پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اهدای جایزه «کاردان» به چهره فلسفه ایران

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 335409
رضاداوری اردکانی چهره ماندگار فلسفه ایران فردا در چهارمین جایزه علمی علی‌محمد کاردان تجلیل می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جایزه «علی‌محمد کاردان» عضو پیوسته فرهنگستان علوم و استاد پیشین دانشگاه تهران از چهار سال گذشته با معرفی برترین‌های دکتری روانشناسی و علوم تربیتی برگزار می‌شود.

از سال گذشته این جایزه سایر پیشکسوتان علوم انسانی را نیز شامل شد و به «علی شریعتمداری» اختصاص پیدا کرد. امسال این جایزه به رضا داوری اردکانی به عنوان استاد فلسفه و چهره ماندگار ایران اعطا خواهد شد.

براساس این گزارش، مراسم اعطای این جایزه فردا ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ با سخنرانی محمدرضا عارف رییس گروه مهندسی فرهنگستان علوم، آیت‌الله سیدمصطفی محقق داماد عضو فرهنگستان علوم و رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

چند عنوان کتاب رضا داوری اردکانی همچون «فلسفه و آینده نگری» و «روشنفکری در ایران» از سوی انتشارات سخن در دست انتشار است و همینطور مجموعه گفت‌وگوهای این استاد فلسفه با رسانه‌ها نیز در قالب یک کتاب در حال آماده‌سازی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *