شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۸

ارث تأمین اجتماعی برای عضو اصلاح‌طلب هیئت تفحص! +سند

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 330744
یکی از اعضای اصلاح طلب هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی با دریافت یک باب خانه ۱۰۷متری در خیابان شهرآرا سهم خود را ازاین سازمان دریافت کرده بود.
ارث تأمین اجتماعی برای عضو اصلاح‌طلب هیئت تفحص! +سند
به گزارش جهان به نقل از فارس، سازمان تأمین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه‌گر اجتماعی است که با ۳۸ میلیون نفر بیمه‌شده نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد.

در تحقیق و تفحصی که اخیرا توسط مجلس شورای اسلامی از سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفت اسنادی مبنی بر پاداش‌های میلیاردی مطرح و کشف شد که به نحوی در ۲۶ سال گذشته در سازمان تأمین اجتماعی رسم بوده است و مدیرعامل فعلی سازمان نیز برخی از این اقدامات را مزایای انگیزشی کارکنان عنوان می‌کند.

یکی از اعضای اصلاح طلب هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی که سالیان سال است در حوزه کارگری فعالیت می‌کند و تلاش دارد تا حقی از کارگران که صاحبان اصلی سازمان تأمین اجتماعی هستند ضایع نشود در گذشته سهم خود را از این سازمان که دارایی‌های آن حق‌الناس است گرفته بود.

در همین راستا سندی به فارس رسیده است که نشان می‌دهد، یکی از اعضای اصلاح طلب هیئت رئیسه تحقیق و تفحص مجلس از تأمین اجتماعی در سال ۱۳۷۰ یک باب ساختمان به وسعت ۱۰۷ متر مربع واقع در طبقه پنجم در خیابان شهرآرا از سازمان تأمین اجتماعی با مدیریت مهدی کرباسیان به شرط اجاره به تملیک دریافت می‌کند.

مدت این قرار داد ۲۰ سال خورشیدی بوده است و آغاز آن از تاریخ ۱۳۷۰ است.

اجاره بهاء تمام مدت مبلغ ۴۳میلیون و ۲۹۳ هزار و ۷۰۹ ریال بوده است که در ابتدا ۱۱ میلیون ۳۲۲ هزار و ۸۷۵ ریال بابت قسمتی از اجاره بها نقدا پرداخت شده است و مستاجر مکلف شده باقیمانده را در ۲۴۰ قسط که قسط اول آن به مبلغ ۱۴۰ هزار و ۴۳۴ ریال و مابقی به اقساط مساوی و متوالی از قرار هر ماه مبلغ ۱۳۳ هزار و۶۰۰ ریال در قبال اخذ رسید به سازمان بوده است.

علی‌رغم اینکه قیمت واقعی این منزل که از املاک سازمان تأمین اجتماعی بوده است و حق‌الناس محسوب می‌شود در آن زمان چقدر بوده است، حدود ۷۵ درصد از این مبلغ ظرف ۲۴۰ ماه باید پرداخت می‌شده است!!!

براساس اعلام یک منبع آگاه در تأمین اجتماعی مدرکی که تمام اقساط این قرار داد تا آخر پرداخته شده است وجود ندارد و در حال حاضر نیز این منزل به نام این عضو هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی شده است.

اسناد:

 

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
هر دم از این باغ تامین اجتماعی بری میرسد...
چرا مجلس شوراي اسلامي كشور ما به روز نيست مفاسد اقتصادي وتخلف ها را در زمان وقوع جلوشان را نمي گيرد؟!
آشنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام

پس باهم دیگه میخورن بعد برای سیاه نمایی برای یکدیگر شاخ و شونه میکشن !! بیچاره اونهایی که فکر میکنن خیلی میدونن و دم از حزب و حزب بازی میزنن وبرای همدیگه قپی میان که حزب ما اینکاروکرد روی شما کم شد و .... قابل توجه آقایون احزاب برید به فکر آخرتتون باشید همتون سرکارید
گندش دراومده یکی یکی سرنخ رو بگیری همین طوری می بینی خیلی ها بهش وصل شدن .خدایا پول کارگران و کارمندان زحمت کش رو اینا چطوری حیف ومیل می کنند چطوری می خوان جواب بدن
گر حکم شود که مست گيرند در شهر هر آنچه هست گيرند!
حرام خواری و فرصت طلبی برای هر کسی امکان دارد. اصلاح طلب و اصول گرا ندارد! مگر شیطان بیکار است که وارد جریانات سیاسی کاذب شود. بروید برای خودتان هم دعای عاقبت به خیری کنید.
دزد! دزد هست چه چپ و چه راست باید رسوا شده و به مردم شناسانده شود . (از این قوه قضاییه انتظار برخورد نیست ). شما هم فکر نکنید با سیاسی کردن مسئله میتوانید قضیه رو لوث کنید مثل قضیه شهرام جزایری
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی آدم اگه یک چیزی را هم پیدا کرده باشه دلش نمی آید که اینگونه حاتم بخشی که آقایان داشته اند داشته باشد خیلی باید بی بند و بار باشی که اینگونه اعمالی داشته باشی
جهان جان چرا اسم بقیه کسانی که از مرتضوی یا تأمین اجتماعی پول گرفتند رو مینویسی اما اسم این بابا رو نه؟