جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۱
۸۸

روحانی، کارگزار ارشد جبهه شیطان بزرگ را 'مودب' توصیف کرد

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 328984
رئیس‌جمهور در اظهارنظری قابل تأمل، باراک اوباما را فردی مؤدب توصیف کرد.
روحانی، کارگزار ارشد جبهه شیطان بزرگ را
به گزارش جهان، حسن روحانی در مصاحبه با روزنامه فایننشال تایمز عبارتی را به کار برده که تیتر نشریات زنجیره‌ای طرفدار آمریکا شده است. (به عنوان مثال روزنامه شرق تیتر زد: اوباما را مودب و باهوش یافتم).

وی در پاسخ این سؤال که آیا شما آماده‌اید که مثلا در آینده اوباما را به تهران دعوت کنید و نظر شما در مورد او به عنوان یک شخصیت سیاسی چیست، می‌گوید: «در مکالمه تلفنی‌ای که داشتیم، من وی را فردی با ادبیاتی مودب و هوشمندانه دیدم. همانطور که پیش از این گفتم، مسائل ایران و آمریکا بسیار پیچیده است و نمی‌توان آن را در یک دوره زمانی کوتاه حل کرد. با وجود این پیچیدگی‌ها، در ۱۰۰ روز گذشته گشایش‌هایی رخ داده که بعدها می‌تواند افزایش یابد.»

به نوشته کیهان، گفتنی است دو روز پس از مکالمه تلفنی آقای روحانی با اوباما- که یکی از مصادیق رفتار نابجا در سفر نیویورک بود- رئیس‌جمهور آمریکا با بنیامین نتانیاهو ملاقات کرد و ضمن تهدید بر تشدید فشار علیه ایران، با ادبیات چاقوکش‌ها و قداره‌بندها مدعی شد همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی علیه ایران روی میز است.

او همچنین حامی اصلی تحریم‌های غیرانسانی و خصمانه علیه ملت ایران است.

همچنین دولت اوباما در ترورها و خرابکاری‌های هسته‌ای علیه ایران پیشگام بوده و از سوی دیگر بر اعتبار ارتکاب جنایت‌های متعدد علیه ملت‌های افغانستان و پاکستان و عراق و سوریه و مصر و... یک جنایتکار جنگی تمام عیار است که صرفا روی دست چدنی، دستکش مخملین کشیده و به عبارت دیگر فریبکار نیز هست؛ چنان که توافق هسته‌ای سه سال پیش ایران و غرب- با وساطت ترکیه و برزیل- را با وجود حمایت از اقدام مشترک اردوغان و داسیلوا، نقض کرد.

با این اوصاف که شرح آن مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود، عجیب به نظر می‌رسد که دکتر روحانی کارگزار ارشد جبهه شیطان بزرگ را مودب یافته اما یکی از این ویژگی‌های منافقانه، جنایتکارانه، عهدشکنانه، متکبر و زورگویانه را بازگو نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کسی که ضد احمدی نژاد باشد ، باید بگوید اوباما مودب وباهوش است.
واقعا روحاني خيلي ديگه شور شده
شایدم بی نمک
چه ربطی داشت؟
اميد
Iran, Islamic Republic of
آقايان فعلا دارند تلاش مي كنند تا بگويند قبلي ها كلا راه را اشتباه رفته بودند و ما چيز ديگري هستيم!
دقیقا آقایان باید همین کار را بکنند تا دیپلماسی خیابانی احمدی نژاد را جمع کنند
تو مي‌تواني در مقابل دشمن خوني، ديپلماسي ماچ و بوسه را پيش بگيري، ولي ما حتي اگر به احمدي نژاد انتقاد هم داشته باشيم، در مقابل دشمن، همگي احمدي نژاديم و تو دهن اوباماي قاتل مي‌زنيم.
به دستان اين مردك نگاه كنيد: خون كودكان افغانستاني و پاكستاني و فلسطيني از دستاش ميريزه اين مرتيكه مؤدب!!
جوال دوز
به قول کاملا خنده دار یک بنده خدایی در گفتگوی خبری شبکه دو‌ اوباما باید درک بشه !!!

