سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

حمله جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه

جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 333710
منابع خبری از حمله جدید جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شمال غزه در واکنش به شلیک موشک از غزه به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از المیادین نوشت: جنگنده های اسرائیلی بار دیگر پس از حمله هوایی روز سه شنبه به مناطقی از غزه، پنجشنبه شب نیز شمال این منطقه مورد هدف قرار دادند.

برخی منابع وابسته به رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کردند که گروه های مقاومت فلسطینی یک موشک از نوار غزه به "منطقه عسقلان"، واقع در سرزمین های اشغالی شلیک کردند و این حملات جنگنده ها اسرائیلی به غزه در واکنش به شلیک این موشک صورت گرفت.

به گفته این منابع صهیونیستی، شلیک موشک گروه های مقاومت تلفات انسانی نداشت و به دنبال شلیک این موشک در برخی از مناطق اسرائیلی از جمله آژیرخطر به صدا درآمد.

جنگنده های اسرائیلی در حمله روز سه شنبه در واکنش به کشته شدن یک نظامی صهیونیست توسط تک تیرانداز در غزه، این منطقه فلسطینی را بمباران کرد که به دنبال یک کودک چهار ساله فلسطینی شهید و چندین نفر دیگر نیز زخمی شده بودند.

حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن محکومیت این حملات صهیونیست ها به نوار غزه، سکوت جامعه بین الملل در قبال این تجاوزات اسرائیلی را محکوم کرد.

خبرگزاری مصری الشروق الاوسط نیز امروز پنجشنبه از نصب سه سامانه دفاع موشکی "گنبد آهنین" در شهرهای اشغالی "اسدود، عسقلان و ایلات" خبر داد و این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی را در راستای مقابله با پرتاب موشک‌های مقاومت در درگیری‌های احتمالی آینده ارزیابی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *