سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

حکم واعظ‌ زاده برای عباسعلی زالی

معاون مراکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت منصوب شد
يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۲۷
کد مطلب: 334041
با حکم رئیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، عباسعلی زالی به عنوان معاون هماهنگی و نظارت فرآیندی مرکز منصوب شد.
به گزارش جهان به نقل از دفتر ارتباطات و گفتمان‌سازی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، براساس حکم صادق‌ واعظ‌زاده، رئیس شورای عالی و رئیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ضمن تشکر از خدمات چیت چیان،آقای عباسعلی زالی را به عنوان معاون هماهنگی و نظارت فرآیندی منصوب کرد.

متن حکم واعظ زاده به شرح زیر است:

دکتر عباسعلی زالی

با سلام و احترام، نظر به مراتب اعتقاد و تعهد اسلامی و دانش و کارآمدی شایسته‌ای که به حمدالله از آن برخوردارید، به سمت معاون هماهنگی و نظارت فرآیندی منصوب می‌شوید تا به حول و قوه الهی با همدلی و تدبیر و انگیزش انقلابی به منظور تحقق رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و اجرای اساسنامه مرکز، همه استعداد و توان خود را در اجرای امور محوله به کار گیرید.

از خدمات ارزنده و صادقانه مهندس حمید چیت‌چیان در طی دوره مسئولیت این معاونت صمیمانه سپاسگزاری می‌نماید و مزید توفیق ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارد.

براساس این گزارش، عباسعلی زالی، استاد تمام دانشگاه تهران، سابقه ریاست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، پنج سال تصدی وزارت کشاورزی، پنج سال قائم مقامی وزیر کشاورزی، هشت سال ریاست مرکز آمار ایران و دو دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

حمید چیت چیان که بیش از این مسئولیت معاونت هماهنگی و نظارت فرایندی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را به عهده داشت، از ابتدای دولت یازدهم مسئولیت وزارت نیرو را به عهده گرفته است.

به گزارش فارس در ماده یک قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران ( ۱۳۹۰تا ۱۳۹۵) آمده است:

ماده ۱: دولت موظف است با همکاری سایر قوا «الگوی توسعه اسلامی -ایرانی» که مستلزم رشد و بالندگی انسانها بر مدار حق و عدالت و دستیابی به جامعه‌ای متکی بر ارزشهای اسلامی و انقلابی و تحقق شاخص‌های عدالت اجتماعی و اقتصادی باشد، را تا پایان سال سوم برنامه تدوین و جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

این الگو پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی مبنای تهیه برنامه ششم و برنامه‌های بعدی قرار می گیرد.

تبصره

دبیرخانه تهیه این الگو در قوه مجریه مستقر خواهد بود و روسای قوای سه گانه کشور موظفند با اتخاذ سازو کارهای لازم در هر قوه به فرآیند تهیه آن کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *