جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳۰
۱۱

افشای پشت‌پرده آکادمی گوگوش و علت خودکشی طعمه‌ها

سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 330505
افشاگری مجری و برنامه‌ساز سابق شبکه من و تو و بازگو کردن علت جدایی از این شبکه جنجال بسیاری را در فضای مجازی به وجود آورد.
افشای پشت‌پرده آکادمی گوگوش و علت خودکشی طعمه‌ها
به گزارش جهان به نقل از کیهان، به نوشته یکی از کاربران شبکه بالاترین، بیش از چند روز از افشاگری‌های پریسا - س نگذشته بود که در کمال تعجب به یکباره اکانت فیسبوک شخصی وی هک و حذف گردید. حذف فیسبوک پریسا سوال‌های فراوانی را در پی داشت تا اینکه وی در توییتر خود از تهدیدهای مسئولین شبکه من و تو خبر داد.

وی در پستی جنجالی سوءاستفاده‌های اخلاقی و روابط جنون‌آمیز برخی از کارکنان شبکه را یکی از دلیل‌های اصلی ترک این شبکه اعلام کرد. «پریسا - س» پیشتر در اقدامی جداگانه با انتشار عکس‌هایی از روشنا (یکی از شرکت‌کنندگان برنامه آکادمی گوگوش)، از دست‌درازی یکی از کارمندان شبکه من و تو به روشنا و در ادامه از خودکشی نافرجام وی پرده برداشت.

بالاترین می‌افزاید: پریسا - س که اقدام مسئولین شبکه من و تو را در هک کردن فیسبوکش غیرحرفه‌ای و مغایر با آزادی بیان توصیف کرد نوشت: «متاسفانه کسانی که ادعای آزادی بیان دارند وقتی نظر شخصی‌ات را در مورد چیزی که دوست نداری میگی خیلی زود عصبانی میشن و کاملا بچگانه برخورد می‌کنن. باید به شبکه بگم که با بستن آی‌دی ‌فیسم نمی‌تونید واقعیت رو از بین ببرید. من هنوز با کارهاتون مخالفم. شما زن رو بازیچه خودتون می‌دونید.»

این افشاگری درباره روابط غیراخلاقی و رسوایی مربوط به بستری شدن شرکت‌کننده آکادمی گوگوش در کنار رسوایی دیگر رها اعتمادی مجری اصلی آکادمی مذکور در آزار و اذیت یک کودک ۱۱ ساله باعث شده تا به نوشته بالاترین مدیران شبکه فعلا برای ادامه فعالیت دچار سردرگمی شوند.

یادآور می‌شود پریسا- س در صفحه فیس‌بوک خود به شکل سربسته نوشته است: خیلی وقته که با خودم کلنجار میرم حرفهای دلموم بزنم یا نه. هیچ‌وقت دوست نداشتم در مورد علت نبودنم حرفی بزنم اما این مسیج‌ها و درخواست‌های شما دوستان بود که منو وادار کرد تا پا رو دلم بذارم و حرف دلم و بزنم. خیلی سخته بخوام در مورد کسانی صحبت کنم که باهاشون زندگی کردم البته باید بگم بودن افرادی که به سرنوشت من دچار شدن. وقتی با همسرم رفتیم لندن با من و تو آشنا شدیم که ای کاش هیچ‌وقت این اتفاق نمی‌افتاد اما اون زمان به خاطر شرایط اقتصادی خانواده‌ام چاره‌ای جز این نداشتم. حتی تصورشم سخته که بخوای تو شرایطی کار کنی که با روحیه است جور در نیاد ولی میشد یه جورایی باهاش کنار اومد. تنها چیزی که نمی‌شد باهاش کنار اومد و برام خیلی سخت و عذاب‌آور بود این بود که بخوام با کسی غیر از همسر خودم رابطه داشته باشم و یا قبول کنم که همسرم با کسی غیر از من باشه. چیزی که برای خیلی از اعضای شبکه عادی بود. اونقدر عادی که حتی همسراشونو به همدیگه پیشنهاد می‌دادند و به این بهونه مهمونی می‌گرفتند. واقعا شرمم میاد از چیزهایی که تو این مهمونی‌ها میگذشت بگم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسینی
Iran, Islamic Republic of
آلت دست بیگانه شدن عاقبت دیگری ندارد .ای کاش عده ای که داخل کشور در آرزوی بهشت موعود آنطرف هستند از این سرنوشتها عبرت بگیرند وساده لوحانه در دام گرفتار نشوند؟
وراه این نجات تنها افتادن به دامان اسلام واهل بیت (ع) است وبس.
تو رو خدا در مورد اینا خبر نزنید حال ادم بد می شه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همين شبكه غيراخلاقي بعلت تنوع برنامه هاي خودش توانسته مخاطب جذب كنه . قابل توجه سيماي جمهوري اسلامي ايران كه برنامه هاي متنوع براي مخاطبان تنوع طلب ندارد.
حسنی
Iran, Islamic Republic of
شما دنبال چه جور تنوعی هستی .از چه نوعش مد نظرت هست .دررسانه دنبال چه میگردی که دررسانه هوطن خود پیدا نمیکنی.
تاحالا از خودت پرسیدی چرا یک کشور سرمایه داری که درآن اصالت با پول وسرمایه هست ، بقول شما این همه برنامه های متنوع با هزینه های گزاف تولید وبرای خوش خوشان امثال شما پخش میکند؟ عاشق چشم وابروی شماست وخیر خواه شما؟! یا اهدافی دارد که باید محقق شود وبرای رسیدن به آنها هزینه میکند . و افکار عده ای را با خود موافق میکند تا از طریق خودمان به خودمان ضربه بزند
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
تنوع طلبیت رو کم کن چون همیشه خوب نیست
Norway
کاربر محترم
در تایید دیگرانی که برای شما جواب گذاشته اند مستحضر باشید که بسیاری از شبکه های ماهواره ای با استفاده از درامد اگهی ها بخشی از هزینه های خود را جبران می کنند . در صورتیکه این شبکه به هیچ وجه اگهی تجاری ندارد. شما حساب کنید ان همه پرسنل و برنامه های متعدد از کجابودجه می اورد ؟ غیر از وزارت امور خارجه انگلیس که پشتش نیز ام ای 6 است ؟ من بنا بکار تحقیق روی رساله تحصیلی ام روی این شبکه ها به ماهواره دسترسی دارم و کارهایی که می کنند برایم کاملا قابل تجزیه و تحلیل است . یکی از مسائلش نیمه عریان گری و نشان دادن روابط نامشروع مرد و زن است که البته بتدریج شروع کرده اند و بتدریج نیز به صحنه های پورنو نیز خواهد رسید . گام بگام جلو میروند.

یکی دیگر از مسائلی که به ان می پردازند عادی کردن روابط منجر به ایجاد فرزندان نامشروع و یا همان حرامزادگی است . اینکار را بشدت عادی و انسانی جلوه می دهند و البته در کنارش برنامه های علمی بسیاری خوبی هم دارند . شما حساب کنید انگلیس سالی فلان میلیون دلار خرج می کند . برای چه ؟ کدام گربه برای رضای خدا موش می گیرد ؟ اینها بشدت شایعات اخلاقی پیرامون خود را رد می کنند . یک نمونه ان این است که خبر امد رها اعتمادی به یک پسربچه انگلیسی بطرز وحشیانه ای تعرض کرده است. از ان وقت دیگر رها اعتمادی این عنصر صهیونیست بهایی را در شبکه من و تو نمیبینیم .
نیماراسخ
مگر در این شبکه ی معروف مرد هم وجود دارد؟رجاله های همجنس باز کمتر از زنان بدکاره آنجا فعالیت می کنند که دچار هزارویک مرض اخلاقی هستند.
فاطمه
اه حالم بهم خورد
محمد
جوانهای ما بایستی بدانند که در این شبکه های ماهواره ای نمایش فیلم و صحبت های مجری ها کارشناسی شده و حساب شده است اینها فقط در فکر این هستند که ایمان و اخلاص بچه های ما را بگیرند و در عوض یک جوان بی اراده و عیاش تحویل دهند .
اخیرا به دنبال یک جنجال رسانه ای در سایتی دنبال عکس یکی از اقا زاده های خواننده می گشتم که تصادفا به یک فایل تصویری از گوگوش رسیدم خواستم ببینم بعد از فرارش چه پیشرفتی کرده .چشمتون روز بد نبینه اون قدر صحنه های ناپسند داشت که اصلا از دیدنش منصرف شدم.و به یکی از دلایل ناهنجاری های اخلاقی در جامعه رسیدم که چیزی جز دیدن ماهواره نیست.واقعا بی حیایی می خواد دیدن این چیزا.
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتشان کنه
حیوان هم این کارها را نمی کنه حیوانات به جفتشان قانع اند ببین این انسانها تا کجا می توانند سقوط کنند
حالم به هم خورد