کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابراز همدردی رئیس جمهور با مردم زلزله‌زده

روحانی وقوع زلزله در برازجان را تسلیت گفت

8 آذر 1392 ساعت 0:03

رییس جمهور در پیامی وقوع زلزله در شهرستان برازجان که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد را تسلیت گفت.


به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رییس جمهور در پیامی وقوع زلزله در شهرستان برازجان که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد را تسلیت گفت.
 
متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
خبر وقوع زلزله در شهرستان برازجان و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان موجب تاسف و تاثر گردید.
 
اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه ، از خداوند متعال، برای درگذشتگان، غفران و رحمت الهی ، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان و آسیب دیدگان نیز بردباری مسئلت دارم.
 
از همه مسئولان ذیربط می خواهم تا با بسیج امکانات و نیروی امداد رسانی ، پشتیبانی ها و کمک های لازم را از مردم مناطق زلزله زده بعمل آورند. 
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

بر اساس این گزارش رئیس جمهور امشب طی تماسی تلفنی با استاندار بوشهر بر لزوم رسیدگی و امدادرسانی هرچه سریع‌تر به مردم منطقه زلزله‌زده تأکید کرد.

فریدون حسنوند در نشست مدیریت بحران با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای امدادرسانی به مردم گفت:‌ رئیس جمهور شخصاً‌ با بنده تماس تلفنی داشت و نسبت به امدادرسانی به مردم در منطقه زلزله‌زده تأکید کرد.
 
وی اضافه کرد: رئیس جمهور در این تماس تلفنی از آمادگی دولت برای جبران خسارات وارده خبر داد و بر آمادگی تمام مسئولان کشور برای تسریع در امدادرسانی تأکید کرد.
 
استاندار بوشهر در ادامه گفت:‌ وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور به طور مکرر پیگیر وضعیت زلزله‌زدگان هستند و مسئولان استان با همه توان و ظرفیت تا رفع کامل خطر در منطقه حاضر هستند.


کد مطلب: 328306

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/328306/روحانی-وقوع-زلزله-برازجان-تسلیت-گفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com