کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احتمال برگزاری دربی ۷۸ در ۲۷ دی‌ماه

6 دی 1392 ساعت 11:55

رئیس سازمان لیگ اعلام کرد به احتمال زیاد دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر، روز ۲۷ دی‌ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌‍شود.


به گزارش جهان به نقل از مهر، مهدی تاج در خصوص زمان برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: طبق برنامه‌ای که داریم، به احتمال زیاد این بازی در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور، روز ۲۷ دیماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، مگر اینکه تغییری در برنامه رقابتها صورت گیرد.

وی همچنین در خصوص برگزاری اردوی تیم زیر ۲۲ سال و مشکلاتی که برای برخی از تیم‌ها ایجاد شده است، افزود: درحال حاضر از هر تیم ۲ بازیکن به اردوی تیم زیر ۲۲ سال دعوت شده و مسابقات تیم‌ها بدون هیچ مشکلی برگزار می‌شود، به جز تیم نفت تهران که ۳ بازیکن در این تیم دارد.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: اگر یحیی گل‌محمدی بپذیرد بدون این ۳ بازیکن مسابقات را ادامه دهد، شاید بازی‌های لیگ پیش از پایان سال ۹۳ به اتمام برسد اما در غیراینصورت، هم بازی‌ها نفت به تعویق می‌افتد و هم ۲۵ روز لیگ تعطیل می‌شود که همه تیم‌ها از این مساله متضرر می‌شوند.

تاج در ادامه تاکید کرد: اگر یحیی‌ گل‌محمدی از خود گذشتگی کرده و یا علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۲ سال یکی از بازیکنان تیم نفت را خط بزند، مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی مشخص شده، ادامه پیدا می‌کند. البته مدیران باشگاه نفت با حضور نفرات‌شان در تیم زیر ۲۲ سال موافقت کردند و امیدوارم گل‌‎محمدی هم با این موضوع موافقت کند تا برنامه‌های لیگ بدون مشکلی ادامه پیدا کند.


کد مطلب: 333736

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/333736/احتمال-برگزاری-دربی-۷۸-۲۷-دی-ماه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com