جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دریافت واکسن تیم انگلیس برای جام جهانی

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 330398
بازیکنان تیم فوتبال انگلیس قبل از عزیمت به جنگل آمازون برای دیدار با ایتالیا در جام جهانی 2014 ، باید واکسن تب زرد و هاری دریافت کنند.
دریافت واکسن تیم انگلیس برای جام جهانی
به گزارش جهان به نقل از اکسپرس، براساس رهنمودهای انگلیس، مسافران شهر مانائوس و منطقه وسیع پیرامون جنگل بارانی باید در برابر انواع بیماریهای گرمسیری ایمن سازی شوند و دستکم 10 روز قبل از سفر قرص مالاریا بخورند.
 
تهدیدات بالقوه دیگر شامل حصبه، دیفتری و هپاتیت آ و بی است.
 
روی هاجسون و تیم او که واکسن کزاز نیز دریافت خواهند کرد، مدت 10 روز در میامی می مانند تا با شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب عادت کنند. آنها دو روز قبل از اولین دیدار خود برابر ایتالیا از محل اردوی خود در ریودوژانیرو به مانائوس عزیمت خواهند کرد.
 
دمای هوا در ساعت شش بعدازظهر حدود 30 درجه سانتیگراد و رطوبت 80 درصد خواهد بود.
 
براین اساس برنامه های پیش از مسابقه بدنبال قرعه کشی تغییر یافته است.
 
فکر برگزاری دیدار دوستانه در شمال شرق آمریکا و سپس عزیمت به فلوریدا کنار گذاشته شده و در حال حاضر دو دیدار دوستانه در میامی که احتمالا با مکزیک و اکوادور خواهد بود مطرح است. فدراسیون فوتبال انگلیس قصد دارد هفته آینده برای بحث در مورد الزامات آماده سازی و تغذیه ای و پزشکی هفته آینده نشستی در ومبلی برگزار کند.
 
در حال حاضر هاجسون ممکن است وسوسه شود که با توجه به شرایط آب و هوایی مانائوس ترکیب جوانتری را برای جام جهانی برزیل انتخاب کند. اگرچه دو دیدار بعدی انگلیس در سائوپولو و بلو هوریزونته برگزار می شود که شرایط آب و هوایی متفاوتی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *