جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲۳
۴۵ تغییر در ۷۰ روز!

تراکتور میرزاده، دانشگاه آزاد را شخم زد

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب: 328086
بررسی‌ها حاکی از آن است که حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در مدت ۷۰ روز اخیر، ۴۵ عزل و نصب را در این دانشگاه به اجرا درآورده است.
تراکتور میرزاده، دانشگاه آزاد را شخم زد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، با روی کار آمدن دولت جدید اعضای هیئت‌امنای دانشگاه آزاد به منظور همراهی بیشتر این دولت، فرهاد دانشجو رئیس این دانشگاه را برکنار کردند و با انتصاب حمید میرزاده به عنوان سرپرست باب تغییرات را در این دانشگاه کلید زدند.

تغییراتی که از چهره‌های رسانه‌ای همچون دکتر رضائیان تا مسئولان دولتی را در برگرفت و ارگان‌های رسانه‌ای این دانشگاه را هم بی‌نصیب نگذاشت و طی سه هفته گذشته به بیشترین تعداد رسید تا جایی که در برخی از روزها تعداد این تغییرات به سه تا چهار تغییر مدیریتی در روز رسید.

میرزاده در دانشگاه آزاد حدود ۶۱ روز به عنوان سرپرست دانشگاه مشغول فعالیت بود و ۹ روز نیز از ریاستش در این دانشگاه می‌گذرد.

میرزاده در حدود ۷۰ روز مدیریتش در دانشگاه آزاد ۳۷ عزل و نصب داشته البته میرزاده برای خود ریاست واحد علوم و تحقیقات را نیز صادر کرد و حدود ۸ عزل و نصب نیز در این واحد دانشگاهی داشت.

البته براساس اخبار برخی از رسانه‌ها و سایت‌های خبری میرزاده انتصاباتی نیز داشته که اطلاع‌رسانی نشده که از آن جمله می‌توان به انتصاب دو فرزند پسرش در این دانشگاه اشاره کرد.

با احتساب عزل و نصب‌هایی که به طور رسمی از سوی دانشگاه آزاد اعلام شده، میرزاده به طور میانگین در طول حدود ۷۰ روز مدیریتش هر ۲ روز یک بار عزل و نصب داشته است.

شاید اولین تغییر در دانشگاه آزاد در حوزه رسانه‌های وابسته به این دانشگاه صورت گرفت و میرزاده در اولین روز کاری خود مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان و مدیرعامل خبرگزاری آنا را عزل و سرپرستان جدید را منصوب کرد.

میرزاده همچنین شورای عالی ارتباطات و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد را با دبیری مجید رضائیان تشکیل داد.

پس از آن انتصاب معاونان جدید در سازمان مرکزی کلید خورد و با تغییر معاون اداری و مالی این دانشگاه آغاز شد و سیدمحمد ابریشمی‌نیا به جای محمد خجسته منصوب شد.

میرزاده در تغییرات صورت گرفته دست به ایجاد معاونت ورزش زد و حکم این معاونت را به نام محمدحسین دادکان از مدیران سابق ورزشی زد.

در این بین باقر لاریجانی نیز به عنوان قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد در حوزه علوم‌پزشکی منصوب شد.

انتصاب حسن امیری معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد در دوره مدیریت عبدالله جاسبی به عنوان سرپرست خزانه‌داری دانشگاه آزاد و محمود یزدی ریاست این دانشگاه در امور حسابرسی، مالی و بودجه از دیگر عزل و نصب‌ها در این دانشگاه بود.

میرزاده در هفته‌های اول دوران سرپرستی‌اش با صدور حکمی برای سید طه هاشمی وی را به عنوان معاون فرهنگی و حجت‌الاسلام علی عسگری را به عنوان معاون امور مجلس منصوب کرد.

شاید پر سر و صداترین انتصاب در هفته دوم حضور میرزاده در دانشگاه آزاد انتصاب محسن هاشمی‌رفسنجانی به عنوان معاون عمرانی این دانشگاه بود. محسن هاشمی پس از ناکامی در تصدی پست شهرداری تهران به این سمت منصوب شد.

پس از آن ابراهیم واشقانی به عنوان معاون پژوهش و فناوری، فریدون رهنمای‌رودپشتی معاون پژوهشی دانشگاه در دوره مدیریت عبدالله جاسبی به عنوان معاون اجرایی و رئیس دفاتر حوزه ریاست از جمله دیگر عزل و نصب‌های میرزاده در این دانشگاه بود.

میرزاده همچنین با ایجاد شورای اقتصاد و سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان پای دولتی‌ها را هم به دانشگاه آزاد باز کرد و اکبر ترکان، محمدحسین عادلی و مرتضی محمدخان به عنوان اعضای این شورا منصوب شدند.

عزل رئیس مرکز حراست و انتصاب هومن ستاری به عنوان رئیس جدید این مرکز، عضویت عباسپور به عنوان عضو شورای اقتصاد و سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان دانشگاه آزاد، حضور نیازی از مدیران دوره مدیریت عبدالله جاسبی به عنوان مدیرکل گزینش، انتصاب علوی‌فاضل به عنوان مشاور و مدیرکل دفتر ریاست، انتصاب رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری مرکز فرهنگی دانشگاهی امام‌خمینی( ره) با حضور مجید انصاری، فاطمه طباطبایی، سید طه هاشمی، ابراهیم واشقانی فراهانی و حمید انصاری، انتصاب حسن زمانی به عنوان مسئول هماهنگ‌کننده نیروی مقاومت بسیج، انتصاب رئیس سازمان سما، انتصاب مشاور رئیس دانشگاه و مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی، انتصاب رئیس کمیسیون پزشکی نقل و انتقال دانشجویان، صدور حکمی برای محمدتقی طباطبایی به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، انتصاب مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات و انتصاب سرپرست جدید دانشگاه آزادواحد تهران مرکزی با حضور حسین زاده‌لطفی از تغییرات چند هفته اخیر این دانشگاه بود.

این انتصابات در کنار انتصاباتی که از سوی رئیس شورای راهبری علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد صورت گرفته رقم قابل توجهی از تغییرات را نشان می‌دهد.

انتصابات در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

حمید میرزاده همچون عبدالله جاسبی ریاست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد را نیز بر عهده گرفت که با تغییر معاون پژوهشی این واحد دانشگاهی و انتصاب فرهاد حسین زاده لطفی آغاز شد و سپس معاونان اداری، مالی و آموزشی را نیز در برگرفت.

البته میرزاده طی دو روز گذشته حسین‌زاده لطفی را از معاونت پژوهشی واحد علوم و تحقیقات به دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی انتقال داد و فردوس حاجیان را از ریاست دانشگاه آزاد تهران مرکز عزل کرد. رئیس دانشگاه آزاد در این مدت کوتاه به جای حسین‌زاده لطفی، محمدحسین مدرسی را به عنوان معاون پژوهشی واحد علوم و تحقیقات منصوب کرد.

تغییر روسای دانشکده هنر، محیط زیست، مدیرکل دفتر ریاست در واحد علوم و تحقیقات نشان از یک خانه تکانی گسترده در این مجموعه آموزشی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این تغییراتی بود که دکتر دانشجو انجام داده بود ( با همان گستردگی و تعداد ) ایشان در مدت حدود یک سال این کارها را انجام داده بود و تغییرات ایشان قرار بود بیشتر هم باشد.
Iran, Islamic Republic of
تراکتور ماکس دیگری است میرزاده فقط راننده است
عبدالله
میرزاده قربونت سه خیشه شخم بزن یعنی حسابی زیروکن تا زمین حاصل بدهد به قول معروف می گویند سه شخم
چرا راه غلطی می دید مگر ایشان بدون نظر رئیش شورا می توانند کاری بکنند پس تغییرات را به نام هاشمی بنویسید
دلسوز
تا چشتون درآد
محمد
خدا به خیر گرداند و چه بلائی برسر دانشجو ها بیاید
دولت تدبیر به دولت تدمیر تغییر نام داده است
پ ن پ می خواستی با سوییچ بولدزر کار کلیدو بکنن؟
میثم
برای کار کردن زمین اول باید شخم زد .تراکتور خوبه برای این کار هم بزرگه هم زودتر کار در می ره.
.
اما برای برداشت از مثلا برنج باید با داس وارد عمل شد.
حال کی داس به دسته و کی راننده تراکتور؟
خودتون که می دونین
وای از از ساعتی که خبر ریاست روحانی را شنیدم
همون موقع این اقداماتش تو ذهنم اومد
امان از این دانشگاه غیر اسلامیِ وراثتیِ.....
علف هرز رو معمولا از ريشه در مي آورند...
دستش درد نکنه. نیاز بود
Canada
دانشگاه آزادی جای مهمی نیست
فقط مدرک کده است
موسوی
خوشم میاد عزل و نصب رو باهم یکی میکنین

خوب فدات شم هرکی که میره جاش رو باید یکی پر کنه دیگه میشه 23 نفر رو جاشون رو تغییر داده این عجیبه توی دانشگاه آزاد؟!!!!!!!!!

خودت رو مسخره کردی یا مردمو؟
تراکتور نه کمباین
خوب كرد تفاله هاى قبلى روبيرون ريخت
مفت ابادي
بولدزر برادران دانشجو را چرا نديديد که وزارت علوم ودانشگاه ازاد را به ويرانه اي تبديل کردند
دانشجو كه دانشجويان را أورد يادتان رفته ...
آشنا
مگر فرهاد خان دانشجو شخم نزده بود ؟؟؟ شما را به خدا یکجانبه قضاوت نکنید .
Iran, Islamic Republic of
واقعا کار بدی انجام داده. همون نفرات احمدی نژاد خوب بودن. باور کنین!!!!!!!!!!!
علي
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محل جولان آقا زاده هاي ... و نور چشمي هاي .....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شايسته سالاري در اين دانشگاه گم است.
این همه تازه از نتایج سجر است شامگاهش خیلی دیدنی تر است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!