من موندم این آقا که این حرف رو زد با چه رویی بود. واقعا بعضی ها خجالت نمی کشن اسمش دکتره اما اندازه یک روستایی که فقط اکابر رفته سواد و فهم سیاسی و بصیرت نداره. بی سوادی ظاهری اون روستایی به هزاران مقاله و پایان نامه و مدرک دکتری اون آقا و امثالش شرف داره.

اوبامای به اصطلاح با ادب و باهوش در داخل ایران باید درک بشه اما مردم مظلوم ایران که سالهاست تحت ظلم های اون و اسلافش بودن نباید درک بشن.

خدا لعنت کنه کسی رو که تفکر خوش بینی به دشمن و کرنش کردن در مقابل اون رو رواج میده.
ما اوباما و تمام رئیس جمهورهای آمریکا را با تمام وجودمان درک کردیم. با گوشت و پوست و استخوانمان درک کردیم. حتی نخل های سر سوخته خوزستان هم درک کردند. کوه های سر بلند کردستان هم درک کردند. سرهای بریده شده عزیزان ما هم در کردستان به دست حزب دموکرات آمریکایی هم درک کردند، از زمانی که شیشه ها و خنجرها زیر گلویشان قرار داده می شد تا آخرش که سر جدا میشد. در تمام این لحظات در حال درک کردن دولت مردان آمریکایی بودند. جانبازان شیمیایی ما هم دارند درک می کنند. امام مان هم درک کرده بود برای همین گفت امیدوار است روزی برسد که صدای مرگ بر آمریکا حتی از کلیساها هم به گوش برسد.
دوستانی که به این پیام منفی میدن میشه بیان کنند که با چه چیزیش موافق نیستند؟ آیا این وقایع اتفاق نیفتاده است؟ یا از اینکه این وقایع اتفاق افتاده راضی هستند؟
علی الاسلام السلام
متاسفانه رئیس جمهور ما به مثابه آن کودکی می ماند که با گرفتن یک شکلات آن فرد را انسانی خوب می بیند. اگر اینگونه پیش رود تا 4 سال آینده ایران را تقدیم امریکای جنایتکار خواهد نمود خدا را شکر که رهبری هوشیار، و آگاه به مسائل داریم که امریکا را زیر پایش له می کند و اهمیتی برای این جنایتکار قائل نیست.
به 4 سال نمی رسد
Latvia
موافقم
وقتی دولت بحران ساز احمدی نژاد 8 سال دوام آورد طبق چه شاخصی ارجایف می بافی
مجید
Iran, Islamic Republic of
بازی با کلمات توسط سیاست مدار عادی است نباید زیادی حساس باشید...
Iran, Islamic Republic of
عزیز من کلمات در دنیای سیاسی بار خودشان را دارند کسی به رپیس جمهور سابق کشور مستقیم توهین می کند و از رئیس جمهور امریکا تعریف می کند دقیقا می داند چه می گوید و نظرش بازی با کلمات نیست
دولت قبلی با پروژه هائی که شروع کرده و مردم را ضامن پیگیری آن قرارداده خیلی فرصت ها از قبیل رانت خواری را گرفته وحالا دولت فعلی می بیند قبل از اینکه شروع بکار کند برای چند سال آینده اش کار وبرنامه موجود است وعملا امکان تعریف کار جدید و حداقل پز دادن به آن را ندارد چه رسد خدای ناکرده به رانت خواری بله با این دیدگاه غیر از افراد خدوم هر کس دیگر بود همین سیاه نمائی را میکرد که شاهدش هستیم مچکرم
Iran, Islamic Republic of
يعني روحاني نمي دونه كه سياست آمريكا را عده اي ديگر تعيين ميكنند و به اوباما ديكته ميكنند؟ و اين پاچه خواريهاي مشمئز كننده باعث خام شدن اون نمي شه؟
مگر لبخندهاي ديپلماتيك!! در ژنو نتيجه اش جز يك توافق تركمانچاي هسته اي چیز خاصی شد؟ كه روز به روز ابعادش آشكارتر ميشه و ثابت ميشه كلاه گشادي بر سر لبخند به لبها گذاشتند...
