شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

طرح جامع مسکن بازنگری می‌شود

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 329356
وزیر راه و شهرسازی از ارزیابی مجدد طرح جامع مسکن خبر داد و گفت: طرح جامع مسکن در سال ۸۵ تهیه شده است، بنابراین درخواست کرده‌ام که طرح جامع مسکن به‌روز شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عباس آخوندی در حاشیه نمایشگاه راه و شهرسازی افزود: طرح جامع مسکن در سال ۸۵ تهیه شده است و مدتی است که به‌روز نشده است بنابراین درخواست کرده‌ام، طرح جامع مسکن به‌روزتر شود.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص جزئیات مسکن اجتماعی گفت: هنوز رقم ساخت ۱۰۰ هزار مسکن در طرح مسکن اجتماعی قطعی نیست و قاعدتاً مطالعاتی که قرار است صورت گیرد در آنجا مطالب جدیدی را مطرح می‌کنیم.

وی تأکید کرد: نکته بعد اینکه است که اجرای مسکن اساساً توسط دولت نباید صورت گیرد بنابراین باید به فکر راهکارهای جدید باشیم از جمله اینکه شهرداری‌ها، حساب ۱۰۰ امام و خیرین مسکن‌ساز را فعال کنیم.

آخوندی افزود: تمام نگرانی من این است که با فشار خبری که می‌آید، یک حرف ناقص بزنیم و در جامعه ایجاد نگرانی کنیم.

آخوندی تأکید کرد: پس اجازه دهید تا طرح جامع مسکن را بازنگری کنیم، سپس اطلاعات کافی بدهیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: به اعتراض به این که دوست ندارم، مصاحبه کنم این است که شاید یک خبر کوتاه اعلام شود و آن پررنگ شود و بحث‌های دیگر فراموش شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *