پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

قلعه‌نویی:کاری نکنیدکه بعدحسرت بخورید!

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 333929
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی‌های جام‌حذفی رفت و برگشت نیست و اگر غفلت کنیم جای جبران نداریم.
قلعه‌نویی:کاری نکنیدکه بعدحسرت بخورید!
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین بازیکنان استقلال دور خود جمع کرد تا با آنها صحبت کند. وی در صحبت‌های خود با اشاره به دیدار فردا (یکشنبه) استقلال مقابل ملوان‌ انزلی گفت: فردا با ملوان در جام حذفی بازی داریم که باید این دیدار را جدی بگیریم. بازی‌های جام‌حذفی رفت و برگشت نیست و اگر غفلت و یا اشتباه کنیم جای جبران نداریم. کاری نکنیم که بعدها حسرت آن را بخوریم و این را بدانید که مردم از ما توقع دارند.

وی افزود: صحبت بعدی من در مورد تعویض‌هایی است که انجام می‌دهیم‌. برخی بازیکنان براساس تاکتیک‌های فنی و ضعف‌هایی که دیده می‌شود به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌روند. نباید از اینکه کمتر بازی می‌کنید ناراحت شوید. محمد نوری کاپیتان پرسپولیس است اما در بازی پرسپولیس ملوان تنها یک دقیقه بازی کرد یا حسین پاپی در سپاهان هفته گذشته ۷ دقیقه به میدان رفت.

سرمربی استقلال تصریح کرد: شما نباید در یک هفته بالا و پایین داشته باشید، به عنوان مثال مهدی نظری (در این لحظه قلعه‌نویی او را با دست نشان می‌دهد) نباید یک هفته بالا و یک هفته پایین باشد. هر بازیکنی حتی یک دقیقه به میدان می‌رود باید به تیم کمک کند.

به گزارش تسنیم، تمرین استقلال در حال برگزاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *