جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۲۸

ترور هالیوودی فرمانده سپاه برای برقراری رابطه با آمریکا+فیلم

جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 329726
موج اهانت و تهدید به مسؤولان کشورمان در سریال مشهور آمریکایی ادامه دارد و این بی شرمی به جایی رسیده است که رسما سخن از ضرورت ترور فرمانده سپاه پاسداران به میان آمده است.
ترور هالیوودی فرمانده سپاه برای برقراری رابطه با آمریکا+فیلم
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در تازه ترین این اقدامات، سریال آمریکایی هوم‌ لند (Homeland) که در رسانه های غربی به عنوان سریال محبوب "باراک اوباما" رییس جمهور آمریکا مشهور شده، از آنجا در کشورمان مشهور شد که در قسمت پنجم از فصل سوم خود، یک ایرانی با نام مستعار (Zarin) را وارد خود کرد.

جوادی معاون سازمان اطلاعات ایران با اسم مستعار زرین در هوملند

این نام بسیار شبیه نام وزیر خارجه ایران دکتر ظریف(zarif) است و تنها یک حرف با نام فامیلی وی تفاوت دارد. زرین نام مستعار فردی به نام "مجید جوادی" است که قبلا از نام ناصر حجازی هم به عنوان نام مستعار استفاده کرده بود و همین مسئله با اعتراض و تاسف خانواده و هواداران پر شمار دروازه بان اسطوره ای کشورمان همراه شد.

"مجید جوادی" در این سریال یکی از فرماندهان سپاه پاسداران و معاون رییس اطلاعات کشورمان معرفی می‌شود که در انفجار مقر سازمان سیا در آمریکا نقش اصلی را بر عهده دارد.

نکته عجیب این است که در این سریال مشخص می شود که زرین پیش‌ تر مأمور ساواک بوده و با آمریکایی‌ها تعامل داشته است و با قتل ۴ مخبر سیا در ایران (در زمان انقلاب)، خود را در دستگاه اطلاعاتی پس از انقلاب محبوب می کند و در حال حاضر معاون فرمانده سپاه پاسدارن ایران است.


در ادامه بخش های هوملند که به تازگی روی آنتن رفته است، مسئولان سیا از فردی آمریکایی که متهم به انفجار مقر سیا است اما به واقع در این داستان بازی خورده و نقشی در این ترور نداشته، می خواهند از مرز عراق و با کمک القاعده وارد ایران شده و تقاضای پناهندگی کند.

از آنجایی که در افکار عمومی این فرد مسئول اصلی ترور معرفی شده به کمک "جوادی" به دیدار فرمانده سپاه که اسم "دارنیش اکبری" برای آن انتخاب شده، رفته و آنجا برای اعاده حیثیت خود در افکار عمومی آمریکا، فرمانده سپاه پاسداران ایران را ترور کند.

در این بخش های جدید سریال آمریکایی، برای وارد کردن نیروی نفوذی خود به ایران، جوادی را در یک تله گرفتار می کنند و با رو کردن اختلاس ۴۵ میلیون دلاری او از ایران و دستگیری او پس از قتل همسر خیانتکارش! در امریکا، او را وادار به همکاری با دولت آمریکا در این نقشه می کنند.


سازمان سیا سپس با توجیه معشوقه نیرویی که قرار است به عنوان نفوذی وارد ایران شود، تاکید می کنند که ترور «دارنیش اکبری» فرمانده سپاه پاسداران ایران به عنوان بزرگترین مانع صلح در جهان(!) باعث می شود نیروی همکار با سیا یعنی جوادی به ریاست سپاه پاسداران برسد و ضمن آنکه یک فرد معتمد ایالات متحده کنترل دستگاه امنیتی ایران را بر عهده می گیرد، امکان مذاکره و گفتگوی ایران و آمریکا پس از ۳۰ سال فراهم می شود!


اگرچه تهمت ها و جعلیاتی که درباره ایران و سربازان گمنام امام زمان (عج) در این سریال به افکار عمومی غرب ارائه می شود، آنقدر سخیف و بی ارزش است که نیازی به پاسخگویی ندارد اما فرض کنید اگر در یک سریال ایرانی، سخن از ترور یک مسئول ارشد دولت یا ارتش آمریکا مطرح می شد، چه واکنشی از سوی رسانه ها و مسئولان غربی به همراه داشت و چه اتهاماتی به مردم کشورمان وارد می شد؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر آمریکا ، ملت ایران =فرمانده سپاه درود بر سر بازان گمنام امام زمان امام زمان یارتان باشد
خیلی جالبه که آقای ه.... دهان همه رو بسته!؟
اون وقت چارتا بیلبورد ضد آمریکایی که واقعیت رو نشون میده دولت جمع میکنه!!!!!!
آمریکا مهد تروریست پروری است.
مرگ بر آمریکا
United States
.... بر سر دولت تدبیر و امید که بیلبورد های ضد امریکایی و جمع می کنه اما اونا بودجه های میلیاردی میزارند کنار برای پروژه های ضد ایرانی
طبق اماری که نشریات امریکایی داده اند و سایتها نیز درج کرده اند هشتاد درصد وزاری کابینه تدبیر و امید از امریکا فارغ التحصیل شدن / امریکا کسانی که اونجا نبودن رو جلب همکاری میکنه وای بحالی که اونجا هم زندگی کرده باشی و از سابقه و همه چیزت مطلع باشن . خدا به داد مابرسه
دولت ما فقط اعتمادسازی می کنه و امریکا هیچ کاری نکرده
....بر سر کسی که از فیلتر شکن استفاده می کنه برای ارسال نظراتش
عباسی
....حتما اقا زاده ای که اینقدر وقیحانه به دولت محترم توهین میکنی
ما هم باید تبلیغات ظریف و مدرن داشته باشیم نه
مشت بیلبورد
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا
امین
آمریکاییهای جنایتکاربدانندامام عزیزمان وهمچنین رهبرفرزانه مان به ماآموخته اندکه تاآخرعمرمان مرگ برآمریکارافراموش نکنیم.
حسن
شما ها دست نشانده هاي امريكا هستيد....
کیا ؟!
علی
آمریکایی‌ها فقط در عالَم تخیل می‌تونن به آرزوهاشون برسن.. بگذار هر چه دلشون می‌خواد از این خواب و خیال‌ها ببینن.
دشمن رو دست کم بگیری سوارت میشه
روزبه
درود بر تمامی سربازان امام خامنه ای
کیا
Iran, Islamic Republic of
شما بهتر است کلیپ مرگ بر آمریکا که اجراشد را به زبانهای مختلف در سایت خود همیشه در بهترین گزارش یادآوری وپخش نمائید
هادی
"اگر در یک سریال ایرانی، سخن از ترور یک مسئول ارشد دولت یا ارتش آمریکا مطرح می شد، چه واکنشی از سوی رسانه ها و مسئولان غربی به همراه داشت"
بنده خدا شما چرا نمیگی چه واکنشی از طرف همین غرب زده های داخلی مثل آقای دکتر ز به همراه داره.
ز مثل زیبا کلام !!
اسماعیل
خاک برسراونایی که فقط حرف میزنن.خاک برسراونایی که ترس ازآمریکاتمام وجودشونوگرفته.....
اگر در یک سریال ایرانی، سخن از ترور یک مسئول ارشد دولت یا ارتش آمریکا مطرح می شد، چه واکنشی از سوی رسانه ها و مسئولان غربی به همراه داشت و چه اتهاماتی به مردم کشورمان وارد می شد؟!

واقعا
ما با همچین حیواناتی دشمنیم (گرچه به حیوانات توهین شد)
صهبا
بيا خوب خودشان را لو دادند واقعا ظريف و امثال او .... ا..هستند
حسین
آیا پس از انتشار فیلم هالیودی آن ، باید شاهد ترور واقعی فرماندهان سپاه در ایران باشیم؟ آیا قدرت نمایی بعدی رژیم اشغالگر قدس در منطقه اینگونه طراحی شده است؟ همیشه باید اول آنها یک ضربه ای به ما (مقاومت) بزنند و ما فقط در مقابل آنها عکس العمل نشان بدهیم؟ مقدمه ای برای حضور ایران ضربه خورده در کنفرانس ژنو برای سوریه؟ یا آغازی برا ی بحث مجدد راجع به حضور فعلی ایران در سوریه و لبنان و دنباله گیری شعار "نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای شمران" اهالی فتنه؟...
چنین قواعد بازی را چه طرفی به ما تحمیل کرده است؟ حضرات متخصص سیاست بین الملل و موضوعات استراتژیک پاسخ گویند.
التماس دعا
ش......درفیلم بیند پنبه دانه
البته تازه به حرفای اقای رسایی برای رای به وزیر اطلاعات میرسم ،سریالها وفیلمهای دیگه ای هم هست که توافق پیش بینی میکنه به اونم برسید
اگه خوابشو ببینند یا فیلمشو بسازند.
سرباز
Iran, Islamic Republic of
دولتمردای اینا از ترس قدرت بازدارنده ایران اسلامی شلوارشون رو خیس می کنن بعد آقای وزیر محترم به دلیل عدم اعتماد به نفس و عدم اتکا به قدرت ملی تو دانشگاه حرفای تاسف بار می زنه
000000000
امريکا توان جنگ رو در رو با ما رو نداره و اينقدر بدبخته که با چهار تا فيلم سخيف و مسخره ميخواد اذهان عمومي را عليه ايران فريب بده.
واقعا مسخره است.
اگه ميتونيد حمله کنيد ما تا اخر پاي ايران و اسلام ايستاده ايم مرگ بر امريکا