وادادگي در مقابل دشمن خونين تا كي؟؟؟
آخه ایشان سیاستمدار نیست حقوقدان است
خخخخخخخخخخخخ
می دوونم چرا می سوزی
اقای رئیس جمهورفراموش کرده اند که گرگ هیچگاه خصلت درندگی خویش رافراموش نمی کند اگرچه حالت رام شدن رابه خود بگیردزیراما این درندگی این گرگ رابارهاوبارها درطول تاریخ کشورمان ودیگرکشورهادیده ایم. .
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مسئولان ما چنان شیفته استکبار جهانی در دل شده اندکه نمی توانند زبان را کنترل کنند
Iran, Islamic Republic of
روحانی از خاتمی هر خطرناک تر است
صفا
Iran, Islamic Republic of
روحانی با پرچم حمایت از رهبر ریشه او را هدف گرفته و خزنده جلو میرود
برو بابا جمع کنید بذارید دلار بیاد پایین
بیکارهای بحران ساز
متقی
به همین خیال باش
فعلا که دولت شما اجازه نمیده دلار بیاد پایین. اگر پایین بیاد ما قبل از شما خوشحال میشیم.
ملت
میدونی که مسئولین ماعزت وشرف وخون هسته ای رو دادن تا بفکر امثال شما باشند و نون شکم بگیرند؟
Iran, Islamic Republic of
8 سال به اصطلاح شما اصولگرایان به هرکس وناکس که رسیدید توهین کردید و دودشم به چشم مردم رفت. از هولوکاستی که طرح ان محلی از اعراب نداشت تا کاغذ پاره خواندن تحریم ها. هرچند در پایان اذعان داشتید که تحریم ها پدر مردم رو در اورده. روحانی بهتر از من وشما میدونه طرف حسابش کیه. پس بهتر دیده با زبان احترام از طرف یاد کنه. بابا کی میخواید بفهمید به سگ هار نباید سنگ پرت کرد.
Iran, Islamic Republic of
پس به سگ هار بايد گوشت تنمون را بديم؟!
نه گوشتت را بده و نه سنگ پرتاب کن! آرام از کنارش رد شو.
آرام از كنارش رد شو! مثل فيلم‌هاي رمانتيك!
آرام!....
ميگه سگ هار! آرام بايد بكوبونيم تو سرش، نه اينكه از كنارش رد شيم! مگه ميذاره؟؟؟!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
مگه ما سنگ پرت کردیم. مگه به امریکا سنگ پرت کردیم که از اول انقلاب به دشمنی با ما پرداخت. مگه به عراق سنگ پرت کردیم که به دستور امریکا به ما حمله کرد. ما فقط گوشت تنمون رو که تو دهان اونا بود کشیدیم بیرون همین.
غح - ط
Iran, Islamic Republic of
از جملاتی که بکار بردی خودت را خوب معرفی کردی بله به سگ هار سنگ پرتاب نمیکنند اما ازش تعریف هم نمیکنند و بهش نزدیک هم نمیشوند چون به هر حال گاز میگیره جناب محترم موضع ما اینه که آقای خودمان باشیم و کدخدا هم نمیخواهیم که مجبور باشیم صبح به صبح از جلو خانه اش رد بشیم و نان صبحانه و ناهار و شامش را هم ما آماده کنیم مثل زمان پهلوی ملعون یا شما هم از همان تباری یا خیلی ترسیدی که در هر صورت برات متاسفم
دوست عزیز
اولا تقسیم کردن جامعه به فرقه ها و گروه ها ی رایج ومرسوم مثل اصول گرا و اصلاح طلب و....جز ایجاد یک جامعه غیر منسجم و غیر متحد هیچ سودی ندارد باید همه با هم و درکنار هم متحدا به رفع موانع و مشکلات جامعه بپردازیم و علی الخصوص در مقابل دشمن خارجی متحدتر هم باید باشیم که البته این شعار رییس جمهور که ظاهرا جنابعالی به ایشان علاقه ویژه ای هم دارید است.

