جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آنچلوتی: رونالدو باید توپ طلا را ببرد

آلونسو و کاسیاس می‌مانند
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 335007
سرمربی ایتالیایی تیم رئال مادرید ضمن حمایت از ستاره پرتغالی تیمش برای کسب مهم‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال اعلام کرد انتظار دارد هافبک دفاعی تیمش در سانتیاگوبرنابئو بماند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی دوستانه تیمش و پاری‌سن‌ژرمن در دوحه قطر که با پیروزی یک بر صفر کهکشانی‌ها به پایان رسید، در پاسخ به این سوال که آیا رونالدو امسال باید برنده توپ طلا باشد یا خیر گفت: البته، چون او واقعاً عالی بازی کرده است.

وی در ادامه به موضوع مبهم آینده ۲ بازیکن تیمش ایکر کاسیاس و ژابی آلونسو اشاره کرد. آنچلوتی نخست به اظهار نظر درباره وضعیت کاسیاس، کاپیتان و دروازه‌بان نیمکت‌نشین تیمش پرداخت و گفت: شرایط کاسیاس کاملا مشخص است. او در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد، همینطور در جام حذفی اسپانیا. بنابراین فعلی خبری از رفتن نیست.

آنچلوتی درباره ژابی آلونسو، هافبک دفاعی کهکشانی‌ها که در پایان فصل جاری قراردادش به پایان می‌رسد و گفته می‌شود احتمال خروجش از سانتیاگوبرنابئو وجود دارد، اظهار داشت: فکر می‌کنم او و سران باشگاه راه حلی پیدا خواهند کرد و به توافق خواهند رسید و به این ترتیب آلونسو در جمع ما می‌ماند.

سرمربی ۵۴ ساله رئال مادرید در ادامه تاکید کرد که تیمش در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه پرکار نخواهد بود چرا که او از بازیکنانش راضی است. وی گفت: مسئله رضایت من از تیمی که در اختیار دارم چیز جدیدی نیست. برنامه ما در ابتدای سال جدید این است که نه بازیکنی از جمع ما جدا می‌شود نه کسی به ما اضافه خواهد شد. بازار نقل و انتقالات برای رئال مادرید بسته است.

رئال مادرید در اولین بازی رسمی خود در سال ۲۰۱۴ دوشنبه (۱۶ دی) در هفته هیجدهم لالیگا میزبان سلتاویگو خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *