شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۰
۱۵۶

محمدرضا خاتمی: از طلب سال ۸۸ گذشتیم!

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 328833
انگار قرار نیست سریال وقاحت‌های فتنه‌گران به پایان برسد؛ سریالی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری اخیر هم بر غلظت آن افزوده شده است و این افراد به جای اینکه از لطف و رافت مردم نسبت به اقدامات آشوب طلبانه خود در سال ۸۸ متشکر باشند و خود را مدیون رحمت اسلامی نظام بدانند که هنوز مشغول به فعالیت عادی خود بدون برخورد قضایی هستند، مدعیانه در رسانه‌های زنجیره‌ای حاضر می‌شوند و سخاوتمندانه از گذشت خود نسبت به اشتباه مردم – یعنی عدم رای به اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری دهم - سخن می‌گویند!
محمدرضا خاتمی: از طلب سال ۸۸ گذشتیم!
به گزارش جهان، محمدرضا خاتمی، دبیرکل پیشین حزب منحله مشارکت که در سال‌های اخیر خود در پشت پرده پنهان شده بود و به جز موارد معدود، وظیفه اظهارات عجیب و هتاکانه را به همسر خود – زهرا اشراقی – واگذار کرده بود، امروز در مصاحبه تفضیلی با روزنامه «اعتماد»، خود را طلبکار مردم نامیده و حاتم طایی گونه از گذشت اصلاح‌طلبان از طلب خود در سال ۸۸ سخن گفته است.


خاتمی که این مصاحبه را با ذکر این جمله که «گزارش ۱۰۰ روزه روحانی از معدود دفعاتی بود تلویزیون ایران را می‌دیدم» آغاز کرده و البته با توجه به اینکه همسرش نیز قبلا از تماشای سریال مستهجن ترکیه‌ای «حریم سلطان» روایت کرده بود، نیازی به توضیح نداشت، بحث‌های متعددی را درباره عملکرد دولت یازدهم و نوع رویکرد اصلاح‌طلبان به دولت مطرح کرده و ضمن تایید عدم وابستگی روحانی به اصلاح‌طلبان، از همفکران خود خواسته تا با سکوت خود از دولت حمایت کنند و با هرگونه مخالفت و یا انتقاد از دولت روحانی هم مبارزه کنند.

او همچنین مجددا نظریه معروف طیف اصلاح‌طلبان را مطرح کرده و گفته است که چون کاندیدای موردنظر ما در انتخابات پیروز شد، پس مشخص است که انتخابات کاملا سالم و قانونی بوده است؛ یعنی اگر فردی غیر از روحانی به عنوان رئیس‌جمهور از سوی مردم برگزیده می‌شد، قطعا تقلب صورت گرفته است. خاتمی تاکید کرده است: «ما مطمئن بودیم که اگر انتخابات با معیارهای قانونی، درست و سالم برگزار شود، پیروزی ما قطعی است. دوم اینکه از روزهای قبل خبرهایی از سوی حاکمیت به ما رسید که در این انتخابات، حوادث سال ۸۸ اتفاق نخواهد افتاد، ما مطمئن نبودیم اما امیدوار بودیم که به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.»

اما نکته برجسته این مصاحبه، وقاحت و بی‌شرمی خاتمی درباره روایت فتنه ۸۸ است؛ جایی که او صراحتا و در کمال پررویی، خود و اصلاح‌طلبان را طلبکار مردم و نظام معرفی می‌کند و با لحنی متفرعنانه، از بخشش طلب خود سخن می‌گوید. او بدون اشاره به همه آشوب‌طلبی‌هایی که همفکرانش در کف خیابان و علیه مردم انجام دادند، بدون اشاره به آتش زدن سطل‌های زباله، بدون اشاره به کشته شدن تعدادی از هموطنان، بدون اشاره به آسیب‌هایی که به اموال عمومی وارد کردند، بدون اشاره به هزینه‌هایی که به مردم و نظام وارد کردند و از همه مهم‌تر، بدون اشاره به دروغ بزرگ تقلب که در سال ۸۸ مطرح کردند اما هیچگاه سندی برای آن ارائه نکردند، خود را در جایگاه یک قدیس قرار داده و می‌گوید که طلب خود از مردم و نظام را بخشیده است.

خاتمی همچنین از گذشت صحبت کرده و تاکید می‌کند: «اصلاح‌طلبان در‌‌ همان سال ۸۸ از طلبشان گذشتند. طلب ما این بود که زندان و حصر و این‌ها نباشد. ما طلبمان این بود این کار‌ها نشود، طلبمان این نبود که بیایند ما را وزیر و وکیل کنند. می‌گفتیم ظلم را باید کم کرد. اگر هم طلبی وجود داشته باشد، مردم پاداش اصلاح‌طلبان را در ۲۴ خرداد دادند، بنابراین امروز اصلاح‌طلبان از هیچ کس طلب ندارند، هیچ ادعایی ندارند و حتی در شرایط کنونی که بخشی از حقوق اولیه آن‌ها هم گرفته شده، باز راضی هستند و صبوری می‌دارند و پایداری می‌کنند و پیش می‌روند. به این دلیل که احساس ما بر این است که باید خیلی از حقوق خود بگذریم چرا که منافع ملی ما در خطر است. همه این‌ها به این معناست که باید تاریخ را بخوانیم و پند گیریم، نه اینکه در تاریخ بمانیم و کینه‌ورزی کنیم و بخواهیم انتقام‌گیری کنیم. اصلاح‌طلبان به بیان‌های مختلف و در راس همه آقای خاتمی، مساله گذشت را بیان کرده‌اند و این پیامشان بود که سال ۸۸ یکی از اتفاق‌های مهم و تلخ در تاریخ جمهوری اسلامی و تاریخ این کشور است اما گذشته است.»

اگرچه محمدرضا خاتمی مشخص نکرده که قرار است اطلاح‌طلبان کدام گناه نابخشودنی مردم را ببخشند – رای دادن به فردی غیر از کاندیدای آن‌ها؟ حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و مخالفت با شعار «نه غزه نه لبنان»؟، واکنش نسبت به فتنه‌گرانی که شعار «جمهوری ایرانی» سر می‌دادند؟ خلق حماسه تاریخی ۹ دی در پاسخ به هتک حرمت عاشورا؟ - اما باید این مساله را حتما به او و همسرش و سایر افرادی که با او همراه و همفکر هستند گوشزد کرد که مردم نه تنها حوادث سال ۸۸ را فراموش نکرده‌اند و به هیچ عنوان حاضر به بخشش خیانت خاتمی و دوستاش نیستند، بلکه برقراری دادگاه علنی برای این افراد و محاکمه آن‌ها در برابر مردم به دلیل همه اقدامات خیانت‌بارشان در فتنه آن سال، یکی از مطالبات جدی، محکم و مهم مردم از دستگاه قضایی کشور است.


هر چند به نظر می‌رسد پروژه «از موضع بالا سخن گفتن» مدت‌هاست که در دستور کار فتنه‌گران و آشوب‌طلبان قرار گرفته و اصلاح‌طلبان بنا دارند تا نتیجه انتخابات ۲۴ خرداد امسال را به حوادث سال ۸۸ پیوند بزنند اما مردم ایران بار‌ها ثابت کرده‌اند که تحت تاثیر این جنگ روانی رسانه‌ای قرار نمی‌گیرند و کماکان همانطور که آیت‌الله جنتی در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته اعلام کرد، مطالبه اصلی خود برای محاکمه سران و عوامل فتنه را به طور جدی از قوه قضاییه و سایر مسئولان کشور پیگیری می‌کنند.
مرجع : رجا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تو گذشتی ولی ما نگذشتیم یقین داشته باش هم تو هم موسوی و کروبی خائن وطن فروش رو هرگز نخواهیم بخشید .
تو هر کشور دیگه ای به نتایج انتخابات قانونی این جوری تهمت میزدند حالا حالا ها مسبباش باید آب خنک می خوردند .....

نیکی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند
مقصر ایشون نیست مقصر مائیم که به بدهکار رو دادیم طلبکار شده..
سلمانی
افکار عمومی باید ایشان را محاکمه کند. جامعه ی بیدار سرش کلاه نمی رود. اصلا اگر حقی داشته اند به جه اجازه ای آن را بخشیده اند و اگر نداشته اند ...
مسعود
از ماست که بر ماست
اگر با سران فتنه برخورد جدی می شد الان اینها اینقدر وقیح نمیشدند.
ما مردم هیچ وقت از شما و امثال شما نمیگذریم و انشاالله حقمون رو که همانا محاکمه فتنه گران هست، میگیریم.
لعن علی عدوک یا حسین(ع)
مرگ بر منافق
لعن ابدی بر خائنین به امت اسلام
Iran, Islamic Republic of
اگر توان داشتی ...
اگر میتونین محاکمه کنین و اگرم نمیتونین زیاد سرو صدا نکنین که بیشتر ضایع میشین
Iran, Islamic Republic of
اعدام که شدن می فغهمی
Iran, Islamic Republic of
هرگز هیچ وطن فروشی رو نمی بخشیم
Iran, Islamic Republic of
نه موسوی نه کروبی نه خات.....
نمی بخشیم
و نه هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ایضاً فتنه گر اصلی خاتمی به قول خودشان بزرگ
میثم
Iran, Islamic Republic of
ما هم به نیابت از تمامی شهدا وکشته های فتنه 88به امید خدا روزی که صلاح باشد شما را در همین دنیامحاکمه وخونخواهی خواهیم نمود.
از حقتان نگذرید چراکه مردم حقتان را کف دستتان میگذارند!!!
مصی
آفرین آفرین آفرین...
لعنت خدا بر تمامی منافقین.....
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافقین
ادب
آیا وقت آن نرسیده است که عاملین فتنه سال 88 در دادگاه علنی محاکمه و قانون در خصوص آنها قضاوت کند؟
ادب جان مسئولان قضائی وقت نمی کنند به این همه پرونده رسیدگی کنند فعلا به پرونده جنایات احمدی نژاد مشغولند!!!!!
علی
با این رئیس جمهور!!!! اگه خجالت نمیکشید و اجازه میدادند خود موسوی رو هم به عنوان وزیر معرفی میکرد
کجای کاری؟ رئیس جمهور تدبیر و امید میخواد اونا را ار حصر بیرون بیاره شما می گی محاکمه کنند؟!
Iran, Islamic Republic of
بله محاکمه و اعدام
Iran, Islamic Republic of
واقعیتهای زمان برادر خوش رو فرموش کرده خصوصاً در زمینه دین زدایی از نسل جوان
قوه قضاییه مصلحت ایجاب می کرد اون روزها محاکمه نشوند اما حالا که وقاحت را گذرانده اند همان مصلحت ایجاب می کند هرچه سریع تر سران فتنه محاکمه شوند که توهم برندارند
مهران
Iran, Islamic Republic of
یک کلام بشنویم از مادر عروس !!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مادر داماد می شن ایشون
قديميها چه خوب گفتند به مرده كه رو بدي ......!!!!!!!!!!!
مردم......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کور خوندی...
مردم از طلبشون که در نه دی 88 اعلام کردن نگذشته و نمی گذرند...
سلام
چه انتظاری غیر از این از این اقایان دارید
سهل انگاری قوه قضائیه در محاکمه فتنه گران .....
هاشم آقا
سهل لنگاری چیه عزیز من....
مردم
اما صاحبان واقعی انقلاب ،از تو نخواهند گذشت.
گویا ایشون دچار الزایمر شدن و فراموش کردن یه روزی در مجلس ششم طی اظهاراتی میگفتن شرایط کشور رو جوری کردیم که نعوذبالله امام زمان (عج) را هم میتونیم استیضاح کنیم!!!
خبيث را چو تعهد كني و بنوازي
به دولت تو گنه مي كند به انبازي

انبازي يعني مشاركت
آرنولد و جان کلود تو خیابون میرفتند که پلیس می گیردشون بعد یه نفر پیشنوک میپره وسط میگه ما 3 نفر !!! را کجا میبرید
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
خیانتی که خاتمی و برادرش به این مملکت کرد، هیچ و قت از ذهن مردم پاک نخواهد شد.
مرگ بر فتنه گران مرگ بر وطن فروشان
مرگ بر خائنین به نظام جمهوری اسلامی
طاهر
Iran, Islamic Republic of
قزوینی جان شما وکیل خودت باش . ما خاتمی را از همه عالم بیشتر دوس داریم . خائن هم خودتی و جد آبادت. نوش جان فرمودی؟؟؟؟؟؟؟
محسن
آقاطاهر همینه اصلاح طلب ها بکل بد دهن و هتاک بودند و هستند به امام حسین رحم نکردند حالا به این دوست عزیزمون رحم کنند؟؟؟؟؟
همون حقه که امثال تویی عاشق خات...ی خائن باشن والا بچه مثبتا که ......انشااله باهاشون محشور شی
Iran, Islamic Republic of
اشتباهي منفي زدم! +++++
داور
چقدر به شما بر خورده ... نکنه از اون کسایی هستی که ایشان مرگ نثارشان کرده؟؟!!!!
طاهر نا طاهر ادبت کجا رفته!!!!!!!!!!
طرفدار فتنه گر از این بهتر نمیشه!!!!!
تاحالا برای این همه حرف مفت زدنت جریمه شدی!؟ اینم روش خیالت راحت جریمه نمیشی!
Iran, Islamic Republic of
نهايت وقاحت .لعنت بر منافقين
محمد
Iran, Islamic Republic of
چه شده که محمد رضا خاتمی سر از سوراخ بیرون درآورده است
بابا توی این مملکت کسی نیست بگه این دو برادر ( خاتمی ) چیکاره اند و چه غلطی می کنند ؟!
احسان
United Kingdom
بي تربيت
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
ادبتون رو در برابر جناب آیت الله جنتی دیدیم...
کاش میشد اندازه ی شماها بدجنس بود.....
امیر
بی تربیت تو و ... هستی. خ...
باباته البته نه پدر واقعیت پدر معنویت که همون برادران خاتمین
ناصر
جناب خاتمی! مردمی که با اخلاص تمام از احمدی نژاد در سال 88 حمایت و همه هزینه هایی راکه شما و اربابانتان به آنها تحمیل کردید تحمل کردند، بعد از فاصله گرفتن ایشان از اصول انقلاب و خط ولایت با بی اعتنایی تمام او را کنار گذاشتند دیگه شماها که همه چیزتون عیانه سهلید. توصیه می کنم کمتر غذاهای سرد بخور تا کمتر توهم بزنی. پیروزی روحانی یک نه بزرگ به کس دیگری بود نه آری به اصلاح طلبان...
یک دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک دانشگاهی باید عرض کنم اگر جلوی امثال محمد و رضا خاتمی را نگیرند
دوباره فتنه ای بر پا خواهد شد
عزیز اینا عددی نیستن زیاد گنده شون نکنیم!!!!!!
مساله این است که اینها یک بدنه اجتماعی دارند والا پس از چهار سال چرا هنوز از اذهان حذف نشده اند و هنوز همه تیترهای اول سایتهای موافق و مخالف به موسوی و خاتمی ختم می شود؟ باید موضوع را جدی گرفت!
دو کلاسم سواد نداری
سلام؛ واقعا رفتار قبيحي است آقاي خاتمي ، لطفا خودتان را بيشتر از اين رسوا نكنيد اگر اينقدر در بين مردم طرفدار داريد كه صرفا با حمايت شما به پيروزي برسيد و خودتان هم اذعان داريد كه آقاي روحاني اصلاح طلب نيست پس لطفا اگر عرضه داريد كانديداي اصلاح طلب خودتان را معرفي كنيد و نتيجه اش را ببينيد هرچند كه آزموده را آزمودن خطاست و مردم زمانيكه شما مجبور شديد عارف را كنار بگذاريد، در انتخابات مجلس، در روز 9 دي 88 و... جواب شما را داده اند صحبتهاي شما مصداق ضرب المثلي است كه مي گويد گربه دستش به گوشت نمي رسيد مي گفت بو مي ده شما طلبي نداريد كه از آن بگذريد و توان و جايگاه و محبوبيتي هم در بين مردم نداريد ، خودتان را زياد به در و ديوار نكوبيد ضرر مي كنيد.
Iran, Islamic Republic of
رسوای عالم هستید
بدون شک نظام مقصر است... چرا تا الان با این فتنه گران برخورد نکرده است...
ترحم بر گرگ تیزدندان.....
چقدر پورو هستند ایشون
رو که نیست ماشا لله ،سنگ قزوینه!!!!!!!
اهانت به سنگ پای قزوین ممنوع
مقصر فقط قوه قضائیه هست احمدی نزاد را به دادگاه احضار کردند اتهامش هم اینه که یک مثلا جانباز شکایت کرده که تو جاده ها تصادف زیاده! ولی در نهم دی میلیونها ایرانی از این آشوبگران شکایت کردند چهار سال راه بجائی نبردن این یعنی چراغ سبز به فتنه گران
سنگ پا
رو كه رو نيست سنگ پاي قزوينه .
واقعا وقیح تر وپروتر از اینها ندیده ام حتی از اسرائیلیها هم پرروترند البته اینها هم زمانی به نماینگی از اسرائیل کودک کش با نظانم جمهوری اسلامی می جنگیدند
سجاد / صدرا
Iran, Islamic Republic of
خاتمی: نمی‌خواهیم دعوا راه بیندازیم

