جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴۲
۱۱۳
در آستانه هفتمین سال فعالیت منتشر شد

اطلاعاتی درباره جهان‌نیوز/ میزان بازدید از سایت/ تعداد شاکیان/ نحوه تامین هزینه‌ها/ معرفی مسئولین

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 329983
سایت خبری تحلیلی جهان نیوز در آذر ماه سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد.
اطلاعاتی درباره جهان‌نیوز/ میزان بازدید از سایت/ تعداد شاکیان/ نحوه تامین هزینه‌ها/ معرفی مسئولین
در آستانه آغاز هفتمین سال فعالیت این رسانه، نکاتی را جهت اطلاع مخاطبان گرامی عرض می کنیم.

هزینه های جهان نيوز از کجا تامین می شود؟
جهان نيوز هیچگونه وابستگی مالی به دستگاههای دولتی ندارد و تا کنون به جزء یک مورد به مبلغ کمتر از ۲ میلیون تومان مربوط به یارانه تخصیصی از دولت نهم به همه رسانه ها، هیچ مبلغی را تحت هیچ عنوانی از بودجه دولتی دریافت نکرده است.

چند سالی است که سایت جهان از محل تبلیغات تجاری، هزینه های خود را تامین می کند و پیش از آن نیز هزینه های اندک اداره سایت جهان نيوز، به صورت کاملا شخصی و کمکهای غیر دولتی تامین می شد.

چرا جهان نيوز تاسیس شد؟
همزمان با ورود مجلس هفتم در پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، مطالب و پرونده های بسیار نگران کننده ای از تخلفات سازمان یافته که فضای مدیریت کشور را تحت تاثیر قرار می داد به دست آمد که هیچ رسانه ای در آن زمان کمترین همکاری را در انتشار این مطالب انجام نمی داد.

پرونده دانشگاه آزاد از این منظر حائز اهمیت بود که مدیریت وقت دانشگاه به دلیل فرهنگ اشتباه مدرک گرایی در کشور، توانسته بود بخش زیادی از مسئولین در قوای سه گانه، رسانه ها و بخشهای مهم کشور را وامدار خود نماید و از این طریق مفاسد مدیریتی خود را بدون کمترین مانعی دنبال نماید. معاون اول دولت دهم، دادستان سابق تهران، بسیاری از نمایندگان مجلس، برخی مسئولین دولتی و قوه قضائیه از افرادی بودند که یا خود به صورت ویژه فارغ التحصیل دانشگاه آزاد شده بودند و یا وابستگان و اطرافیانشان، نیاز به تسهیلات ویژه این دانشگاه داشتند!

بنابراین اراده ی چندانی برای برخورد با مفاسد مدیریتی این دانشگاه وجود نداشت و به نظر می رسید تنها راه مبارزه با این مفاسد، رسانه ای شدن برخی موضوعات باشد.

جهان نيوز در چنین شرایطی آغاز به کار کرد و مبارزه رسانه ای با مفاسد مدیرتی و اقتصادی به ویژه افراد وابسته به قدرت (که برای پیگیری نیاز به رسانه ای شدن داشت) را در دستور کار خود قرار داد. که برای آن نیز هزینه های بسیاری را متحمل شده از جمله فیلترشدن سایت در سال ۸۷ توسط دادستان وقت تهران.
اما به حمدالله دستاوردهای بسیاری را به دست آورد که سختی های پیمودن این مسیر را شیرین می کرد.

 هدف اصلی از تاسیس جهان نيوز، اطلاع رسانی شفاف، روشنگری، بصیرت بخشی و ایجاد تفکر و افزایش قدرت تحلیل در بین مخاطبان بوده است و معتقدیم این موارد از مهمترین ماموریتهای رسانه اسلامی است که "جهان نيوز" سعی داشته و دارد که در آن مسیر فعالیت نماید. اگرچه معترفیم تا رسیدن به چنین الگویی راه بسیاری را در پیش داریم و اشتباهاتی نیز در این زمینه داشته ایم.

میزان بازدید جهان نيوز چقدر است؟
در حال حاضر روزانه بطور متوسط بیش از 750 هزار تا یک میلیون مراجعه به مطالب جهان نيوز به صورت کلیک مستقیم صورت می گیرد که با احتساب آمار سایت الکسا (بازشدن متوسط چهار خبر توسط هر مخاطب) میزان افراد مراجعه کننده به سایت روزانه 200 هزار تا 250 هزار نفر در روزهای عادی می باشد. که این میزان در ایام خاص، نظیر ایام انتخابات چندین برابر می شود.

مسئولان جهان نيوز
با اینکه تصور می شود علیرضا زاکانی مسئول جهان نيوز است، اما از بدو تاسیس تا کنون وی هیچگاه مسئولیتی در جهان نيوز نداشته و صرفا نزدیکی فکری برخی اعضای تحریریه به آقای زاکانی دلیل این انتساب غیر واقعی است.

در حال حاضر مدیر مسئول سایت جهان، پرویز سروری نماینده شورای شهر تهران و نماینده سابق مجلس می باشد و سردبیر آن ابراهیم رضایی است و اعضای تحریریه آن نیز جمعی از دانشجویان دانشگاههای کشور می باشند.

شاکیان جهان نيوز

ورود رسانه ای به پرونده مفاسد مدیریتی و اقتصادی و نیز انحرافات فکری که مسیر انقلاب را تهدید می کند، طبیعی است با مخاطراتی از جمله بازشدن پرونده حقوقی در محاکم قضایی همراه باشد به ویژه آنکه اکثر نقدها و روشنگری های جهان نيوز مربوط به صاحبان قدرت در زمان تصدی آنها در پستهای مهم کشور بوده است.

در این زمینه شاکیان اصلی جهان نيوز چهره های شناخته شده می باشند که اکثرا در دوران مسئولیتشان مورد نقد قرار گرفته اند. و از آنجا که مطالب جهان نيوز مستند بوده است در اکثر پرونده های بررسی شده تبرئه شده است.

جدول مهمترین شاکیان جهان نيوز را در ادامه می خوانید.
توضیح اینکه برخی از افراد جدول زیر چندین شکایت علیه سایت جهان داشته اند.

نام  و  نام خانوادگی    مسئولیتگرایش فکرینتیجه دادگاه
عبدالله جاسبیرئیس وقت دانشگاه آزاد  جناح راست سنتی تبرئه جهان نيوز
سعید مرتضویدادستان وقت تهرانمنتسب به جناح راستدر حال رسیدگی
اسفندیار رحیم مشاییرئیس دفتر وقت رئیس جمهوردولت نهم و دهمتبرئه جهان نيوز
مهدی هاشمیفرزند آقای هاشمی رفسنجانیاصلاح طلبتبرئه جهان نيوز
فائزه هاشمینماینده مجلس پنجم و فرزند آقای هاشمی رفسنجانی  اصلاح طلبدر حال رسیدگی
حمیدرضا بقاییمعاون رئیس جمهور وقتدولت دهمتبرئه جهان نيوز
محمد شریف ملک زاده رئیس وقت میراث فرهنگی دولت دهم در حال رسیدگی
محمدرضا رحیمیمعاون اول دولت دهمنزدیک به هاشمی و احمدی نژادتبرئه جهان نيوز
نعمت الله پوستین دوزمدیرعامل سابق سایپادولت دهم تبرئه جهان نيوز
و پس گرفتن شکایت از سایپا
مدعی العموم دادستان سابق تهران-تبرئه جهان نيوز
 
مرور پرونده های رسانه ای شده در سایت جهان نشان می دهد، جهان نيوز منطبق با مشی اصولگرایانه خود، وجود فساد و تخلف را در بین هر جریان سیاسی از جمله افراد منتسب به جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی را فارغ از مرزبندی های سیاسی دنبال می کند.

اگرچه معتقدیم اکثر مدیران ارشد کشور، انسانهای پاکدست و سالمی هستند اما اندک متخلفان که با نام اصولگرایی یا اصلاح طلبی سعی دارند پوششی را برای تخلفات خود ایجاد کنند نباید با جناحی برخورد کردن رسانه ها و مراجع رسیدگی به تخلفات، به مقاصدشان برسند.

برخی پرونده های ویژه که برای اولین بار جهان نيوز به آنها پرداخت:

فساد مدیریتی در دانشگاه آزاد
پرونده فروش سوالات کنکور
ابعاد پنهان از فتنه ۸۸ و وابستگی فتنه گران به خارج از کشور
رسانه ای کردن جنایت کهریزک
پیگیری حوادث کوی دانشگاه و برخورد با دانشجویان
فساد فکری و اعتقادی جریان سروش
فساد فکری و اعتقادی جریان انحرافی
پرونده بیمه ایران و خانه فاطمی
پرونده جعلی بودن مدرک تحصیلی برخی مسئولین
اطلاع رسانی در مورد پرونده بسیار پیچیده کرسنت (ادامه دارد)

و بسیاری دیگر از پرونده ها نظیر فساد ۳۰۰۰ میلیاردی که علی رغم آنکه اولین بار در جهان نيوز منتشر نشده بود اما پیگیری های ثانویه آن در دستور کار این رسانه قرار گرفته است.

اعضای تحریریه جهان نيوز امیدوارند با شنیدن انتقادات و پیشنهادات مخاطبان گرامی، سریع تر بتواند به نواقص و ایرادات رسانه ای خود را اصلاح نمایند. منتظر خواندن و شنیدن انتقادات شما هستیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عسکری
خدا قوت و دست مریزاد
Iran, Islamic Republic of
نمی شناسمتون ولی دمتون گرم
United States
نمی خوره بهت که نشنوسی
مجتبی
البته می شناسم
ببخشید پس اون سند 450 میلیون هزینه ی بصیرت افزایی که به نام آقای زاکانی برای جهان نیوز از طرف اوقاف پخش شد، قضیه اش چیه ؟
دارا
شما داستان حسن و حسین دختران مغاویه را شنیدی؟!

اولا اون قضیه ادعای در مورد نشریه پنجره بود، ثانیا دروغ بود و ثالثا خود مسوولان نشریه پنجره جوابش را دادند
https://www.jahannews.com/vdci3yaryt1avv2.cbct.html
جهان نیوز: با سلام و احترام خدمت شما. چنین موضوعی صحت ندارد و هیچکس تا کنون چنین ادعایی در مورد جهان نیوز نداشته است.
United States
آدم خوب دشمن هم زیاد داره
United States
هر کی تو کوچه و خیابون هر حرف صد من یه غاز زد باور نکن خودت رو هم اذیت نکن
United States
هر چی خودشون ....بودن شکایت کردن
محسن
Iran, Islamic Republic of
عاشقتم جهان .........
علي طهماسب پور
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اينكه اكثر نظرات در اين سايت از طرفداران احمدي نژاد هستن ولي جهان در اكثر اوقات جنبه تخريبي دولت احمدي نژاد را در پيش مي گيره ولي باز قابل تحمل است برعكس سايت الف كه هر از گاهي سر مي زنم واقعا بوي بد كينه و نفرت ازش مي یاد با تشكر از جهان به اميد تقواي بيشتر (در ضمن شما كه خبرهاي مربوط به گزارش مجلس رو زديد بهتر بود جوابهاي افرادي كه اسمشون تو اون گزارش امده بود رو هم مي زديد درسته؟)
یکی از موارد مهم در سایت جهان، عدم درج اخبار زرد و مبتذل است که واقعا این سایت را از دیگر رسانه ها متمایز کرده است. خدا قوت. ثابت قدم باشید.
تو جهان نیوز روزی یکی دو تا خبر زرد منتشر میشه

می تونم کل مثال بیارم
United States
مثال بیار خب؟
کارون
به باور من اگر تصمیم بر ماندگاری دارید، تلاش کنید، که یک دیالوگ چند گانه را با مخاطبین خود برقرار کنید. از جمله به منتقدین نظرات خود اندکی بها دهید، اگر براستی خواهان مبارزه و پیگیر با فساد و رانت خوری هستید، بهتر است وجه مشترک خود را با مخالفین نظرات خود هم آهنگ کنید. وگرنه اگر دنبال به اصطلاح نیرو های ارزشی در این مورد هستید، راهی دشوار را در پیش دارید، که نشانه ماندگاری را جبین خود نخواهید داشت، رمز ماندگاری رسانه ای موفق، توجه به زوایای مختلف فکریست.
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
اولا اشتباهی مثبت دادم
ثانیا معتقدم این روش که با ژست روشنفکرانه بخواهیم ایده های غلط دیگران را نیز ترویج کنیم و از خطاها و خیانتهای آگاهانه آنها عبور کنیم نهایتا به "نفاق " منجر خواهد شد همانطور که تا به حال نیز استحاله "آقایان انقلابی سابق" همینگونه صورت پذیرفته است. اگر میخواهید در این زمانه ی وانفسا منحرف نشوید به منحرف، کافر، منافق و دروغگو صراحتا "نه" بگویید که قرآن میفرماید:
قل یا ایها الکافرون لا اعبد ما تعبدون .....
والسلام
یعنی مثل تمام جریان اصلی دولتها از آخور بخورند هم از کاهدون؟

یعنی مثلا شبیه ... بشند یا ت... ؟
به پرونده های ویژه ای که هرگز به آنها نپرداختید هم اشاره می کردید؛ تبرئه قاتل شهید کبیری فقط یکی از این پرونده ها بود که جرات ورود به آن را نداشته و ندارید
سیدرضا ابراهیم زاده
خسته نباشی. اولین سایت خبری که هر روز بازدید می کنم جهان نیوز است. پایدار باشید.
United Kingdom
من هم هر روز بازدید میکنم چون باید مطالب غیر دوستان را هم بدانم
محمد رهنما
از اینکه در صف غیر دوستان امثال شما هستم خدارا شاکرم
تو هم خوبی!
United States
ما مخاطبای که افتخار می کنیم غیر دوست شماییم
از لحن حرف زدنت معلومه چی و کی هستی
صفر سوخته سرائی اصل
اسم این سایت را میگذاشتید روشن نیوز
انصافا در روشنگری خوب عمل می کنه
انتقاداتی هم دارمااا اما کلا خوبیاش می چربه
ای ول
علی مینایی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من یکی از مهمترین وجه مثبت جهان نیوز انتشار اخبار مهمی است که در ان جرات حرف اول و اخر را می زند و جهان نسبتا این شجاعت و جسارت را دارد ولا اینکه به ضررش باشد حتی پایش به دادگاه برسد که تبرئه شدن زیاد جهان نشان دهنده حق گویی آن است
دیگر اینکه در انتشار نظرات اغلب دیده می شود که نظرات مخالف را هم منتشر می کند که این سبب خشنودی مخاطب هرچند مخالف است که واقعا جای سپاسگذاری دارد
با سپاس
United States
عکس های شهدا و مطالب درباره اون هم یادتون نره
امروز شهریه های تریلیاردی در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات برای 4 سال آینده در ریاست جمهوری جمع آوری می شود .
پایدار باشید
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی مرد پیدا میشه مشکلات را بیان کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟
Serbia
یه روز جهان نخونم انگار از دنیا بی خبرم
خیلی با حالیییییییییی
جهان همیشه راستگو باش
خدا قوت.از دوسال پیش تقریبا هرروز به سایت شما می ایم
خوشنویس
Iran, Islamic Republic of
سایت جهان منبع اصلی بنده در کسب اخبار و تحلیلهای روزانه در چندسال اخیر می باشد و بنده به سهم خودم از زحمات دوستان انقلابی خودم بسیار سپاسگذارم.
مدیر وبگاه تلنگر
خسته نباشید
ما از طرفداران پر و پا قرص شما هستیم
من الله توفیق
مجید مجد
United States
جهان جون انشاالله 120 ساله بشی
خودم بیام لایکت کنم
تبریک
هفت سالگیت مبارک
نظرزاده
Iran, Islamic Republic of
باسلام : علی رغم اینکه بارها پیام های اینجانب را نادیده گرفتین و تصمیم داشتم با سایت شما خداحافظی کنم ولی خداوکیلی نتونستم ؛ روزانه باید از این سایت بازدید کنم . ارادتمند شما ، موفق باشید التماس دعا
همینه دیگه وقتی پا روی دم از ما بهترون میزاری باید هم ازت شکایت کنن!
از من میشنوی یه لیست تهیه کن از بقالی محل تا الی بالا از چپ به راست و از راست به چپ!
از همه از یک کنار تعریف کن!
قاتل و مقتول! شاکی و متهم! دزد و مغبون!
اون وقت همه با رضایت کامل ازت تشکر می کنن!
ميثم
دم شما گرم ... خدا قوت
Netherlands
برخورد با فتنه و جلوگیری از سازش با 5+1 باید تنها هدف جهان باشد
برادر من چرا به« مطالب و پرونده های بسیار نگران کننده ای از تخلفات سازمان یافته که فضای مدیریت کشور را تحت تاثیر قرار می داد »در 8 سال گذشته نپرداختید و نمی پردازید؟واقعا که چقدر مستقل و دلسوز ایران هستنید.
محمد
میشه بفرمایید مثلا چه پرونده هایی؟
پس به ليست بالا هم نگاه كن برادر جون نصف مسئولاش مال مديريت 8 سال قبله.
سجاد
حالت خوبه میگه 7 ساله از عمر سایت میگذره
سایت با تقوا
-
Iran, Islamic Republic of
کاشکی پرونده ... هم توسط جهان پیگیری میشد.
تا حداقل بفهمیم این همه حرفی که پشت سر استان هست، راسته یا دروغ!
ایول به خاطر انتشار مطالب متنوع
نسل سومی
خداقوت
جهان یه دونه ای
جهان حرف اول رو همیشه بزن
313
جهان نیوز به روز
تولدت مبارک
نمی دونم تبریک بگم یا ....
نقد دارم
United Kingdom
من با بیشتر نظرات این سایت مخالفم.
Germany
كسي از تو نظر نخواست
France
از لحنت خوشم نیومد، نباید با هم اینطور صحبت کنیم.
Germany
.....فرانسه؟
همسنگر
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض تبریک تولد جهان عزیز
منم از سال 89 از طریق یکی از دوستان خبرنگارم با جهان آشنا شدم و انصااااااااااااافا مطالب زیادی ازش یاد گرفتم. مسلما جهان هم "وحی منزل" نیست و گاهی انتقاداتی بهش وارده ولی در کل به روشنگری جامعه کمک می کنه.
اجرتون با سیدالشهدا (علیه السلام)
بنده ویراستارم اگه کمک خواستید در خدمتم.
من این سایت رو می بینم ولی به عنوان سایتی که افکار افراطی ها رو تبلیغ می کنه
دست شما درد نکنه متاسفانه نظرات بعضآ مشاهده نمیگردد /خواهشمندم گزارش تحلیلی خود را در خصوص مسائل روز و جهان بیشتر کنید
ایول به این شاکیا
یه بار در سایت شما از آقای توکلی انتقاد کردم، حدود بک هفته نمیتونستم وارد سایتتون بشم چون شما فیلتر کردین. درسته؟ خواهش می کنم جواب بدین 
Iran, Islamic Republic of
چنین چیزی مکن نیست... بعضی‌ها چه تصوراتی دارند!
یعنی به لحاظ فنی باید آی پی شما مسدود بشه... اونوقت احتمالا یه تعداد زیادی کاربر دچار مشکل میشن....
ولی اگر قرار باشه تیم فنی برای چنین چیزهایی وقت بذاره واقعا الافه
درود جهان
ابراهیم
دمت گرم جهان 5ساله که سایت اولم تویی...
فقط مواظب باش رنگت زرد نشه همیجوری ادامه بده دوست داریم
بله .... ارتباط ندارد؟؟؟ پس لطف کنید مدرک ایشون رو هم دنبال کنید...
همسنگر
Iran, Islamic Republic of
راستی چرا قاتل شهید کبیری تبرئه شد؟؟؟ آیا واقعا قاتل نبود یا ...
حسین
چرا در مورد انواع اقسام فساد بانکی ، زمین خواری ، احتکار و گرانفروشی ، قاچاق کالا ، ارز ، طلا ، متهم فراری ، جعل مدرک و سند و همکاری اطلاعاتی ، خبری و فرهنگی با سرویس های اطلاعاتی استکباری و رسانه های داخلی آنها بیشتر نمی نویسید.
فقط کافی است بدون ذکر نام (حتی نام مختصر شده) دنبال نورچمی ها ، آقازاده ها و آقیان این آقازاده ها بگردید و تحقیق کنید که اینهمه ثروت بی کران را در این مدت محدود از چه راهی کسب کرده اند. فقط بنویسید که در مملکت ایران چنین کارهایی وجود دارد. همین خودش کلی مطلب است.
پس بگو چرا که چرا اینهمه به هاشمی می تازی ناجوانمردانه ... پرویز سروری همه کاره هست خیلی وقتها جهانم نیوز میشه ...نیوز و حرص آدم رو در میاره ... واقعا خیلی ... جهان نیوز !!
حنظله
جهان جان بااینکه بعضی وقتا کامنتای منو نمیزنی ولی چی کارکنم بازم وقتی سایتهارو زیرو رو میکنم نمیتونم ازکنارتون بگذرم
مجیز نگم جز اینکه انشااله تااخر توراهتون ثابت بمونید ومثل خیلی ازانقلابی های 2اتیشه اسیر چرب وشیرین دنیا نشید
هـــمــوطــن
خدا قوت جـــهـــان شما با بصیرت کامل و تحت فرمایشات رهـــبـــر معظم انقلاب ادامه بده
تو یک دونه ای جهان! :)
البته اگر میتوانستید مسائل اصلی را از مسائل فرعی تشخیص بدبد موفق تر می بودید.
احمد
اطلاعات و اخبار به روز و متنوع وبا امانت داری مطرح می گردد البته جاهائی هم که به نظرتان تند وتیز می آید قدری تلطیف می کنید کارتون درسته. مهم این است که بین خود و خدایتان صداقت وسلامت رفتاری داشته باشید واز اینکه بعضی با شما میانه خوبی ندارند نگران نباشید از آن بترسید که مخالفان شما از خوبان وصلحای جامعه باشند. به حبل الهی و ولایت رهبری ملتزم و به خدا متوکل باشید که این شما را بس است.
پورکاوه
سلام
چجوری میشه با جهان نیوز همکاری کرد؟
شما توی شهرستانها هم دفتر دارید؟
United States
از طریق بخش تماس با ما می تونید مطالبتون رو ارسال بفرمایید
سید محمد
به نظر من این سایت با هدف نشر اثار زاکانی و فراهم کردن جامعه برای ریاست جمهوری زاکانی است و بس
خیلی خندیدم چه طوری به همچین نتیجه ای رسید!!!!!!
از نظر من سایت جهان از معدود سایتهایی است که اخبار قابل اطمینان دارد...
این نکته بسیار مهم است که اخبار قابلیت اطمینان داشته باشند.....
سعی کنید این روند را ادامه دهید
نه بی طرفی نه بی غرض اگر رسالت داری و وجدان سری به کوی و برزن بزنید و ببینید اوضاع زندگی و درمان مردم را و چه می گویند پس خودتان را خوب جلوه ندهید .....اگر از روی صداقت و رسالت کاری انجام دادید اعلام کنید همش زیر سایه این و ان بودن که هنر نیست
جهان نیوز زنده باشی انشاالله هم از لحاظ روشنگری هم از نظر انتقال اخبار و اطلاعات وهم از نظر طراحی سایت و هم از نظر دریافت نظرات مخاطبین واقعا بی نظیر هستید وامیدوارم که ولایتمداری را در مشی سایتتان برای همیشه حفظ کنید
علی
ازمطالبتان بسیارممنون ومتشکریم
علی
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد و خسته نباشید وقتی اینترنت وصل میشم اولین سایتی که مطالبش رو میخونم جهانه واقعاً جای تشکر داره
Iran, Islamic Republic of
سلام
خسته نباشید
سایت معتدلی دارید و به همین خاطر هر روز بازدید می کنم.
موفق باشید
ناصر
من از بینندگان پر و پا قرص سایتتون هستم. نگارش های مؤدبانه، نقدهای منصفانه و استدلال های محکم، بیشترین عامل گرایش بنده به سایت جهان است. با شهید اهل قلم، آقا مرتضی آوینی ، محشور شوید انشاالله
Iran, Islamic Republic of
... بريد اول خودتونو درست كنيد مردم و جامعه پيشكش.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ممنون از زحماتتون الهی همیشه در سایه مقام عظمای ولایت پیروز باشید .

دست تک تک پرسنل سایت را به گرمی میفشارم
خدا قوت
جهان
جهان عزیز چرا اینقدر در کشور سم پاشی می کنید چرا به شعور مردم توهین می کنید آیا محمدرضا رحیمی وابسته به هاشمی است یا وابسته به شماها بازنده چرا می خواهید هاشمی عزیز راکه محبوب ملت ایران شده با این انتصابات خراب کنید به خدا قسم این قدر به دنیا دل نبندید برای دوریال پول این همه بی انصافی شما مطمن باشید روزی بایددر درگاه عدالت الهی جواب پس بدید ان روز برادران پایداری از شما حمایت نمی کنند
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
ان شا الله یا همون هاشمی محشور شی :D
خیلی هم عزیزن!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوزحامی باندهی قدرت و فساد است و همیشه بارای اکثریت مردم ، دشمنی و مخالفت میکند .
France
از لیست شاکیانتون معلوم که آدم حسابی هستید. براتون دعا می کنم. موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
زنده باد جهان نیوز اگر یک سری ایرادات رو که براتون ایمیل می کنم اصلاح کنید بهترین رسانه ایران می شید.
دستتون درد نکنه
روشنگریهاتون دست مریزاد داره اما در مورد رئیس جمهور سابق کمی حق ناشناسی کردید
سایت خوبیه
United States
جهان نیوز سایتی است که انصافا اکثر اوقات حقیقت رو می نویسه و به دنبال اونه
اینو ثابت کرده
پیروز باشید....
یاسر
یکی از محاسن سایت اخبار مختصر و مفید می باشد
ادامه دهید
ممنون
جهان نیوز تولدت مبارک باشه جوووون
سعید
سلام. از زحمات شما متشکرم. لطفا برای این سایت نسخه موبایل کم حجم درست کنید. قطعا تعداد مخاطبین افزایش قابل توجهی خواهد داشت. مثلا سایت های مثل بولتن نیوز و تابناک و ... نسخه موبایل خوبی دارند. بعضی افراد از جمله خودم، فقط اخبار را با موبایل دنبال میکنند. موفق باشید.
United States
اگر به بالای صفحه اول سایت دقت کرده باشید نسخه موبایل هم داره این هم ادرسش
www.jahannews.com/wap
شهيد
Iran, Islamic Republic of
با تشكر از زحمات شما انشااله با نيت خالص و با قدرت و بدون ترس راه خود را ادامه بدهيد كه در آن صورت خدا باشماست.
Turkey
جهان همیشه پاینده باشی
محمد مولانسب
Turkey
انصافا برخی از اخبار جهان خواندنی است
اگر چه انتقاداتی هم به آن وارد است اما در مجموع برای من قابل قبول است جهان نیوز
خواننده مطالب شما از سال 1387
مجهول
سپاس
Iran, Islamic Republic of
با سلام
سایتی که بیشترین اخبار ... در مورد دکتر احمدی نژاد و مهندس مشایی منتشر کرد....
United States
دیگه باید بگیم جهان نیوز مچکریم
دوست جديد
با اينكه تازه باهات آشنا شدم (از بعد از انتخابات رياست جمهوري اخير)ولي مريدت شدم .پاينده باشي جهان .
رضا
آقا منم شاکیم
پستهای منو منتشر نمیکنین این همه من وقت میگذارم انگار نه انگار !!!
رضا
جالب بود کاش بقیه سایت های خبری هم از این کارا بکنن
United States
ییییییییییییییدونه ای جهان
همواره از مطالب شجاعانه شما استفاده می کنم
با ارزوی سلامتی برای همه زحمت کشان
اربابی
با سلام-از خوانندگان سایت شما از همان ابتدای آغاز بکار هستم-یک پیشنهاد داشتم و آن اینکه بسیاری از خبرنگارهای همفکر شما مایل به همکاری با شما بدون دریافت هزینه ای در استان های مختلف کشور می باشند-خوب است تا صفحات استانی را راه اندازی نموده و از دوستانی که مایلند به صورت افتخاری با شما همکاری نمایند استفاده نمایید
کارمند دانشگاه پیام نور
باسلام و خداقوت
لطفا بررسی طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور را در اولویت کاری و رسانه ای خود قرار دهید. در این دانشگاه ا..........
-
Iran, Islamic Republic of
سلام. باعث افتخاره چنین سایتی داریم. در پناه حق