جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

شعار مرگ بر آمریکا در اطراف تاسیسات فردو

سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب: 326441
دانشجویان حاضر در زنجیره انسانی اطراف تاسیسات هسته ای فردو با شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، چرخه کامل سوخت خواسته ملت ماست و با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی انزجار خود را نسبت به سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، زنجیره انسانی دانشجویان امروز سه شنبه در اطراف تاسیسات هسته ای فردو تشکیل شد. در این مراسم علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی حضور داشت. دانشجویان در این مراسم بنرهایی چون «ایستاده ایم پای پیشرفت هایمان»، «تحریم ها آخرین تیرهای ترکش ها است»، «فردو تحقیقاتی مساوی است با فردو تعطیل»، «بازرسان آژانس یا جاسوسان سیا»، «در شرایط تحریم ها موجود زنده به فضا فرستاده ایم پس ما می توانیم» و «جمهوری اسلامی قلب مرگ بر آمریکا در جهان است» در دست داشتند.

همچنین دانشجویان در این مراسم به سردادن شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است» و «چرخه کامل سوخت خواست ملت ماست» انزجار خود را نسبت به سیاست های آمریکا علیه ایران نشان دادند.

در ادامه مراسم دانشجویان با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی سیاست های این رژیم را محکوم کردند و در پایان بیانیه تشکل های دانشجویی حاضر در این مراسم قرائت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
راه احمدی روشن ادامه دارد.
دانشجو بیدار است
از آمریکا بیزار است