دوما به قول معروف کلوخ انداز را پاداش سنگ است وقتی ما باکسی مواجهیم که نه فقط به دولت بلکه به ملت ایران انواع توهین ها را میکند هیچ لزومی ندارد با او مودبانه بلکه ملتمسانه و یا متملقانه صحبت کنیم قرآن بخوانید در قرآن آمده :

لاَّ يُحِبُّ اللّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ وَكَانَ اللّهُ سَمِيعًا عَلِيمًا
خدا دوست نمی دارد که کسی با گفتار زشت ، به عیب خلق صدا بلندکند، مگر آنکس که ظلمی به او رسیده باشد که خدا شنوا به اقوال و به احوال بندگان دانا است.

بنا به این منطق عقلی و قرآنی تازه اگر هم با ایشان به درشتی سخن بگوییم مرتکب خلافی نشده ایم چراکه صرف وجود ایشان و امثال ایشان با مختصاتی که از ایشان سراغ داریم توهین به انسانیت و کرامت انسانی است چه رسد به اینکه با مردمی ریشه دار و کهن و مودب با ادبیاتی غیر مودبانه بلکه زورگویانه و قلدر مآبانه هم سخن بگویند
خیلی دیدگاه خوبی داری سگ هار را با سوت رامش میکنند. ولی نازکردن و مودب خواندنش خطر ناکه داستان ابو موسی اشعری را بخوانی متوجه میشی چرا اوباما زد زیر توافق قبلیش. متاسفم.......
تا زماني كه اين سگ هار رو بزرگ بگيريم امثال شماها هم بايد ازش بترسيد. خود اين سگ هم فهميده كه ديگه سلطان نيست و شيره بلند شده ولي متاسفانه خود شيره اينو نفهميده و داره به سگه باج مي ده.
به اسم هلوکاست مردم فلسطین را قتل عام می کنند. در حال تخریب قبله گاه مسلمانان هستند. طبق پروتوکل و نقشه اسرائیل بزرگ قرار است تمام منطقه خاور میانه به عنوان یک کشور و آن هم به نام اسرائیل روی نقشه جهان و با یک پرچم رسم شود. بعد شما می فرمایید طرح هلوکاست محلی از اعراب ندارد؟! در حالیکه ما را با نام هلوکاست می کشند؟!
ملت
تو سریال مختار امثال شمارو خوب نشان دادن که چقدر ترسو هستید اما باید گفت ملتی که شهادت دارد اسارت ندارددرزمان امام حسین امثال شما بودید که از یزید ترسیدند وباعث شدند تاسر امام حسین بریده بشه وروی نیزه بره.
حمید
Iran, Islamic Republic of
فقط دولت اسراییل و دولت نهم ودهم بی ادب بودند وقابل سیاه نمایی!!
حسین
بنده حرف اقای روحانی را در زرنگ بودن اوباما قبول دارم چرا که شماها را به راحتی گول زده به دلیل اینکه : 1- به شماها قبولانده که ادم زرنگ و با ادبی است! و 2- توافق نامه ای را به شما تحمیل کرد که شماها صبح تا شب می گویید غنی سازی به رسمیت شناخته شده ولی آنها می گویند هیچ گونه غنی سازی در ایران به رسمیت شناخته نمی شود
Iran, Islamic Republic of
رحماء علي الكفار اشداء بينهم!
از رئيس جمهوري كه در مجلس، به بيش از 49 درصد مردم مسلمان و شهيد داده كه بهش رأي ندادند نسبت "افراط، تفریط، خشونت، خود‌رایی، تک‌رایی، عدم مشورت و عدم تدبیر" ميدهد بعيد نيست كه به دشمن درجه يك ملت ايران نسبت هوش و ادب بدهد.
يادش بخير فيدل كاسترو رئيس جمهور سابق كوبا وقتي بوش رئيس جمهور آمريكا شد گفت: اميدوارم اينقدر كه قيافه اش نشون ميده احمق نباشه!
اوباما را هم "بي شرم و ديوانه و فاشيست" ناميده.
ولي رئيس جمهور ما....!!
منتظر المهدی
وقتی اوباما مودب و باهوشه، حتما این ما هستیم که این 35 سال بی ادب و احمق تشریف داشتیم!!!
اقای روحانی بهتره بهتون بگم این اقای مودب و باهوش بودن که آتیش بیار تداوم جنگ افغانستان، عراق و سوریه شدن.
اقای روحانی ترور شهدای هسته ایمون رو که یادتون نرفته که کیا توش دست داشتن؟
آقای روحانی تورو به فاطمه ی زهرا (س) به شعور این مردم توهین نکن

