کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رواج استفاده از هواپیمای اختصاصی و تغییر دکوراسیون در بین برخی دولتمردان

9 آذر 1392 ساعت 12:37

موج تغيير دكوراسيون‌، به محل کار برخی وزرا نیز رسیده است و تعدادي از وزرا نسبت به تغيير كامل دكوراسيون و فضاي دفتر و مبلمان اقدام کرده اند.


به گزارش جهان، دفتر رئيس‌جمهور در مجموعه نهاد رياست‌جمهوري كه به ساختمان سفيد مشهور بوده و فقط محل استقرار رئيس‌جمهور و دفتر وي ‌است، بعد از روي كار آمدن دولت روحاني مورد بازسازي قرار گرفته است.

در این بازسازی، دكوراسيون، فرش‌ها، لوستر‌ها و... تغییر کرده و ديوارهای جديدی اضافه شده است.

این بازسازی و تغییر دکوراسیون، حدود ۵ ميليارد تومان هزینه در بر داشته ‌است.

اطلاعات خبرنگار جهان حاکی است كه موج تغيير دكوراسيون‌، به محل کار برخی وزرا نیز رسیده است و تعدادي از وزرا نسبت به تغيير كامل دكوراسيون و فضاي دفتر و مبلمان اقدام کرده اند.

رواج استفاده از هواپیمای اختصاصی میان برخی وزرا

با آغاز به کار دولت یازدهم و لغو یکی از مصوبه های دولت قبل، استفاده از هواپیمای اختصاصی میان وزرا در حال رواج یافتن است.

به گزارش جهان، پیش از این هر وزيري كه بنا بود از هواپيماي اختصاصي استفاده كند، بايد مصوبه و اجازه هيأت دولت را دریافت می کرد، اما دولت يازدهم مصوبه‌اي گذرانده‌ است كه بر اساس آن تشخيص استفاده از هواپيماي اختصاصي با خود وزير خواهد بود.

این اقدام موجب شده است تا برخی وزرا حتی برای سفرهاي داخلي هم از هواپيماي اختصاصي استفاده کنند.

برخی رسانه ها از بررسی های کارشناسان یک نهاد نظارتی، گزارش دادند که یکی از وزرا در سفر ۴ روزه خود به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس از هواپیمای اختصاصی دولت استفاده می کند.


کد مطلب: 328597

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/328597/رواج-استفاده-هواپیمای-اختصاصی-تغییر-دکوراسیون-بین-برخی-دولتمردان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com