چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

حضور خانواده هاشمی در معارفه ولایتی

يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 327436
مراسم معارفه علی‌اکبر ولایتی به عنوان رئیس جدید مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بعدازظهر امروز (یکشنبه) با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سالن آفتاب ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، میهمانان این مراسم از ساعت ۱۴:۳۰ برای شرکت در مراسم معارفه در سالن آفتاب حضور یافتند و مراسم رأس ساعت ۱۶ با ورود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به همراه علی‌اکبر ولایتی و محسن رضایی، مراسم معارفه رئیس جدید مرکز تحقیقات استراتژیک با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد.

از جمله شخصیت‌های حاضر در این مراسم می‌توان به علاءالدین بروجردی، مرتضی الویری، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عسگری، محسن رضایی، صالحی امیری، حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی، محسن رفیقدوست، محمدرضا آصفی، قشقاوی، مقدم‌فر، حمید میرزاده اشاره کرد.

از جمله حاشیه‌های این مراسم، حضور خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از جمله مهدی، یاسر، عماد و فاطمه هاشمی و همچنین عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و نیز پسر محسن رضایی در این مراسم بود.

در آغاز این مراسم، فروزش معاون اجرایی و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع به مدعوین خیرمقدم گفت و پس از آن علی‌اکبر ولایتی اولین سخنرانی خود به عنوان رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را آغاز کرد.

از دیگر حاشیه‌های مراسم معارفه امروز، حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام - بود که با وجود کسالت در این مراسم حاضر شد و سخنرانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *