جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۳

رونمایی ازترانه جدیدزمانی دراختتامیه عمار

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 336632
حامد زمانی امروزدر مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار ترانه جدیدش با نام "پایداری" را اجرا خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت جشنواره فیلم عمار، این خواننده ارزشی که ترانه "گزینه های روی میز" او در افتتاحیه جشنواره عمار با استقبال مخاطبان همراه شده بود این بار و در مراسم اختتامیه ترانه دیگری با نام "پایداری" را با موضوع شهدای هسته ای برای اولین بار اجرا خواهد نمود.

شعر این ترانه را میلاد عرفان پور سروده است. همچنین این ترانه به شهیدان هسته ای مصطفی احمدی روشن و مجید شهریاری تقدیم شده است.

مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار امروز(شنبه) ۲۱ دی ماه، ساعت ۱۸ در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد شد. حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
ازاین خواننده وزین باید حمایت مالی هم صورت بگیرد تا از سایر خوانندگانی که در این راه کار نمیکنند عقب نماند این وظیفه حاکمیت است .
درود بر حامد زمانی عزیز که به اعتقاداتش بیشتر از منافع شخصی ومادی پایبند است واز دولت میخواهیم که به این قشر از هنرمندان که به ارزشهای دینی و انقلابی پایبندند توجه بیشتری داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
از دولت میخوای ؟ مگه نمیدونی این دولت تدبیر و امیده و به هر حرکت انقلابی میگه افراطی گری!