جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۵

خانواده‌ای با یک میلیون تومان یارانه+عکس

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 333944
یک خانواده استثنایی و پر جمعیت چالدرانی که این روزها در رسانه ملی معرفی شده اند، رکورددار بیشترین دریافتی یک خانواده از دولت هستند. خانواده ای با ۱۹ فرزند که هر ماه یک میلیون تومان یارانه به حسابشان واریز می شود!
به گزارش جهان به نقل ازمهر، برای آنکه با این رکورد رقابت کنید، باید حداقل ۲۰ فرزند داشته باشید! خانواده کم سن و سال چالدرانی که در شمال آذربایجان غربی زندگی می کنند، ۱۹ فرزند دارد که ۱۳تای آنها دختر و ۶ فرزند، پسر هستند. این زن و شوهر کرد زبان و میانسال چالدرانی این روزها با انتشار تصاویرشان در تلویزیون و فضای مجازی، حسابی معروف شده اند.


براساس آخرین سرشماری و با اضافه نمودن زاد و ولدها و مرگ و میرهای اعلامی از سوی اداره کل ثبت احوال آذربایجان غربی، این استان هم اینک۳ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۲۲۴ نفر جمعیت دارد. حال آنکه در آخرین سرشماری کشور که نتایج آن سال گذشته اعلام شد آذربایجان غربی کمی بیش از سه میلیون نفر جمعیت داشت، به بیان دیگر در دو سال گذشته بیش از یکصد هزار نفر به جمعیت این استان افزوده شده است.

این خانواده کشاورز در حالی هر ماه یک میلیون تومان یارانه می گیرند که آذرماه سال گذشته، با پرداخت بیست و دومین مرحله پرداخت یارانه به خانواده های ایرانی، میزان دریافتی هر نفر از مرز یک میلیون تومان گذشت. در حال حاضر ۷۴.۵ میلیون ایرانی یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی دریافت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


داستانی هستنااا
این مرد حق ندارد 19 بچه داشته باشد نه توان مالی و تحصیلی دارد و با این کارش امکانات به بچه هایش که نمیرسد هیچ باعث میشود امکانات عمومی سایرین هم محدود شود باید قانونی گذاشت بیش از 4-5 بچه هم ممنوع شود
عجبببببببب
خوش بحالشون پولدارن چقدر!
خدا قوت.