جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

گل بیک‌زاده، استقلال را به کورس‌قهرمانی برد

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب: 331371
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل فجرسپاسی دوباره به کورس قهرمانی برگشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آخرین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه بین دو تیم استقلال و فجرسپاسی در ورزشگاه آزادی و در حضور کمتر از هزار تماشاگر آغاز شد که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

هاشم بیک‌زاده در دقیقه ۸۲ روی سانتر ارسالی خسرو حیدری با ضربه سر گل استقلال را به ثمر رساند.بیک‌زاده در روزهای اخیر به دلیل اینکه گفته می‌شد در جام جهانی مامور مهار لیونل مسی است سوژه بسیاری از رسانه‌های داخلی بود.

استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و تا دقیقه ۲۵ چند فرصت خوب گلزنی به دست آورد که نتوانست از آنها استفاده کند و بعد از این دقیقه فجر یکی دو حمله روی دروازه استقلال انجام داد و سپس بازی به تعادل کشیده شد.

در در نیمه اول بازی زیبا و جذابی از هر دو تیم شاهد نبودیم.

در نیمه دوم استقلال بازی را سریع و تهاجمی شروع کرد و فجرسپاسی نیز به ضد حمله‌ها دلخوش کرده بود.

اشکان خورشیدی داور مسابقه به محمد قاضی از استقلال و حمید جوکار از فجرسپاسی کارت زرد نشان داد.

در دقیقه ۶۴ پژمان منتظری در شش قدم فجرسپاسی صاحب توپ شد که ضربه آکروباتیک او با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

با این برد استقلال ۳۲ امتیازی شد و با یک پله صعود به رده چهارم صعود کرد و دوباره به کورس قهرمانی بازگشت. فولاد خوزستان به دلیل تفاضل گل کمتر به رده پنجم سقوط کرد.

فجرسپاسی ۱۴ امتیازی هم همچنان در رده پانزدهم است.

*ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، مجید غلام نژاد،آندرانیک تیموریان، ایمان باصفا،( از دقیقه ۴۶ پژمان نوری)، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور، محمد مهدی نظری( از دقیقه ۷۴ آرش برهانی) و محمد قاضی( از دقیقه ۴۶ مهرداد اولادی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب فجرسپاسی:

محمدصالح خلیل آزاد، حمید جوکار، رامتین سلیمان‌زاده، سیامک کوهنورد( از دقیقه ۶۵ مسعود ریگی)، صمد زارع، علیرضا جلیلی، هادی ایمانی، محمد نزهتی، سمیر بکریچ( از دقیقهد ۸۷ مهرداد کریمیان)، میثم خداشناس( از دقیقه ۸۴ آرمان رمضانی) و محمد حیدری.

سرمربی: محمود یاوری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *