جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

وام بلاعوض برای زلزله زدگان برازجان

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۳۸
کد مطلب: 329383
۵۰ میلیون ریال وام بلا عوض به واحدهای خسارت دیده از زلزله براز جان اختصاص یافت. تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از پرداخت نخستین قسط از این اعتبارات تا ۲۰ روز آینده خبرداد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: ۲۵۰ میلیون ریال وام بلند مدت ۵ ساله با کارمزد ۴ درصد برای ساختمان‌هایی که باید از نو ساخته شوند، ۲۰ میلیون ریال وام بلاعوض و ۱۰۰ میلیون ریال وام برای تعمیر ساختمان‌های آسیب دیده، ۱۰میلیون ریال اعتبار بلاعوض و۳۰ میلیون ریال وام برای ساخت دیوارها و ۲۰ میلیون ریال وام برای بازسازی اماکن دامی روستایی پرداخت می شود.

آقای تابش افزود: ۲ هزار واحد مسکونی در این شهرستان به بازسازی نیاز دارد که از این تعداد ۵۰ واحد آن بازسازی کامل می خواهد و ۶۳۲ واحد مسکونی هم دیوارهای آن فرو ریخته است.

وی از پرداخت نخستین قسط از این اعتبارات تا ۲۰ روز آینده خبرداد و گفت : در روستاها کارشناسان بنیاد مسکن به منازل روستایی مراجعه می‌کنند و در شهرها صاحبان واحدهای مسکونی برای ارزیابی و بررسی واحدهای خسارت دیده می‌توانند به بنیاد مسکن دشتستان مراجعه کنند.

۷ آذر زلزله ای به بزرگی ۵ و۷ دهم در مقیاس امواج درونی زمین برازجان را لرزاند، که بر اثر آن ۷ نفر از هموطنانمان کشته شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *