پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ادعای‌اشغال‌بخشی‌ازقلمون بدست‌تروریستها

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 327559
منابع خبری وابسته به تروریست‌ها در سوریه مدعی شدند، نیروهای وابسته به ارتش آزاد کنترل شهر "قاره" در القلمون را به دست گرفته‌اند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از سی‌ان‌ان نوشت: برخی از منابع خبری وابسته به گروه‌های تروریستی مدعی شدند، صبح امروز(دوشنبه) کنترل شهر "قاره" در منطقه قلمون را که چندی پیش توسط ارتش سوریه از وجود تروریست‌ها پاکسازی شده بود مجددا به دست گرفته اند.

همچنین این منابع با انتشار برخی تصاویر مدعی شدند که طی این عملیات برخی از نیروهای حزب‌الله را به اسارت گرفته‌اند. لازم به ذکر است که پیش از این نیز این رسانه‌ةا با انتشار یک فایل تصویری مدعی شدند افراد وابسته به حزب الله لبنان دست به کشتار مجروحان سوریه میزنند، اما کارشناسان پس از بررسی فایل تصویری اعلام کردند هیچ یک از تجهیزات موجود در فیلم، حتی لباس‌های نظامی افراد به نمایش کشیده شده متعلق به نیروهای حزب الله لبنان نیستند و صحت فیلم توسط آنان رد شد.

این درحالی است که روز گذشته (یکشنبه) منابع خبری وابسته به ارتش سوریه اعلام کردند موفق شده‌اند تا یکی از بزرگترین و سنگین ترین حملات تروریست‌ها را که با چندین هزار نیرو صورت گرفت را خنثی کنند، جنگنده‌ها و توپخانه ارتش سوریه موفق شدند تا تجمعات بسیار بزرگ تروریست‌ها را همراه با خودروهای زرهی آنان منهدم کنند، همچنین تعداد زیادی از این تروریستی به هلاکت رسیدند.

لازم به ذکر است که در این درگیری‌ها ۹ تن از فرماند‌هان گرو‌ه‌های مختلف تروریستی به هلاکت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *