کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حسینی دروازه‌بان تیم ملی خواهد شد

20 آذر 1392 ساعت 6:14

مربی دروازه‌بان‌های استقلال گفت: اطمینان دارم حسینی روزی دروازه‌بان تیم ملی خواهد شد.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حمید بابازاده بعد از برتری یک بر صفر استقلال مقابل کاسپین قزوین در مورد نیامدن قلعه‌نویی به نشست خبری گفت: موضوع خاصی نیست و صالح پیش از این و قبل از بازی با سایپا هم به نشست خبری رفته بود.

وی درباره بازی استقلال - کاسپین خاطرنشان کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد این بازی چندان خوب از آب درنیامد، چرا که اصولاً چنین بازی‌هایی کیفیت آنچنانی ندارد.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در مورد عملکرد حسینی، دروازه‌بان این تیم در بازی با کاسپین تاکید کرد: حسینی دروازه‌بان آینده‌دار استقلال است و در آینده اطمنیان دارم که دروازه‌بان تیم ملی خواهد شد. او شرایط خوبی دارد و در تیم ما از تجربیات رحمتی استفاده می‌کند. در آینده بیشتر از این بازیکن خواهیم شنید.

بابازاده در مورد استقبال اندک تماشاگران از بازی استقلال - کاسپین نیز تصریح کرد: در هر صورت سرمای هوا در این موضوع تاثیر دارد. البته پیش از این هم صحبت‌هایی درباره افزایش قیمت بلیت‌ها وجود داشته که فکر می‌کنم آن هم بی‌تاثیر نبوده است. همچنین باید توجه داشته باشید که بازی امروز استقلال مقابل کاسپین قزوین بود که شاید این موضوع هم روی استقبال تماشاگران تاثیرگذار بوده است.


کد مطلب: 330721

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/330721/حسینی-دروازه-بان-تیم-ملی-خواهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com