سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

قلعه‌نويي: از نکونام دلخورم

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 336886
سرمربي استقلال با انتقاد از رفتار نکونام مي‌گويد که از کاپيتان تيم ملي انتظار نداشته که بچگانه رفتار کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، امير قلعه‌نويي پس از پيروزي تيمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبري پس از اين بازي گفت: بايد بگويم استقلال خوزستان در اين بازي با يک بازي بسته چشم به ضد حملات داشت که تا حدودي موفق بود. ما باتوجه به حساسيت بازي هفته بعد‌مان که بسيار حساس است طبيعتا آن گونه که مي‌خواستيم خوب نبوديم اما در نيمه دوم تغييراتي ايجاد کرديم که خيلي بهتر شديم و خدا به ما کمک کرد تا گل زديم و البته جاي ديگر هم کمک کرد که توپ ميداودي به گل تبديل نشد. با اين حال از نتيجه بسيار راضي هستيم به بازيکنان هم خداقوت مي‌گوييم چرا که واقعا تلاش مي‌کنند ان‌شاءالله مصدومان هم برسند شرايط ما متفاوت‌ خواهد شد.



او درپاسخ به سوالي در مورد نکونام اظهار کرد: من از نکونام دلخورم. کارهايي که اين چند روز انجام داده نبايد به عنوان يک کاپيتان تيم ملي انجام مي‌داد. اگر بازيکني مي‌خواهد برودبايد شرايطش را بگويد. برايم عجيب است که تمرين کرده اما به هتل نيامده، توکل‌مان به خداست و از جواد واقعا انتظار نداشتيم اين حرکت بچگانه را انجام دهد.



سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که گويا او توافقاتي را به دست آورده بيان کرد: من اطلاعي ندارم و باشگاه و خود نکونام مي‌دانند که ماجرا چيست. من نه اجازه داده‌ام که برود و نه گفته‌ام که بماند. من صحبت‌هايم را با فتح‌الله‌زاده درباره مجيدي، منتظري و نکونام کرده‌ام ولي درباره نکونام هم بايد به جمع‌بندي برسيم.



او در پاسخ به اين سوال که آيا نتيجه امروز تيمش با پرسپوليس در داربي موثر است يا خير گفت: طبيعتا بر اساس تجربه مي‌گويم بازي قبل از داربي مهم است. وقتي با برد به داربي مي‌رويد خيلي مهم است. داربي خيلي مهم است. يک عده از اين هفته تلاش مي‌کنند تا به استقلال و پرسپوليس لطمه بزنند. خبر هم داريم که نوع سوال‌ها و قلم‌هايشان در اين هفته چگونه خواهد بود. اميدوارم يک بازي تماشاگر پسند شود تا کساني که از تلويزيون بازي را مي‌بينند يا در اينجا هستند لذت ببرند. درباره مصدومان هم بايد بگويم که کلينيک استقلال نهايت تلاشش را مي‌کند تا بازيکنان را به ما برساند. از فردا يکي دو نفرشان به ما اضافه خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *