شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نگارش سریال حضرت موسی(ع) در نیمه‌راه

جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 333725
کارگردان سریال «حضرت موسی(ع)» گفت: پیش‌بینی می‌کنیم نگارش این مجموعه فاخر تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه داشته باشد.
به گزارش جهان، فرج‌الله سلحشور کارگردان سریال «حضرت موسی(ع)» در گفت‌وگو با  تسنیم، گفت: همچنان نگارش این سریال ۷۲ قسمتی ادامه دارد و نگارش قسمت شصتم این سریال به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال نگارش داستان قسمت شصت‌ویکم سریال «حضرت موسی(ع)» است، افزود: در این قسمت چهل سال سرگردانی قوم بنی اسرائیل در وادی تیه نوشته می‌شود.

سلحشور درباره پایان نگارش سریال «حضرت موسی(ع)» اضافه کرد: نگارش این مجموعه فاخر تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

وی درخصوص آغاز ساخت این سریال و تامین منابع مالی تولید این سریال فاخر یادآور شد: در دیدار با علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی، پیشنهادی را برای اجرایی شدن این سریال به ایشان مطرح کردم که تصمیم‌گیری نهایی بر عهده آنها خواهد بود.

کارگردان «یوسف پیامبر(ع)» در پایان خاطر نشان کرد: من منتظر اتفاق خاصی نیستم و هر زمانی‌که بودجه‌ی ساخت این سریال فراهم شد کار را آغاز می‌کنیم و اگر هم تامین منابعی صورت نگرفت آن را نخواهیم ساخت.

سلحشور اعلام کرده بود: که تولید مجموعه تلویزیونی فاخر «حضرت موسی(ع)» حدود ۵ سال زمان خواهد برد و هرکدام از قسمت‌های آن، یک فیلم سینمایی است.

مجموعه تلویزیونی «حضرت موسی(ع)» قرار است در ۷۲ قسمت به‌کارگردانی فرج‌الله سلحشور برای پخش از شبکه یک سیما تولید شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *