پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

وزیراقتصاد به جلسه کمیسیون‌اقتصادی نرفت

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۳۳
کد مطلب: 327888
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح تفحص از وزارت اقتصاد به دلیل عدم حضور طیب‌نیا و جهت بررسی‌های بیشتر به وزارت‌ اقتصاد ارجاع داده شد.
به گزارش جهانف ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز از آقای طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی دعوت کرده بودیم تا به ۷ سؤال نمایندگان پاسخ دهد که وی در این جلسه حضور نیافت.

وی افزود: در تماسی که با وزیر اقتصاد برقرار کردیم، وی علت حضور نیافتنش در جلسه امروز کمیسیون را شرکت در کارگروه تهیه گزارش ۱۰۰ روزه دولت عنوان کرد که قرار شد وی در یکی از جلسات کمیسیون در هفته آینده حضور یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، تصریح کرد: قرار بود در جلسه امروز تفحص از وزارت اقتصاد با حضور وزیر مربوطه مورد بررسی قرار گیرد که به علت عدم حضور آقای طیب‌نیا در جلسه، این طرح به وزارت اقتصاد ارجاع داده شد.

ندیمی خاطرنشان کرد: قرار بود در جلسه امروز کمیسیون، وزیر اقتصاد ضمن پاسخ به سؤالات نمایندگان مجلس، گزارشی نیز از عملکرد این وزارت‌خانه در مورد طرح تحول اقتصادی ارائه دهد که بررسی این موضوع نیز به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *