پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

دادکان:بهترين‌بازيکن‌ما100ميليون‌هم‌نمي‌ارزد

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 329883
محمد دادکان که امشب ميهمان برنامه ورزش ازنگاه دو بود حرفهاي داغي داشت ...
دادکان:بهترين‌بازيکن‌ما100ميليون‌هم‌نمي‌ارزد
به گزارش جهان به نقل از خبرلايو، او در پاسخ به سوالي راجع به اين که علي پور او را به فدراسيون فوتبال آورده گفت: ايشان بنده را به فدراسيون نياوردند! او در ادامه درباره ستاد منشور انتقاد کرد و اين منشور اخلاقي را من درآوردي دانست.

 محمد دادکان که امشب ميهمان برنامه ورزش ازنگاه دو بود حرفهاي داغي داشت وي که سالهاست دل پري از مديران دوره قبل رياست جمهوري و برخي از رسانه ها و مديران فوتبالي دارد هر چند حرف هاي تکراري داشت اما در عين حال اظهارات جديدي کرد که جالب توجه بود.

 دادکان در ادامه گفت: درباره وزارت ورزش به بنده پيشنهاد شد ، و درباره هاشمي طبا و فائقي انتقاداتي را ايراد کرد که” آنها همه چيز را براي خودشان مي خواهند.“
 
وي در ادامه از اين که شريعتمداري او را در کنار خود گذاشت و در جايي هم گفت:”که دادکان بهترين پيشنهاد براي وزارت است“ تشکر کرد اما انتقادي نسبت به سلطاني فر کرد که مدير روابط عمومي او از عکاسها خواسته که از او و سرپرست ورزش در يک کادر عکس نگيرند.
 
وي درباره واژه اجنبي پرستي گفت :”آقايان هاشمي و علي آبادي گفتند بنده در دامن اجنبي‌ها هستم، پس اين بلايي که آقايان بر سر کميته ملي المپيک آوردند و باعث دخالت و تعليق شدند اجنبي پرستي نيست“
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشان فردی بیگانه دوست است مثل عشقش خاتمی که مدال گرفتن از اورا افتخار میداند !! میگوید مربی ایرانی 50 میلیون هم نمی ارزد !! حتما برانکو اون موقع یک میلیارد می ارزید ؟! چطور قلعه نویی که رکورددار جام قهرمانی در لیگ و اسیا هست نمی ارزد ؟ علی دایی که پرسپولیس را از 13 جدول به صدر اورده نمی ارزد ؟؟ چرا این همش دنبال اجنبی هاست ؟؟
Iran, Islamic Republic of
عشق خاتمی به جورج سورس اجنبی هست دادکان هم عشقش خارجی ها ی بی عرضه است .
Iran, Islamic Republic of
هم استقلالی ها وهم پرسپولیسی ها از حسادت ایشان به مربیان ایرانی بیزارند .آدم چقدر باید مغرور ومتکبر باشد ؟!
صد درصد راست میگه البته اگر منظورش به ریال باشد
ع.د
Iran, Islamic Republic of
جناب دادکان تاکنون چند بار است که قدم رنجه فرموده ودرسیمای جمهوری اسلامی حاضر شده اند ودر این موارد افاضه فرموده اند ومتاسفانه حاضر نیستند که افرادی راکه ایشان براحتی در مورد آنها صحبت می کند دعوت کنند.در در دوران دولت آقای احمدی نژاد ایشان دربرامه 90آمدن وهمین مطالب رابیان کرده اند و درصورت ایشان فردی ازخود راضی هستند