پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

گران فروشی برخی کالاها در داروخانه‌ها

جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 331127
برخی داروخانه‌هاي بيمارستان‌ها که به بخش خصوصی واگذار شده اند برای تامین هزینه‌های خود و سود بيشتر بعضی از"تجهیزات پزشکی" و داروها را تا ۶۰ درصد گران تر می فروشند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که بسیاری از بیماران برای خرید برخی تجهیزات پزشکی مانند چسب یا باند باید خودشان به داروخانه هاي بيمارستان‌ها مراجعه کنند و هزینه های بسیار بالایی برای خرید این لوازم پرداخت کنند. نکته قابل توجه اینجاست که خرید این لوازم شامل تعرفه‌های بیمه ای نیز نمی شود. اخیرا نیز مشاهده شده که برخی داروخانه هاي بيمارستان‌ها با واگذاری به بخش خصوصی قیمت برخی تجهیزات و لوازم پزشکی و داروها را تا شصت درصد گران تر می فروشند.

دکتر کیوان،رئیس اداره کل" تجهیزات پزشکی" در این باره گفت که این معظل از دغدغه های وزیر محترم بهداشت و درمان است و در آينده نزدیک حل می‌شود.

کمبود تعداد دستگاه های دیالیز در استان مازندران مشکلات بیماران را دوچندان کرده است
حاشیه های پزشکی به مازندران رفت و مشکلات کمبود تعداد دستگاه های دیالیز در استان را مورد بررسی قرار داد. بر اساس گزارش های رسیده در استان مازندران ۹۸۵ بیماران دیالیزی حضور دارند و تنها ۱۵۱ دستگاه دیالیز در این استان وجود دارد. مسولان زیربط با بیان اینکه به علت بالا رفتن نرخ ارز قیمت ست دیالیز سه برابر شده خاطر نشان کردند تعدد بیماران نیز یکی دیگر از مشکلات ناشی از کمبود دستگاه های دیالیز می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
داروخانه ها خيلي به مردم اجحاف ميكنند متاسفانه نظارتي وجود ندارد.