شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مسی: تیم‌های زیادی من را می‌خواهند

يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 327246
سوپراستار بارسلونا اعلام کرد قصد جدایی از این تیم را ندارد و از بودن در جمع آبی‌و‌اناری‌پوشان خوشحال است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، لیونل مسی که از کودکی برای بارسلونا بازی می‌کند و تا سال ۲۰۱۸ با کاتالان‌ها قرارداد دارد در گفت‌وگو با روزنامه «De Telegraaf» هلند گفت: از اینکه همیشه نام من را برای حضور در تیم‌های بزرگ دنیا مرتبط می‌دانند، احساس افتخار می‌کنم. بله حقیقت دارد که باشگاه‌های بسیاری علاقمندی خود را برای جذب من اعلام کرده‌اند ولی نظر من تغییری نمی‌کند. سبک بازی بارسلونا برای من مناسب است و آرزویم این است که مابقی دوران زندگی‌ام را در بارسلونا بمانم.

در چارچوب هفته سیزدهم لالیگا و در دیدار تیم فوتبال بارسلونا برابر رئال بتیس ستاره ۲۶ ساله کاتالان‌ها دچار مصدومیت شد و پس از انجام آزمایش‌های لازم مشخص شد وی به دلیل پارگی همسترینگ پای چپ به مدت ۶ تا ۸ هفته از میادین مسابقه دور خواهد بود.

مهاجم آرژانتینی کاتالان‌ها در خصوص مصدومیتش گفت: درست است که در حال حاضر نمی‌توانم بازی کنم ولی تیم بارسلونا بدون من هم خوب کار می‌کند. سخت‌ترین شرایط فصل پس از کریسمس خواهد بود اما اطمینان دارم ما جام قهرمانی را به دست می‌آوریم.

لیونل مسی که بارها مقابل مسعوت اوزیل، آرین روبن و روبین فن‌پرسی بازی کرده است، با تمجید از این بازیکنان اظهار داشت: فن‌پرسی، روبن و اوزیل بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند. مسعوت بی چون‌وچرا ستاره تیم ملی فوتبال آلمان است. او بازیکنی طراز اول و فوق‌العاده خلاق به شمار می‌رود. روبین فن‌پرسی هم فوتبالیست خیلی کاملی است. او مهاجمی تمام ‌عیار است که شم گلزنی بالایی دارد. روبن هم بازیکنی باکلاس و البته متفاوت است. آرین قابل پیش‌بینی نیست و با سرعت و قدرت دریبل‌زنی که دارد می‌تواند با یک استارت چند بازیکن را جا بگذارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *