جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آخرین‌فرصت‌کنترل سوابق‌تحصیلی کنکوری‌ها

طی ۵ سال سهم سوابق تحصیلی درکنکور به ۸۵ درصد می‌رسد
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 327732
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سامانه ساهت برای کنترل سوابق تحصیلی دانش‌آموزان تا ۱۲ آذر باز است، گفت: طی ۵ سال باید باید سهم آزمون‌های اختصاصی به ۱۵ درصد و سهم سوابق تحصیلی ۳ سال آخ دبیرستان به ۸۵ درصد برسد.
به گزارش جهان، عبدالرسول عمادی در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با دریافت سوابق تحصیلی دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور اظهار داشت: داوطلبانی که دیپلم آنها در رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی و علوم و معارف اسلامی است می‌توانند به ورود به سامانه ساهت به نشانی dipcode.medu.ir از صحت اطلاعات سجلی و سوابق تحصیلی خود اطمینان حاصل کنند و کد سوابق تحصیلی خود را برای ثبت نام در آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ دریافت کنند.

وی افزود: سامانه ساهت برای کنترل سوابق تحصیلی دانش‌آموزان تا ۱۲ آذر باز است و دواطلبان تا این روز فرصت دارند که با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تائید کنند.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سهم سوابق تحصیلی در یک فرآیند ۵ ساله در کنکور افزایش می‌یابد، عنوان کرد: در طول این مدت سهم سوابق تحصیلی از ۲۵ درصد به ۸۵ درصد افزایش می‌یابد.

عمادی بیان کرد: در طول یک دوره ۵ ساله باید سهم آزمون‌های عمومی و اختصاصی به ۱۵ درصد و سهم سوابق تحصیلی ۳ سال آخر دبیرستان به ۸۵ درصد برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *