پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ایران - اسلواکی؛ جدالی برای صدرنشینی

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 335744
تیم فوتبال جوانان روسیه در دومین دیدارش در تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان که در این کشور برگزار می‌شود برابر اسلوونی به پیروزی پرگلی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، روز سوم از تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان روسیه که به جام "والنتین گراناتخین" معروف است، روز یکشنبه با برگزاری دو دیدار از گروه‌ B به پایان رسید که طی آن تیم فوتبال جوانان روسیه برابر تیم اسلوونی به پیروزی ۶ بر صفر دست یافت و به عنوان تیم برتر این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در دیگر بازی این مرحله دو تیم استونی و مولداوی به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا استونی با ۲ امتیاز پس از روسیه در رده دوم گروه قرار بگیرد. تیم‌های مولداوی با یک امتیاز و تفاضل گل ۳- و اسلوونی با یک امتیاز و تفاضل گل ۶- در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

- روز چهارم از تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان روسیه که به جام "والنتین گراناتخین" معروف است، امروز با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
گروه C:
* آذربایجان - جمهوری چک
* یونان - ژاپن

گروه D:
* لتونی - ترکیه
* سنت پترزبورگ - اوکراین

این مسابقات فردا هم پیگیری می‌شود و در گروه A تیم ایران در دیداری که حکم صدرنشینی را دارد، برابر اسلواکی به میدان می‌رود. دو تیم ایران و اسلواکی در حال حاضر ۶ امتیازی هستند که تفاضل گل ایران ۸+ و تفاضل گل اسلواکی ۳+ است.

طبق قوانین این مسابقات، تیم‌های نخست گروه‌های چهارگانه راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند، به همین دلیل برنده این بازی به عنوان تیم نخست گروه A جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست می‌آورد. ضمن اینکه در صورت تساوی در این بازی، تیم جوانان ایران به جمع ۴ تیم پایانی جام صعود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان روسیه، اگر شاگردان علی دوستی‌مهر به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شوند، در این مرحله و برای صعود به دیدار فینال جام، می‌بایست به مصاف تیم روسیه بروند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *