جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رژیم صهیونیستی، اتحادیه اروپا را تهدید کرد

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 337820
رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی هشدار داد در صورتی که هرگونه تحریمی علیه اسرائیل اعمال شود، این رژیم روابط خود با اتحادیه اروپا را قطع خواهد کرد.
به گزارش جهان، تنسیم به نقل از پانوراما الشرق الاوسط نوشت: برخی مقامات دیپلماتیک رژیم صهیونیستی اعلام کردند درصورتی که هرگونه تحریم اروپایی علیه رژیم صهیونیستی به تصویب برسد این رژیم روابط خود را با آن کشورها قطع خواهد کرد.

آنان تاکید کردند در صورت اعمال شدن هرگونه تحریم کالا‌های خود را به دولت‌های شرقی، روسیه، هند و چین خواهد فروخت.

این تهدیدات رژیم صهیونیست در پی آن اعلام می‌شود که کشورهای اروپایی اعلام کردند، محصولاتی را که تولید شهرک‌نشینان صهیونیست باشد خریداری نکرده و تحریم می‌کنند. خاطرنشان می‌شود که شکست گفتگوها با فلسطینیان ممکن است باعث اعمال تحریم حقیقی از سوی کشورهای غربی علیه رژیم صهیونیستی شود.

برخی منابع خبری در فلسطین اشغالی اعلام کردند که برخی دیپلمات‌های وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درحال بازاریابی برای فروش محصولات تولید شده توسط شهرک‌نشینان صهیونیست در کشورهای دیگر هستند.

روزنامه صهیونیستی معاریو در این خصوص می‌نویسد: درصورتی که گفتگوهای سازش بی نتیجه بماند روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی به سرعت متشنج خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *