چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۵

آمادگی بسیج دانشجویی برای برگزاری مناظره روحانی و احمدی‌نژاد

جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 328377
رئیس سازمان بسیج دانشجویی از آمادگی این سازمان برای برگزاری مناظره در محیط دانشگاه بین رئیس‌‌جمهورهای دولت دهم و یازدهم خبر داد.
به گزارش جهان، محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور در گزارش عملکرد دولت پس از صد روز در برنامه تلویزیونی گفت: نظام اسلامی در دولت‌های مختلف خدمات گسترده و بیشماری به مردم ارائه کرده است و فارغ از اینکه چه حزب، گروه و جناحی سر کار بودند نباید خدمات صورت گرفته در نظام جمهوری اسلامی ایران زیر سؤال برود.

وی افزود: متاسفانه ما در صحبت‌های رئیس‌جمهور شاهد این بودیم که تمام خدمات دو دولت نهم و دهم زیر سؤال رفت. بحث ما دفاع از دولت گذشته و دولت فعلی نیست. بحث ما این است که هر دولتی نقاط ضعف و قوتی دارد که نباید این نقاط ضعف باعث زیر سؤال رفتن نقاط قوت شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به زیر سؤال رفتن خدمات دولت‌های نهم و دهم از سوی رئیس‌جمهور دولت یازدهم خاطرنشان کرد: ما در صحبت‌های رئیس‌جمهور دیدیم که بحث هدفمندی یارانه‌ها زیر سؤال می‌رود. مسکن مهر تورم‌زا اعلام می‌شود و سفرهای استانی ناکارآمد جلوه داده می‌شود و تمام خدمات دولت نهم و دهم که اتفاقا زحمات زیادی برای مردم کشیده‌اند زیر سؤال می‌رود و نکته جالب اینجاست که هیچ برنامه جایگزین یا مدون‌شده‌ای برای جبران این اشتباهات ارائه داده نمی‌شود.

ودود حیدری ادامه داد: ما به این موضوع انتقاد داریم و نگاهمان این است که خدمات همه دولت‌ها در راستای اهداف نظام اسلامی است و ما نباید آنها را زیر سؤال ببریم و غیرمنصفانه ناکارآمد جلوه دهیم. آقای روحانی باید به این مسئله توجه کنند که روند سیاه‌نمایی گذشته یک روز شامل خود وی نیز خواهد شد و مخالفت ما با این روند است.

وی افزود: نظر ما این است که نقاط ضعف در جای خود مورد انتقاد قرار گیرند اما نقاط قوت نیز مطرح شوند تا شائبه‌ای برای موضع‌گیری جناحی به وجود نیاید. اما اینکه همه خدمات زیر سؤال برود و اینطور بگوییم که ما با یک خزانه خالی روبروییم و جهنمی را تحویل گرفته‌ایم و می‌خواهیم آن را تبدیل به بهشت کنیم موضوعی است که از سوی مردم نیز با اقبال عمومی روبرو نخواهد شد.

حیدری در ادامه تاکید کرد: نگاه ما این است که نظام اسلامی بسترهای مناسبی را برای رشد جامعه به وجود آورده است که یکی از اتفاقاتی که بسیج دانشجویی بستر آن را برای کمک به دولت فراهم آورده است بحث اردوهای جهادی است.

وی ادامه داد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری ما برای کمک به دولت‌ها قدم برداشته‌ایم و مطمئنا در راستای کمک به دولت جدید نیز نیروهای دانشجوی خود را بسیج می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر اعلام آمادگی این سازمان برای ایجاد بستر مناسب برای مناظره رئیس‌جمهورهای دو دولت فعلی و گذشته گفت: در همین جا اعلام آمادگی می‌کنیم که بستر حضور آقای روحانی را برای پرسش‌های دانشجویی فراهم کنیم و مناظره دولت قبل و دولت فعلی را در محیط‌های دانشگاه ایجاد کنیم.

ودود حیدری در پایان اظهار داشت: ما آمادگی دعوت از روحانی و احمدی‌نژاد را داریم تا در یک فضای علمی، منطقی و آکادمیک موضوعات مختلف مطرح شود اما اینکه نظرات به صورت یکطرفه از سوی یکی از این دو نفر مطرح شود، قطعا مورد تائید نظام اسلامی ما نیز نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت به این پیشنهاد هوشمندانه!هرکس مرده بیاد وسط میدان
بابک
چه مناظره ای بشه ؟؟؟وای..روحانی کم میاره؟
حسین
پیشنهاد بسیار خوبیست وآقای روحانی باید آنرا بپذیرد تادی/ر یک تنه به قاضی نرود وحکم کند
فکر نمیکنم کسی جرات مناظره با دکتر احمدی نژاد را داشته باشد
غريبه
حيدري جان سلام :
مگر نمي داني يا نشنيده ايد كه حضرات فرموده اند كه جامعه نياز به آرامش دارد آنگاه در رسانه هاي خودشان هرچه دل تنگشان مي خواهد در مورد دولت نهم ودهم مي نويسند . فقط در طول يك هفته رسانه هاي حضرات را نگاه كنيد وبدانيد كه نه حالا ونه هيچ وقت ديگر، هيچكدامشان جرئت مناظره با احمدي نژاد را نخواهند داشت