شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

رونمایی از مشتریان جدید میعانات گازی ایران

رونق خرید و فروش گاز در بورس انرژی
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب: 330247
همزمان با وعده وزیر نفت برای عرضه طلای سیاه در تالار شیشه‌ای، حدود ۱۳ هزار بشکه میعانات گازی پالایشگاه‌های گاز در بورس انرژی عرضه شد که این محموله‌ها توسط پالایشگاه‌های خصوصی نفت خریداری شده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در معاملات رینگ داخلی بازار فیزیکی امروز چهار هزار و ۴۲۰ بشکه میعانات گازی پالایشگاه ایلام از سوی شرکت ملی نفت ایران به فروش رسید.

از اینرو هر بشکه از این محموله حدود ۲ میلیون ریال کشف قیمت شد و به قیمت ۹ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال خریداری شد. در ادامه معاملات ۲ محموله دیگر میعانات گازی پالایشگاه ایلام به حجم هشت هزار و ۸۴۰ بشکه هم روی پیشخوان بورس انرژی قرار گرفت که از سوی پالایشگاه‌های بخش خصوصی خریداری شد.

به این ترتیب امروز در روز موفق فروش میعانات گازی ۱۳ هزار و ۲۶۰ بشکه میعانات گازی پالایشگاه ایلام مجموعا به ارزش ۲۷ میلیارد ریال به فروش رسید.

امروز همچنین ۲۷۲۰ تن آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان به ارزش ۵۸ میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال داد و ستد شد. از دیگر محصولات پالایشگاه اصفهان هم ۱۹۲ هزار لیتر حلال ۴۰۲ به ارزش ۳ میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال به فروش رسید. ۱۸۰ هزار لیتر حلال ۴۰۶ پالایش نفت اصفهان هم در رینگ داخلی بازار فیزیکی به ارزش ۳ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال فروخته شد.

روز پُرکار بازار فیزیکی با عرضه ۶۶ هزار لیتر حلال ۴۰۰ پالایش نفت اصفهان ادامه پیدا کرد و این محموله هم از سوی مشتریان به قیمت یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال خریداری شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *