کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشنهاد جالب به رئیس جمهور به مناسبت سالروز حماسه ۹دی

4 دی 1392 ساعت 17:15

نماینده مردم تهران با تحسین رفتار رئیس‌جمهور در دیدار با خانواده‌ شهدا، به وی توصیه کرد در ایام منتهی به ۹دی به دیدار خانواده شهدای ۸ ماه دفاع مقدس برود.


به گزارش جهان، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ملاقات های مرتب رئیس جمهور با خانواده شهدا گفت: یکی از اقدامات مثبت آقای روحانی در این چندماه ملاقات با خانواده شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است. این رویه و سنت حسنه همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری به مسئولان عالی نظام بوده است.

وی افزود: واقعیت آن است که ما مسئولان بیش از خانواده شهدا به این ملاقات ها نیاز داریم. ملاقات‌هایی از این دست سبب تنظیم رفتار ما مسئولان و موجب تقویت حس ایثارگری در ما می شود و علاوه بر این، در بزنگاه ها سبب تقویت روح ولایت پذیری خواهد شد چون تمام شهدا در وصیت نامه خود بر این موضوع تاکید داشته‌اند که برای دفاع از نایب امام و ولایت جانشان را داده‌اند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: هیچ شهیدی در وصیت نامه اش ننوشته که هدفم از حضور در جبهه ها فقط مساله خاک ایران بوده است بلکه حتی اگر آزادسازی خاک هم مهم بود، چون خاک ایران اسلامی و کشور متعلق به امام زمان بوده اهمیت داشت.

مدیر مسئول هفته نامه ٩دی با اشاره به فرارسیدن این روز، تصریح کرد: به نظرم بسیار بجاست که آقای روحانی در این هفته که در آستانه یوم الله ٩دی هستیم، برنامه ملاقاتش با خانواده شهدا را به شهدای هشت ماه دفاع مقدس اختصاص دهد. شهدای بسیجی ای که برای دفاع از جمهوریت و رأی مردم در سال ٨٨ به میدان آمدند.

وی در ادامه گفت: همچنین بجاست که رئیس جمهور محترم این هفته به ملاقات جانبازانی از نیروی انتظامی بروند که برای دفاع از اموال عمومی و اموال مردم در برابر فتنه گران آشوب طلب ایستادگی کردند و جراحت های سختی به آنها وارد شد.

رسایی گفت: علاوه بر تأکیدات خاص مقام معظم رهبری مبنی بر بزرگداشت این روز، از یک بعد دیگر هم توجه به این روز از جانب آقای روحانی ضرورت دارد و آن این است که قطعا اگر سال ٨٨ اجازه داده می شد که یک مشت فتنه گر بتوانند در ١٥ درصد آرای بیشتر رئیس جمهور منتخب تردید کنند و نتیجه انتخابات را حاصل تقلب بدانند، تردید و تشکیک در ٧ دهم درصد رأی آقای روحانی در انتخابات امسال هم نه تنها راحت تر بود بلکه منطقی تر و مقبول تر به نظر می رسید.

این نماینده مجلس تاکید کرد که ادای احترام توسط رئیس جمهور به خانواده شهدایی که در برابر فتنه گران ایستادند، ادای احترام به میلیون ها انسان ولایتمداری است که ٩ دی سال ٨٨ برای دفاع از ولایت به میدان آمدند.


کد مطلب: 333520

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/333520/پیشنهاد-جالب-رئیس-جمهور-مناسبت-سالروز-حماسه-۹دی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com