امام خمینی(ره): امریکا شیطان بزرگ است

ظهور نزدیک است ان شاالله
والسلام
حسین
البته شیطان هم می تواند مودبانه فتنه گری کند و به هدف خود برسد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً آقای اوباما هم از آقای روحانی تعریف می کند!
این همان سیاستی است که در قدیم به آن می گفتند «پدرسوخته بازی»! و حضرت امام «ره» فرمود که ما با این سیاست کاری نداریم؛ بقول مرحوم مدرس: سیاست ما عین دیانت ماست.
Iran, Islamic Republic of
اين هنوز از نتايج سحر است.... باش تا صبح دولتش بدمد.....
اون وقت تازه متوجه ميشيم چي شده.....
Iran, Islamic Republic of
واقعا هم حسین اوباما مودب و مدبر و با مطالعه و مسلمان است!!!
خیلی مسلمانه از حسودیش میخواد همه مسلمانان را بخصوص ساده لوحاشو بکشه خودش تنها مسلمان بمانه با یهودیها. کاش فکر هم می کردیم....
Iran, Islamic Republic of
آقا اصلا خود شیطان!
خوب مگه هر کی بد بود نمی تونه مودب باشه؟!؟!

اینا چه تناقضی با هم داره؟!!
علی
Iran, Islamic Republic of
کسی که مودب است رفتار خارج از ادب انجام نمی دهد. تناقض بین کلام و رفتار خود یک نوع توهین و بی ادبی است. و به این نوع افراد مودب نما اطلاق می شود نه مودب!!!
اوباما که دم از حمله ی اتمی میزنه مودبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غح - ط
Iran, Islamic Republic of
با سلام : ( واقعا آقای رئیس جمهور در مکالمه تلفنی انتظار دعوا و فحش و فحش کشی داشتند که این چنین گفتند ؟)اینطور که ار موضع گیریهای رئیس جمهور محترم مشخص میشود فکر میکنم ایشان با جنایات افراد کاری ندارد فقط کافی است فرد ادب را رعایت کند در ضمن اگر شیطنتی هم انجام میدهد خصلت سن و سال اوست نوجوان است و نفهم! ما باید او را ارشاد کنیم و تادیب بچه هم که شرایط خود رادارد و نباید زیاد سخت گرفت خدای نکرده اگر سختگیری ما باعث شود این بچه یا نوجوان شب را بیرون از خانه بماند اثر تربیتی بدی دارد! پس اگر حالا آدم میکشد و جنایت میکند و دنیا را به آشوب میکشد شما گذشت کنید و سخت نگیرید اگر خدای نکرده فحش یاد بگیرد آن وقت چکار کنیم ؟ !!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
تناقض بین کلام و رفتار افراد یک نوع توهین و بی ادبی است که در تمام سردمداران آمریکا به وضوح نمایان است! این تناقض توهین به شعور طرف مقابل است!
واقعا باهوش هستند. با اینهمه جنایتی که سالها دولتهای امریکا مرتکب شدند. بدون عذرخواهی از ملت ایران با رئیس جمهور مودب ما تماس تلفنی برقرار کردند
یاد خاتمی افتادم که میگفت آبراهام لینکن صهیونیست شهید محسوب میشه!!!
کاری به خاتمی ندارم....
Iran, Islamic Republic of
دلداگي به دشمن و بد خواندن خودي از خصلت دولت تدبير و اميده
Iran, Islamic Republic of
هرچي بيشتر هم بزني بوي گندش بيشتر بلند ميشه ....
Iran, Islamic Republic of
اين ها دل داده ي اونطرفن
هنوز آقاي روحاني از اومدن كشور ها به مراسم تحليفش ميگه و كلي هم آب و تاب ميده
اینم از ادب و نزاکتشه که میاد تلفنی با روحانی حرف می زنه بعد مصاحبه می کنه و میگه همه گزینه ها حتی گزینه نظامی روی میزه!! نمیدونم آقایون واقعا نمی فهمن یا ...
سحر
Iran, Islamic Republic of
ایشان روی ناصرالدین شاه را سفید کرده اند.
ایشان درمناظره به قالیباف گفتند "من سرهنگ نیستم من حقوقدانم "به این حقوقدان توصیه میشود در اظهار نظر سیاسی بخصوص سیاست خارجی از وجود سیاستمدار دلسوز استفاده نمایند
گرگها هیچگاه صفت انسانی ندارند و نخواهند داشت.
به حساب این آقایان از همه مواضع قبلی بایستی توبه و عدول فرمایید.
کاملا مؤدبانه:
1. مسلمانان میانمار به فجیع ترین شکل ممکن که قابل تصور نیست زیر سایه دولت آقای مؤدب قتل عام می شوند. بروید عکس هایش را ببینید.

2. هواپیماهای بدون سرنشین آقای مؤدب شیعیان پاکستان را به اسم القاعده و طالبان بمباران کرده قتل عام می کنند.

3. تروریست هایی که داغ هراران شهید را بر دل این مردم گذاشتند، در هفت تیر بهترین عزیزان این مملکت را به خاک و خون کشیدند، نخست وزیر و رئیس جمهور کشور را در آتش سوزاندند و در پشت جبهه ها به عنوان ستون پنجم دشمن با صدام همکاری می کردند را از فهرست تروریست ها خارج کرد و به آنها کمک های ملیاردی می کند.

4. دانشمندان ما را با کمک موساد کاملا مؤدبانه به شهادت می رساند.

5. قوی ترین حامی تروریست های جنایتکاری چون ریگی است.

6. به وهابیون برای کشتار شیعیان کمک می کند. حتی اهل سنتی هم که حاضر به همکاری با وهابی ها نباشند را کاملا مؤدبانه می کشند.

7. قتل عام و جنایاتی را که در سوریه تحقق یافته است را کاملا مؤدبانه مدیریت می کند و با تمام قوا به آنها کمک می کند. حتی خودش هم می خواست رسما وارد جنگ شود که نتوانست.

8. کمر مردم ما را با تحریم ها شکست چون حاضر نیستیم به یک سگ آمریکایی احترام گذاشته و به آنها حق توحش بپردازیم.

