جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

منتخبین تهران در شورای عالی استان‌ها

يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 330243
مهدی چمران، حسینی، قاندیلی و درویش به عنوان ۴ نماینده شورای اسلامی استان تهران در شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در جلسه انتخابات اعضای شورای اسلامی استان تهران که با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران عضو شورای اسلامی شهر تهران و ۱۴نفر از نمایندگان شورای شهرهای استان تهران برگزار شد.

در این انتخابات محمد محمودی نماینده شورای اسلامی شهرستان قدس با ۱۶ رأی رئیس شورای اسلامی استان تهران، لطفی نماینده شورای اسلامی شهرستان بهارستان نایب رئیس شورای اسلامی استان تهران، نامداری نماینده شورای اسلامی قرچک و مرادی نماینده شورای اسلامی شهریار به عنوان منشی شورای اسلامی استان تهران شدند.

به گزارش فارس در ادامه این مراسم درویشی نماینده شورای شهر فیروزکوه به عنوان سخنگو عبدی آذر به عنوان مسئول کمیته حل اختلاف شورای اسلامی استان تهران انتخاب شدند.

در این انتخابات مهدی چمران، حسینی، قاندیلی و درویش به عنوان ۴ نماینده شورای اسلامی استان تهران در شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *