پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ونگر: هيچ مشکل شخصي با مورينيو ندارم

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 332682
آرسن ونگر گفت: با ژوزه مورينيو مشکلي ندارم و روابطمان بر اساس احترام است. هيچ مشکل شخصي با مربي چلسي ندارم. او دوست قديمي من است و با او رفاقت داشتم.
ونگر: هيچ مشکل شخصي با مورينيو ندارم
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، ونگر با اشاره به بازي آرسنال و چلسي در روز دوشنبه حمايت خود را از مربيان تحت فشار اعلام کرد. او از اخراج آندره وياش بواش، مربي تاتنهام و فشاري که روي مربي کارديف سيتي است، ابراز شگفتي کرد.

 مربي آرسنال که قبلا رابطه نه چندان خوبي با مورينيو داشت و حتي در سال ۲۰۰۵ او را "تماشاگر بي‌احساس" خوانده بود، گفت: اکنون ميان ما احترام وجود دارد. مشکل شخصي با او ندارم. در گذشته در بازي‌هاي زيادي مقابل هم قرار گرفتيم اما چيزي که اکنون برايم اهميت دارد عملکرد تيمم، آرسنال است. برايم فرقي نمي‌کند روز دوشنبه قرار است مقابل آرسنال يا تيم ديگري بازي کنيم. چيزي که برايم مهم است اين است که به عادت بردن همچون گذشته بازگرديم.

او در ادامه گفت: با هم زمان زيادي در جلسه مربيان در ژنو گذرانديم. وقتي با هم در رقابت باشيم، نسبت به زماني که در رقابت نيستيم اوضاع فرق مي‌کند. زماني که در رقابت با هم باشيم، رفتار افراد متفاوت است؛ چرا که هر کس براي برد تيمش و باشگاهش تلاش مي‌کند.

ونگر گفت، الزاما با بقيه مربيان ليگ برتر دوست نيست اما از اين که چندي از آنها تحت فشار هستند، ناراحت است.

او شرايط "ماکاي" را "عجيب" خواند و گفت: وقتي از بيرون نگاه مي‌کني، مي‌بيني که اوضاع بد نيست و او کار خود را خوب انجام مي‌دهد.

آرسن ونگر با وياش بواش هم ابراز همدردي کرد و گفت: او بيشترين تعداد پيروزي‌هاي تاريخ باشگاه را به نام خود ثبت کرده است. اين که اين مشکل دروني است و با رييس باشگاه يا مشکلي بيروني است را نمي‌دانم؟ آيا اين واکنشي عاطفي به شکستي بزرگ در خانه بود؟ اميدوارم اين گونه نباشد؛ چرا که نشانه خوبي نيست. من از اين موضوع نااميد شده‌ام.

او در ادامه گفت: همه مربيان را درک مي‌کنم. بايد مربي باشيد تا بفهميد از دست دادن شغل‌ چه معنايي دارد. شما شب‌هاي زيادي بي‌خوابي مي‌کشيد و بايد توقع همه را براي پيروز شدن برآورده کنيد. معلوم است که براي مربياني که شغل‌شان را از دست مي‌دهند، دلسوزي مي‌کنيد.

ونگر با اشاره به اين موضوع که اخراج شدن بخشي از شغل آنها است، گفت: کشورهايي هستند که مربيانشان از بي‌ثباتي شغلي رنج مي‌برند و هر هفته‌ به خاطر دلايل خنده‌دار و مسخره اخراج مي‌شوند. همه ما مي‌دانيم که وقتي اوضاع خوب پيش نرود ممکن است اخراج شويم اما بايد مراقب بود که تصميم‌ها به خاطر دلايل عاطفي گرفته نشوند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *