برگزار شده اقداماتی در این خصوص انجام شود که هنوز شاهد اجرایی شدن آنها نبوده‌ایم.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه با جدیت و قوت تحقیق و تفحص از شرکت ملی نفت را پیگیری خواهیم کرد، افزود: تاکنون در این زمینه اسنادی جمع‌آوری شده و اقدامات هیأت تحقیق و تفحص ادامه خواهد داشت.
 
موسوی‌‌نژاد عدم استفاده از نیروهای بومی در مناطق نفت‌خیز، عدم استفاده از مدیران بومی برای این مناطق، ابهام در فروش نفت و عدم اجرا و اتمام فازهای پارس جنوبی از جمله ابهامات تفحص‌کنندگان از شرکت ملی نفت برشمرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *