جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۲

واکنش نصرالله به حمله تروریستی به سفارت ایران در بیروت

حمله تروریستی به سفارت ایران در بیروت بی‌پاسخ نمی‌ماند
جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 326941
دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به انفجار تروریستی مقابل سفارت ایران در بیروت گفت: این اقدام تروریستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.
واکنش نصرالله به حمله تروریستی به سفارت ایران در بیروت
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از الرای کویت نوشت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در تماسی تلفنی با مسئولان عالی‌رتبه سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت ضمن محکومیت اقدام تروریستی حمله به ساختمان سفارت ایران در بیروت و ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه گفت: این اقدام تروریستی بی‌پاسخ باقی نخواهد ماند.

وی همچنین شهادت شیخ ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به همراه ۴ نفر دیگر از نگهبانان سفارت را به مقامات ایرانی و ملت این کشور تبریک و تسلیت گفت.

براساس اطلاعات به دست آمده دبیرکل حزب الله لبنان همچنین این حادثه تروریستی را به سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت و به خانواده عزیزانی که بستگانشان را در این حمله تروریستی از دست دادند تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد: این اقدام تروریستی به مجازات و پاسخ باقی نخواهد ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دمت گرم
مجید مجد
United States
خدا حفظش کنه
تروریست ها در لبنان پی ببرن به قدرت ایشون اگر تا حالا پی نبردن