جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
مدیر مسئول جام جم:

رفع حصر سران فتنه در اختیار دولت نیست

جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 331109
مدیر مسئول روزنامه جام جم گفت: اصلاح طلبان دولت روحانی را تحت فشار قرار ندهند چون رفع حصر از اختیار دولت نیست و این فشارها سبب آسیب دیدن دولت در میان بسیاری از اقشار جامعه می‌شود.
به گزارش جهان، بیژن مقدم مدیر مسئول روزنامه جام جم در گفت‌وگو با فارس در واکنش به نامه سرگشاده ۹ تن از اصلاح‌طلبان به حسن روحانی برای «پایان دادن به سوء تفاهمات ۸۸»، اظهار داشت: در فتنه سال ۸۸ سوءتفاهمی وجود نداشت که عده‌ای امروز بر روی آن تاکید می‌کنند.

وی با بیان اینکه به فرض وجود این موضوع، این امر قطعا از جانب مسئولان جمهوری و دست‌اندرکاران انتخاب نبوده است، گفت: این مسایل از جانب جریانات و افراد وابسته به جناح اصلاح‌طلب صورت گرفته است بنابراین باید صراحتاً به اشتباه خود اقرار کنند.

وی افزود: فتنه ۸۸ با کلید واژه تقلب شروع شد و یک عده فکر کردند پیروز انتخابات هستند و نظام نتیجه را تغییر داده است، بنابراین اگر منظورشان از سوء‌تفاهم این است پس تا دیر نشده از نظام و مردم عذرخواهی کنند.

وی در پایان گفت: اصلاح طلبان دولت روحانی را تحت فشار قرار ندهند چون رفع حصر از اختیار دولت نیست و این فشارها سبب آسیب دیدن دولت در میان بسیاری از اقشار جامعه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *