پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
مظفری زاده:

عابدینی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را متهم می‌کند

«اَمربر» کسانی هستند که هر روز به یک رنگ درمی‌آیند
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 331974
داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: عابدینی با صحبت‌هایی که انجام داده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را به تبانی متهم کرده است.
عابدینی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را متهم می‌کند
به گزارش جهان، سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگو با فارس در مورد اظهارات امیر عابدینی در مورد خودش گفت: من از صحبت‌های امیر عابدینی تعجب می‌کنم انتخاب داور مسابقه، ناظر مسابقه در اختیار فدراسیون فوتبال است و من به عنوان یک داور هیچ‌گاه نمی‌توانم خودم یک مسابقه را انتخاب کنم و نماینده آن و ناظر را هم افراد دیگری انتخاب می‌کنند. اگر کسی ذره‌ای فوتبالی باشد این مسئله را می‌داند که ارزش و اعتبار این حرف چقدر است؟

وی ادامه داد: از طرفی دیگر به زعم آقای عابدینی اگر هماهنگی‌ها و غرضی هم در چینش و یا اقدام علیه تیمی در کار باشد طبق ادعای ایشان این تبانی ادعا شده متوجه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است. در واقع عابدینی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را به فساد و تبانی و به قول فیفا مچ‌فیکسینگ متهم کرده است. در این زمینه بهتر است آقای تاج و کفاشیان پاسخگو باشند و مطمئنا آنها پاسخگوی ادعاهای مطرح شده خواهند بود.

داور بین‌المللی فوتبال در ادامه گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: برایم جالب است که آقای عابدینی سازمانی را به فساد و تبانی متهم می‌کند که خودش عضو هیئت رئیسه آن است. در مورد اینکه من با چه ناظرانی و یا چه نمایندگان چه فدراسیون برای قضاوت اعزام شده‌اند می‌توانید آمار و علل آن را از سازمان لیگ سوال کنید. من به همان اندازه با آقای آلبرت و صدیقی رفاقت دارم که با حکمت‌شعار، مرادی، بهروان و سایر اعضای محترم سازمان لیگ ارتباط دوستی دارم. در ۱۵ سالی که در فوتبال قضاوت کرده‌ام به همراه این عزیزان اعزام شده‌ام و ۱۵ سال در کنارشان بوده‌ام و من به این دوستی‌ها افتخار می‌کنم و دست تک‌تک این عزیزان را به عنوان بزرگتر و پیشکسوت می‌فشارم.

مظفری‌زاده در مورد بحث «اَمربری» که عابدینی مطرح کرده بود به فارس گفت: من هیچگاه مدیون و امربر کسی نبوده‌ام و به کسی هم بدهکار نبوده‌ام فکر می‌کنم امربر آنهایی هستند که در مجامع مختلف به جمع‌آوری آرا برای این و آن پرداخته و هر روز به یک رنگ در می‌آیند.

وی در مورد شکایتش از عابدینی گفت: از کمیته محترم رسیدگی به تخلفات فوتبال و شخص حجت‌الاسلام علیپور تشکر می‌کنم که با جدیت پیگیر این مسئله بوده و هستند.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۲۰۹۲۶۰۰۱۲۰۰#sthash.۲YjStagH.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *