شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

دلایل کاهش غرفه توزیع ميوه

پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 329592
مدیرعامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی‌های تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران در پاسخ به این پرسش که علت این‌که مکان‌های توزیع میوه و مواد پروتئینی گواهی‌شده در میدان های میوه و تره بار کم است...
به گزارش جهان، رحمت‌الله بنار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادپرس، در رابطه با وضع عرضه میوه در میدان‌های میوه و تره بار اظهار داشت: سازمان میادین میوه و تره بار قبلا بارها تاکید می‌کرد که تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها توانایی غرفه داری ندارند و با این سیستم، اتحادیه‌ها کنار گذاشته می‌شدند و امکان توزیع مستقیم میوه به وسیله تشکل ها را نداشتیم.

وی ادامه داد: به منظور حل این مساله، ساز و کاری را با همکاری اتحادیه ها فراهم کردیم تا مواد پروتئینی در ۳۷ غرفه و میوه‌های گواهی شده هم در ۱۲ غرفه توزیع شود.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی‌های تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران در پاسخ به این پرسش که علت این‌که مکان‌های توزیع میوه و مواد پروتئینی گواهی‌شده در میدان های میوه و تره بار کم است، چیست؟ تصریح کرد: به خاطر دارم که در بدو امر حدود ۱۶ غرفه میوه گواهی شده توزیع می کردند که تعدادی از این این غرفه‌ها تعطیل شدند و هیچ غرفه‌ای هم جایگزین آنها نشد.

بنار ادامه داد: هم‌اکنون تعداد غرفه‌ها به ۱۲ غرفه تنزل پیدا کرده که در این خصوص باید سازمان میادین میوه و تره بار همراهی های لازم را با اتحادیه های داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *