جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
معاون اول قوه قضائیه:

جریان وهابیت انتصابی به تسنن ندارد

دشمن در پی ایجاد اختلاف در میان مسلمانان است
جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 338025
معاون اول قوه قضائیه گفت: جریان وهابیت هیچ انتصابی به تسنن ندارد و این جریان به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه در جامعه اسلامی است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌ الاسلام ابراهیم رئیسی، پنچشنبه شب در همایش واجب فراموش شده در مسجدالنبی مشهد، اظهار کرد: جریان وهابیت هیچ انتصابی به تسنن ندارد و این جریان به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه در جامعه اسلامی است و در مقابل جریان سلفی تکفیری به عنوان یک جریان نادان ابزار دست غربی هاست و جنایت های فراوانی را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه جریان وهابیت دست ‌ساخته انگلیس است، ادامه داد: این جریان به دنبال ایجاد فتنه در جامعه اسلامی است.

وی وحدت را محور مهم پیروزی مسلمانان دانست و افزود: دشمن به دنبال هدف قرار دادن وحدت و اتحاد میان مسلمانان و ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی است.

معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: نظام اسلامی در پی خوبی‌ها و نیکی‌ها بوده و در این میان پیروی از اصل وحدت می تواند جریان استکباری را با شکست مواجه سازد و بی تردید هرکس که بخواهد این وحدت را از بین ببرد به صورت سهوی و عمدی در خط دشمن قرار گرفته است.

حجت الاسلام رئیس یادآور شد: انگلیس، آمریکا و اسرائیل با تشکیل مثلثی به دنبال از بین بردن اتحاد مسلمین بوده لذا حفظ وحدت رمز پیروزی ماست و باید بر روی آن پافشاری کنیم.

وی تاکید کرد: دشمن قصد دارد عقاید دینی را از جامعه محو سازد بنابراین عدم حساسیت و بی‌تفاوتی مردم دشمن را در رسیدن به اهداف کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: تولید مواد مخدر و مشروبات الکلی به صورت رایگان در مرز ایران و پخش برنامه‌های مختلف از طریق ماهواره تنها بخشی از اقدامات دشمن برای زمین گیر کردن نظام اسلامی بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دلاوریهای شهید نواب صفوی بیان کرد: این شهید گرانقدر همواره با استعمار و استبداد مبارزه کرد و در این مسیر اخلاص در امور جزو موفقیت‌های بزرگانی هم چون امام خمینی(ره) و نواب صفوی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *