سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

شهید گمنامی که شناسایی شد

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 334110
رئیس ستاد معراج الشهدا کشور گفت: پیکر مطهر شهید عطاءالله خواجه میرزایی، فرزند قربانعلی طی تبادل اخیر که در تاریخ ۱۷آذر ماه۹۲ انجام شد به کشور بازگشت. هویت این شهید از طریق کارت و پلاک شخصی شناسایی شد.
به گزارش جهان، سرهنگ رنگین رئیس ستاد معراج الشهدا کشور در گفتگو با تسنیم از شناسایی هویت یکی از شهدای تازه تفحص شده خبر داد و گفت: پیکر مطهر شهید عطاءالله خواجه میرزایی، فرزند قربانعلی طی تبادل اخیر که در تاریخ ۱۷آذر ماه۹۲ انجام شد به کشور بازگشت. هویت این شهید از طریق کارت و پلاک شخصی شناسایی شد.

وی افزود: این شهید ۲۱ ساله اهل شاهرود و سرباز ارتش بوده است که از طریق لشگر ۲۱ حمزه به جبهه اعزام شده بود.او در تاریخ ۲۱/۴/۱۳۶۷ در منطقه موسیان به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده برای انجام مراسم تشییع و خاکسپاری به زادگاهش شاهرود منتقل شده و همزمان با سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) در شهر شاهرود تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

پیکرهای مطهر ۳۸ شهید تازه تفحص شده ۱۷ آذرماه طی مراسمی با حضور سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و نمایندگان صلیب سرخ از طریق مرز شلمچه با اجساد ۱۲ عراقی مبادله شدند.این شهیدان اخیراً در مناطق عملیاتی "فاو" ، "مجنون" و "نهر کتیبان" عراق کشف شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوند اين شهيد عزيز را قرين رحمت خود گرداند