آخه مرتیکه فتنه گر تو ...... باشی بخوای دعوا
یا همان شورش خیابانی راه بیندازی
همان مردمی که 9 دی رسوات کردند بعد از این هم اگه پاتو کج بزاری قلم پاتو میشکنند
Iran, Islamic Republic of
باحال گفتي
ايول
اگه ایشون دعوا نداره ما داریم ،چون عاشورای 88مشغول عزاداری بودیم نتونستیم خدمتشون برسیم ،یه زره چیز دارید بیایید دوباره دعوا تلافی اون عاشورا رو هنوز نگه داشتیم به موقش
....
مصی
احسنت
وقتی م.ه تو همه مراسمات رسمی دولت و مجمع تشخیص مصلحت به همه اصول اسلام دهن کجی میکنه و ...و قوه قضاییه که مظهر مقابله با تخلفات هست به یک ببر بی دندان شبیه میشه میشه انتظار داشت که اینقدر وقیحانه گرسنگان قدرت در مقابل نظام اسلامی صف کشی بکنند تازه خیلی ذلیلند امثال اینها اگر من بودم شاید نظام رو به چالش میکشیدم!!!
وقتی مرزبانان در سرحدات مبانی نظری و عملی جامعه اسلامی خوابند جان و مال و ناموس وفکر مسلمانان به خطر می افته و ....
اگر تودهنی خورده بودند امروز جرات رجز خوانی نداشتند!!
Iran, Islamic Republic of
فتنه‌گران سال ۸۸ خائنان به ملت و دروغ‌پردازاني بزرگ هستند
حالا می خواد ممد چاخان خاتمی و برادرش باشه
یا موسوی و کروبی ساده لوح باشه
خائن خائنه و باید مجازات بشه
همسنگر
Latvia
خاتمی! تو در جایگاه بخشش نیستی بلکه این ملت ایران است که می تواند ببخشد یا نه. مطمئنا نخواهد بخشید و از خون جوانان انقلابی خود و ریختن آبروی این نظام مقدس نخواهد گذشت. لعن الله اعداءالله و دین الله
ایرانی
او برود زنش را جمع کند تا ابروریزی نکرده !!!!
Iran, Islamic Republic of
آقا محمدرضا بدهي سال 88 شما بمونه اون دنيا ازشما وتيمتون خواهيم گرفت
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
جناب خاتمی بدهی را به حساب طلب گذاشته اند که اگر رهبری اذن میفرمودند حتما این ملت طلب(بدهی )آنهارا میتوانستند تسویه کنند تا ایشان اینقدر پر مدعا نباشند در ضمن جناب خاتمی مثل اینکه خودشان را از این ملت میدانند ودر مورد 24 خردادافاضه کلام میفرمایند حیف وصدحیف که به چنین بی شرمهایی هم باید نام ایرانی گذاشت
سعید
Iran, Islamic Republic of
ملت قطعا لحظه ها را برای تودهنی به این هتاکان گستاخ می شمارند و قطعا امثال من بسیارند در نسل انقلاب که اگر لازم ببینیم و گستاخی افزون تر از امثال این بی ابروهای منسوخ با یک حرکت انقلابی طومار پلیدشان را شهادت طلبانه و از جنس اراده ی اماممان برای همیشه جمع می کنیم/
سید حسین
بی شرمی، هتاکی، دروغگویی و نفاق جزء لاینفک این آقا و مشابهان داخلی و خارجی اش میباشد اما اینکه همه ی این خصلتها بتوانند بدون ترس و واهمه از ترسویی چون او بروز پیدا کند قطعا نشانه ی ضعف، انفعال و عدم امر به معروف و نهی از منکر از جانب جامعه و تک تک مردم است.
اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ای ترک شود، بدان امت بر آنها مسلط میشوند و گفتن حرف حق هزینه اش به مراتب سنگین تر از یاوه سرایی و هرزه پراکنی است. نمونه ی واضح آنرا باید در هجمه وحشیانه علیه سخنان حضرت آیت الله جنتی دید و در پس آن یاوه گویی شخصی چون محمد رضا خاتمی.
اینان که پشتوانه ای جز "تزویر و فریب" و "کدخدایان جهان" ندارند و به واسطه انتسابشان به بزرگان، منافقانه تیشه بر ریشه انقلاب میزنند باید بدانند که ممکن است چند صباحی به واسطه جهل مردم بتوانند به اغراض پست دنیایی خود برسند، اما مطمئن باشند این مملکت که با خون شهدای عاشورایی زمانه اش تغذیه شده، در نهایت طومار این دروغگویان اموی و هتاکان یزیدی را از این دیار اصیل علوی و بلاد غیور حسینی ریشه کن خواهد کرد...
فعلا هر چه هست از ماست که برماست
تحمل میکنیم و به وقتش انتقام میگیریم

باز هم خواهش میکنم که حرفهای ما که در رسانه های آنان کاملا فیلتر میشود را شما لا اقل فیلتر نکنید.
Iran, Islamic Republic of
این خاتمی غربزده حق ندارد سیمای جمهوری اسلامی را ببیند چون ارباب دستور داده فقط صدای آمریکا و کانال های وابسته به آن را ببیند.
علي
Iran, Islamic Republic of
ايشان سلامت نفس دارند
احسان از شیراز
از قلیان کشیدن و رفتارهای.... ایشان مشخصه چقدر انفاس طیبه در وجودشان نهفته است
Iran, Islamic Republic of
زرشك! معني سلامت نفس را فهميديم!
Iran, Islamic Republic of
نفس چی؟
Iran, Islamic Republic of
اشتباهي مثبت زدم
- - - - -
اينم منفي
.... بااین خزعبلاتی که میگه ؛سلامت نفس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هموطن
چه قدر آدم دلش میسوزه که بعضی دچار توهم میشوند و" فــــــــــاضـــــــــلاب" روحشون میزنه بالا!!!!!!!!!!!!!!
یاسر
حالا در ازاش چی بدیم این همه داری بخشش میکنی؟بابا جون بی خیال نذار دهنمون باز بشه...بذار فعلا در فضای اعتدال ساکت بمونیم.
حسینی
سلام

چه خوب گفت امام راحل از قرآن کریم: که حکایت این جماعت این است که اگه کوتاه بیائی صد قدم با پرروئی جلو می ایند و نعره می زنند!!

کاش رئیس قضا که با عجله به محاکمه رئیس جمهور سابق پرداخته است پس از چند سال سران فتنه را هم محاکمه می کرد. البته کار برای خدا کردن مشکل است!!!
Iran, Islamic Republic of
این صحبتهای اخیر فتنه گران نشان میدهد عدم برخورد قاطع با آنها اشتباه محض بود. هرچه سریعتر سران فتنه باید اعدام شوند.
شمس الدینی
Iran, Islamic Republic of
نه از خدا شرم دارند و نه از مردم . شما که قانونگرا بودید آیا وقتی که مردم به احمدی نژاد رای دادند شما باید از طریق قانونگریزی و به هم خوردن نظم و امنیت مطالبه خود را پیگیری نمایید؟ بدان بزودی باید پاسخگوی خون هزاران شهید باشید
حسن حسینی
Iran, Islamic Republic of
با سلام فکر کنم اگر یک منصبی هم به ایشان بدهند دیگه مشکلی باز نظام نداشته باشند!!! خدا را شکر این بابا بر عکس پدر مرحومش که از علمای اخلاق بوده هیچ بویی از اخلاق اسلامی نبرده!
صدر
ترحم بر پلنگ تیز دندان
ستمکاری بود برگوسفندان

تاموقعی که در زمان مناسب و بجا وقاطع با مجرمین وقاتلان فرزندان انقلاب برخورد نشود همین است که هست چرا کسی تو دهن این بابا و امثال او نمیزند؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
این ها خیلی کوچک هستند که حرفهایشان منعکس شود .حرفهای کذب میزنند. و شیطان بر دلهای انان حکم رانی میکنند.اگر برادرش انتخاب نمیشد او نمایان نمیشد.وشخصی معمولی است. نظام در برابرشان مهربانی کرده
بابک
...زحمت ما می داری
shahram
این ... نمیخواد بیاد نظر بده. خدا همه دنیا طلبان را به راه راست هدایت کنه.
یک اصولگرای باادب
Germany
درعجبم ...
روزیتا
وطن فروشان باید به سزای اعمالشان برسند...
Iran, Islamic Republic of
مگر وطن فروشی قابل گذشت است؟
آقای خاتمی شما برو با خانومت به صدای اعجوبه های موسیقی ایران گوش کن و حریم سلطان ببین و الجزیره وابسته به آل ثانی رو تماشا کن....(طبق گفته خانومتون)
دیگه توروخدا ساکت باشید
مجید مجد
United States
یارورو به ده راه نمی دادن سراغ خونه کدخدارو می گرفت....بابا الانش کسی شمارو تحویل می گیره ای....فتن...
امیر
یعنی ... یک نفر پیدا نمیشود که با این مجسمه فساد و ... برخورد کند ؟!...چرا با روزنامه اعتماد برخورد نمیشود؟! واقعا ما حزب اللهی ها را چه شده؟ بابا هنوز چهار سال بیشتر از فتنه براندازانه این.... نگذشته است! اینها اگر میتوانستند....
عبدالله
زنده باد خاندان خاتمی زنده باد دکتر محمدرضا خاتمی
Serbia
اشتباه مثبت دادم!
كدام دكتر،خانواده خائ، اي كاش از سرنوشت...درس عبرت ميگرفتند ،....
علی
مرگ بر خات.... و برادرش و موسوی وکروبی اینها قاتلند و باید محاکمه شوند
Iran, Islamic Republic of
ببينم مامانت بهت ياد نداده مجیز نگي؟
آدم قحط بود كه ............
Turkey
آره
حق شما دقیقا اداره الیگارشیک و خانوادگی حکومت است که خاندان های هاشمی و خاتمی و خرازی و خاندان های مرتبط آرزویتان را برآورده میکنند
Sweden
ما هم همیشه گفته ایم شماها خاندانی و ایل و تباری موضع گرفته و میگیرید!
Iran, Islamic Republic of
كجا؟؟؟ مگر وطن فروشی قابل گذشت است؟
اه اه اه، حالم بهم خورد ...
برو خدا رو شکر کن که از صدقه سری نظام دارین تنفس می کنید از این هوای سالم.
می خوای همین نفس کشیدن رو هم به خودت حروم کنی؟
ایرانی
اگر واقعا نظر مردم مهم است و اینطور همه چیز را به مردم نسبت میدهید..بهتره یک نظر سنجی عادلانه انجام شود تا خیال همه راحت شود..آن وقت اگر بگویید مردم نمیگذرند یا مردم نمیبخشند کاملا حق دارید..
جواد
Iran, Islamic Republic of
آب که سر بالا میره غورباقه ابو عطا میخونه
محسن
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون...
آقای خاتمی به گوش باش...
Iran, Islamic Republic of
اف بر تو
Iran, Islamic Republic of
از طلب خود از امریکا اسرائیل و منافقین گذشتند چون خوش خدمتی زیاد کرده بودند. انشاالله 9 دی امسال جوابشون را میدهیم
خدا شفا بده
Iran, Islamic Republic of
شما چند هزار نفر مثل اين ادعا..داريد؟...
مهدی
طلب باباش بوده
رنگ چهره اش بوی .....
وقاحت از سر و روی این دو ...می باره.
انشاالله تا آخر عمر با همین عقیده اصلاحات! زندگی کنی و با امثال موسوی و کروبی محشور شی....
لطف مکرر نظام شده حق مسلم برای اینها
مهدی9792025
Latvia
واقعا ضایعه یزرگیست دیده نشدن تلویزیون جمهوری اسلامی توسط وطن پرست های ایرانی اهل ماهواره و شبکه های غربی و عربی! این نشان دهتده عملکرد درست رسانه ملی است که خاله زنک های غربزده آن را نمی بینند.
رجاء
مدتی بود از دیدن این قیافه های.... راحت بودیم ها!
یار .
United States
.....

حال ملت از شما ...بهم میخوره...
خاتمی دقت کن
سید مهدی
از قدیم گفته اند که به برخی مرده ها...
بگو تو فعلا برو خانه با خانواده بنشینید هایده و مهستی گوش کنید و سریال حریم سلطان ببینید ....
maryam
Iran, Islamic Republic of
سرتا پا شما راستی....
برای قوه قضاییه متاسفم که موسوی و کروبی را محاکمه نمیکنه
سید
من از این قوه قضائیه چشمم آب نمیخوره که اینا رو محاکمه کنه. محافظه کارتر از این حرفاس
وقتی به جای سران فتنه خدمتگزار مردم احمدی نژاد به دادگاه احضار میشود باید از سرکرده فتنه چنیین گستاخی را انتظارداشت..
اکبر
چی رو گذشتی؟! شما باید بجرم خیانت ووطن فروشی محاکمه میشدی ازرافت جمهوری اسلامی برخوردارشدی خاموش باش که خدا وشهدا ازشما نخواهند گذشت.
حمید
این افراد کسانی هستند که چون از صحنه سیاست حذف و منزوی شده‌اند هر چند وقت یک بار اراجیفی می‌گویند تا خود را مطرح کنند اما اینها حتی ارزش پاسخ دادن هم ندارند.
برادران خاتمی:
خواهشاً سکوت کنید
محمدکاظم
Iran, Islamic Republic of
«گزارش ۱۰۰ روزه روحانی از معدود دفعاتی بود تلویزیون ایران را می‌دیدم»

حاج اقا سنت شکنی نمی کردید. همون بی بی سی مورد علاقه تون هم گزارش روحانی رو زنده پخش می کرد.
اما ما از شما و دار و دسته تان و همین طور برادرتان و سران فتنه نخواهیم گذشت و یقین دارم شهدا نیز از خونشان در قیامت نخواهند گذشت.
بنده خدا
Latvia
فقط باید گفت هیهات من ذله ...!
مجید مجد
United States
وعده سرخرمن!
بزک نمیر خاتم...ی ها مودب می شن!!!
اعتمادبه نفس اینا رو اگه چوب کبریت داشت،الان یه درخت تنومند بود!
یحیی
خاتمی جون پر روئى هم حدى داره...
حسینی
سلام

داستان آن دزد را شنیده اید که هنگام دزدی می گفت آی دزد!! واقعا پرروئی هم حدی داره....
حسین
United States
هیچکدامتون مثل رهبر دلتون واسه مردم نمیسوزه یک فکری بحال مردم بکنید بجای اشوب گری
نيازي به آمار ومستندات وسند ومدرك نيست كافي است دوري در جاده مخصوص وقديم كرج وشهرك هاي اطراف تهران و داورخانه ها وبيمارستانها بزنيد وعملكرد دولت قبل را ببينيد
غریب از مرز دنیا
نه اول باید موسوی و کروبی بابت خیانتشون اعدام بشن بعد از اعدام اونا اگر دیگه امثالی مثل خاتمی دیگه زبون درازی کردند.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی خجالت هم خوب چیزیه
رهگذر
اگه قوه قضائیه با این فتنه گران برخوردمی کرد الان این پررو ها سر بلند نمی کردند
.... که زیاد تر از حد ملاحظه کاری میکند
حسین
United Kingdom
آی جهان نیوز شما نمی دونید که فتنه گران واقعی.....اونها که در حصرند
مهربان
جالب توجه آقایانی که بازدن گل به خودی.....
م.ج
رو که نیست سنگ‌پای قزوینه.!!!!!!!!!!!
احسان
اقايان خاتمي به خاطر داشته باشند،ارمانهاي ما انقلابيون و خانواده ايثارگران بيشتر از انها سرجايش مانده و اماده ايم مثل هميشه، در هر كارزاري كه رودرو شويم،جان ناقابلشان را بگيريم.
وقاحت برای متقلبین فتنه گر است
سیدمرتضی
وقتی رییس دولت مهره های فتنه گررو به مجلس معرفی کنه به عنوان گزینه وزارت بایدم اینا طلبکار باشن ما ها بدهکار
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
چایی رو زود دم کن همسر محمدرضا خاتمی
فتنه رو علم کن محمدرضا جان
خاتمی از راه رسیده چه خسته
دلش از فتنه گریهای رفثقا حسابی دور برداشته
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بسه
هم شما بسه
هم همسر محترم
این دو تا برادر رو خدا شفا بده صلوات
مسیح
مردم ایران همیشه دنبال...