حالا می فهمم معنی ادبی را که شعار موسوی بود. این معنا دقیقا با عملکرد ایشان بعد از شکست در انتخابات تطبیق دارد.
کیا
Iran, Islamic Republic of
رعیت که نمی تواند از کدخدا ایراد بگیرد وگرنه..................................................
بنده چند سالی خدا توفیق داد به عشق حضرت امام جبهه رفتم حالا تکلیف ما چیه آقای روحانی از گذشته خود توبه کنیم یا از کشور فرار؟
United States
با این حساب معنای برخی کلمات در فارسی تغییر می کند
مؤدب = کسی که به یک ملت مظلوم اعلام جنگ کند
باهوش = کسی که با تحریم گلوی بیماران را بفشارد تا جان دهند
آقای روحانی به نظر شما من درسم را خوب از شما یاد گرفتم؟!!!
ادب آمریکایی!
در یکی از فیلم های که سربازان آمریکایی از حمله خودشان به منزل یک عراقی گرفته بودند چنین گذشت،
سربازان آمریکایی در حالی که نیمه شب بود و همه چراغ ها خاموش بود و همه در خواب بودند یک دفعه در را شکستند و به داخل منزل یورش بردند. اهل خانه به شدت وحشت زده شده بودند و گیج می خوردند. بعد از بهم ریختن منزل در حالیکه اسلحه شان را به طرف اهل خانه از بزرگ تا دختر بچه ای پنج ساله نشانه رفته بودند مرد خانه و پسرش را که نهایتا 17 سال داشت را جدا کردند و در حالیکه دست هایشان را می بستند و کیسه سیاه بر سرشان می کشیدند در جواب التماس های مادر می گفتند شما ناراحت نباشید، نگران نباشید، کسی با شما کاری ندارد!!!
گفتی فیلم ، یاد کپی فیلم روحانی از فیلم رفیق مؤدبش اوبا ما افتادم.
برات متاسفم روحانی.حد اقل در لباس پیامبر از شیطان تمجید نکن
ملاک حال اشخاص است امام خمینی
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور میتواند از طرف ملت ایران سخن بگوید از آقای روحانی باید تشکر کردکه با این گفته ها راه را برای دوستی باز می کند آن هم با قدرتمندترین دولت جهان که میتواند کمک اقتصادی مهمی به ایران باشد
خدائیش خیلی خوشی
اولا قدرتمندترين!! دولت جهان آمريكا نيست چون هرجايي رفت تو باتلاق اونجا گير كرد و با افتضاح بيرون اومد. ويتنام،‌ عراق، افغانستان، جنگ با ايران، .... نمونه ايست!
دوم اينكه اصلا آمريكاي مستكبر،‌روحيه كمك اقتصادي به جايي را نداره و اگر بر فرض محال بخواد كمك كنه نمي تونه،‌ چون خودش در بحران اقتصادي دست و پا ميزنه و دولتش حداقل دو هفته تعطيل شد. قضيه وال استريت ژورنال كه هنوز آتش زير خاكستره نمونه ايست. اقتصاد يك درصديش در حال اضمحلاله!!
United Kingdom
من کاری ندارم اوباما بد است یا خوب ولی طرز صحبتش بی ادبانه نبوده است.
United Kingdom
یعنی همه باب میل شما نظر دادن سانسور چی ها ی با ادب.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز متشکریم
درود بر رئیس جمهور معتدل
در سايت جهان هم تنها نظرات هم گروه هايتان ثبت مي شود
در يك سايت عدالت را رعايت نمي كنيد
پس واي به حال مملكتي كه مسئولينش شماها باشيد
مجید مجد
United States
بی انصافی نکن برادر یا خواهر عزیز
تازه ما به جهان انتقاد داریم که چرا انقدر نظرات مخالفینی که حتی از الفاظ بدی استفاده می کنن رو می زنین ما شاکی هستیم مثل ایتنکه بدهکار هم شدیم.اینجا سایت اصولگراست اما نظرات همه ملت با همه مواضع منتشر می شه
می گی نه برو نظرهای مختلف مطالب مختلف رو بخووووووون
بارها شده کامنت خود منو منتشر نکرده به خاطر اینکه به شماها مخالفان بر نخوره در غیر این صورت می دونم جهان با نه از من نه از هیچ کس دیگه ای کینه نداره شاید اشتباهاتی هم داشته باشه ولی کارش کلا درسته
جهان رودربایستی نکن نگی تعریفه نزنم؟؟؟؟؟؟؟
بزن جون من منتشر کن خواهشا خواهشم رو رد نکن
سوسن
البته آقای روحانی اشتباه کرده ! باید از ادبیات شریعتمدارانه!!!!کیهانی استفاده می کرد.
ما خشونت طلب و بی ادب و بی تدبیر و ... بعد اوباما مؤدب!!!
آقای روحانی واقعا متشکریم!!!
خدایا از خطای انتخاب روحانی به درگاهت توبه می کنم
نوبخت ازقائمشهر
البته جناب روحانی میتواند درمورادب یا بی ادبیش نظر بدهند چون بهر صورت تنها مسئول ایرانی بعدازانقلاب است که با ایشان گفتگو هرچندکوتاه داشته اند،ولی دیگران که هنوزبرخوردی باایشان نداشته اند احتمالا با پیش زمینه ذهنیشان که البته امکان توهم! هم دارد سخن میگویندکه خیلی امکان مانور ندارد
علی
با سلام
راست میگوید اگر باهوش و مودب نبود نمیتوانست سر ایشان کلاه بگذارد و موقعی با وی تلفنی صحبت کند که تا ساعتها امکان اظهار نظر و پیش دستی در رسانه ای کردن موضوع به دلخواه و یکه تازی در این خصوص را به خود اختصاص دهد