چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۴
ادعای سایت بلیچر ریپورت:

ایران ضعیف‌ترین تیم جام جهانی است!

در این تیم هیچ بازیکن بازیسازی وجود ندارد
جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب: 329797
سایت بلیچر ریپورت از تیم ملی ایران به عنوان ضعیف‌ترین تیم در گلدان سوم تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی ۲۰۱۴ یاد کرده و شانس این تیم برای صعود به مرحله حذفی را بسیار ناچیز می‌داند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پایگاه اطلاع‌رسانی بلیچرریپورت آمریکا، شاگردان کارلوس کی‌روش را به عنوان ضعیف‌ترین تیم در گلدان سوم تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ معرفی و یک کارنامه نه چندان موفق را برای شاگردان کارلوس کی‌روش در این رقابت‌ها پیش بینی کرده است.

در گزارش این سایت آمریکایی آمده است: تیم‌های ملی استرالیا و کره جنوبی مطمئنا رقبایی بودند که بسیاری از تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی دوست داشتند با آنها روبرو شوند هرچند این بار ایران ممکن است ضعیف‌ترین تیم حاضر در جام جهانی باشد. تیم ملی ایران اگرچه در مرحله انتخابی جام جهانی در قاره آسیا با کسب بیشترین امتیاز صعود کرد اما در امر گلزنی در این سطح از رقابت‌ها مشکل داشت. این تیم در ۸ بازی خود در مرحله گروهی و برابر رقبایی نسبتا ضعیف، تنها ۸ گل به ثمر رساند و علاوه بر آن در این تیم هیچ بازیکنی که بتواند موقعیت‌سازی کند وجود ندارد.

در ادامه گزارش بلیچر ریپورت می‌خوانیم: تعداد محدودی از بازیکنان تیم ملی ایران در طول سال در لیگ‌های سطح بالای جهان بازی کرده‌اند و بی‌تجربگی آنها در سطح بین‌المللی فوتبال ممکن است به این تیم ضربه بزند. با در نظر گرفتن این موضوع که تیم ملی ایران در تمام ادوار حضورش در جام‌های‌ جهانی تنها یک پیروزی کسب کرده، سخت است این بار انتظار موفقیت بیشتری از این تیم در جام جهانی را داشته باشیم.

این سایت علاوه بر ایران، سوئیس را در گلدان یک، کامرون را در گلدان ۲ و کرواسی را در گلدان ۴ دیگر تیم‌های ضعیف جام جهانی ۲۰۱۴ معرفی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آخي نه اينكه تيم آمريكا تا حالا تو جام جهاني از گروه خودشون بالا رفتن يا اينكه چند تا تيم اروپايي را شكست دادن حالا خوبه از ما هم باختن تو اين مسابقات واقعاً چه رويي دارن
واقن راست میگوید
مسعود
Iran, Islamic Republic of
اگر اونا مي دونستند همين بازيكناي ضعيف ايراني چه پولهايي بابت اين بازيهاي ضعيفشان در ليگ برتر ايران به جيب مي زنن, برق سه فاز مي پروندند!!!!!!!!!!!!!!
پارسا کاری
ایران وارزانتین به مرحله جام جهانی حتما سعود میکنند