جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

تحقیر همسر برای رونق حرمسرای‌رئیس

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 334057
یک عضو جدا شده از مرکزیت گروهک تروریستی منافقین گفت: مریم رجوی بارها در نشست‌های ایدئولوژیک سال ۷۸ عراق اظهار می‌کرد که اگر کسی به توحید و یگانگی خداوند شک کند، قابل بخشش است چون خداوند دیده نمی‌شود ولی شک درباره مسعود قابل اغماض نیست.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، «مریم سنجابی» با تشریح برگزاری این نشست‌های به ظاهر ایدئولوژیک افزود: مریم رجوی در این جلسات خطاب به زن‌های شرکت‌کننده می‌گفت که باید به جای شوهر، مسعود را انتخاب کنند. نامبرده همچنین در این جلسات خطاب به مردان حاضر در جلسه می‌گفت که شماها نیز باید مسعود را شوهر همه زن‌های عضو این فرقه و ارتش آزادیبخش ببینید.

این عضو جدا شده سازمان تروریستی منافقین ادامه داد: مردها باید اعضای شورای رهبری این گروهک را که همگی زن هستند، قبول کنند و پذیرفتن این موضوع که زن‌ها بالای سر همه مردها باشند، باعث آب‌بندی مردها در موضوع زن و زندگی می‌شود که به آن فکر نکنند.

سنجابی اضافه کرد: مریم رجوی خطاب به شرکت‌کنندگان در این نشست‌های مغزشویی می‌گفت که اعضای به اصطلاح ارتش آزادیبخش ایران باید به کلمات شوهر و یا زن تف کنند و این واژه‌ها را مثل استفراغ خشک شده ببینند.

وی تاکید کرد: مریم رجوی بارها و بارها در این جلسات خطاب به حاضرین می‌گفت که خون هر عضو از سازمان متعلق به مسعود رجوی است و اوست که تشخیص می‌دهد که این خون چگونه، کجا و با چه هدفی باید ریخته شود.

وی تصریح کرد: مریم رجوی در این نشست‌ها با صراحت تمام به حاضران می‌گفت خانواده لانه فساد است و ارتباط شما با خانواده سد اصلی مبارزه با نظام اسلامی و براندازی جمهوری اسلامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مریم قجر نیاز به یک روانپزشک اساسی دارد